Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Sanne olaufsson undervisning/anbe
Forfatter: 
Dato:  27-11-2017 17:06

Hej alle

 

-- Hvor underviser Sanne Olaufsson på Sjælland?

 

-- Hvordan er hun som underviser (dressur eller/og spring) ?

 

håber i kan hjælpe

 

venligst kristna Rasmussen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum..
Forfatter: 
Dato:  27-11-2017 19:39

Tjek hendes hjemmeside korrektidning.dk og ring evt og snak med hende om hvor hun kommer men der står lidt på hendes hjemmeside og evt også hendes facebook korrekteidning

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilfreds
Forfatter: 
Dato:  29-11-2017 19:04

jeg har reder ved Sanne siden jeg red min hest til i 2013.

Undervisning hos Sanne er altid meget lærerigt. Hun har falkeøje og ser hver lille detalje både hos hest og rytter. Hun har viden om, hvordan hestens krop fungere og hvordan vi rider den korrekt uden at lave unødig slid eller skader. Hun ser straks hvis hesten er skæv, trænger til tandlæge, eller hvis rytteren har skævheder.
Netop fordi der er så stor fokus på opstilling gør også, at hesten har nemmere ved at arbejde korrekt, og det hele bliver lettere.
Sanne har altid en god forklaring med holdbar teori bag sig, når jeg stiller spørgsmål, som hun forøvrigt giver sig god tid til så jeg går ikke fra en undervisningstime uden at have forståelse for det, jeg har øvet i lektionen. Man får også lektier for som der bliver fulgt op på til næste lektion.
Der arbejdes ligeledes på rytterens opstilling, og at hesten skal arbejde let og energisk under fine hjælpere.
Dette skaber et godt samarbejde mellem hesten og rytteren, hvor både hest og rytter uddannes i et tempo hvor hun har hele equipagen med i processen.Sanne er god til at fange op på både de unge/uerfarende samt de mere erfarende ryttere som også får udfordringer svarende til deres niveau. Så der er plads til alle.
Der er plads til spørgsmål og man vil altid få en god fagligt forklaring hvor der er en teoretisk baggrund for det hun fortæller.

 

hun kommer på brydegaarden i Ledøje tirsdag formiddag og torsdag aften hvor det er muligt at komme og ride med.

Det koster 310kr pr gang og 50kr i baneleje for ikke opstaldet

Billede

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider