Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Beroligende
Forfatter: 
Dato:  22-11-2017 17:45

Har en hest i genoptræning som er meget meget glad. Den må helst ikke hoppe for meget pga operation og søger derfor noget beroligende jeg kan give, så genoptræningsture ikke ender i skader på hest eller rytter.

Dvs beroligende, ikke til en stresset hest, men bare en hest der er for glad til det er sundt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyrlægen..
Forfatter: 
Dato:  26-11-2017 00:08
Sådan en har jeg også.. ikke pga operation men seneskade.. det er i forvejen en vågen ung hoppe men nu også meget indebrændt😉

Jeg har prøvet diverse naturpræparater både med og uden baldrian. Og flere af de mange relaxprosukter man kan få. Uden virksom effekt... eller jo, baldrian har hjulpet en anelse men ikke nok.
Relaxanimo fra blue horse kan også ta lidt men kun minimalt og kun hvis jeg giver 3 dobbelt dosis🤔

Løsningen for mig blev sedalin. Det fåes ved dyrlægen og fungere ekstremt godt på min. En enkelt streg er nok til hende, så der er til 10 gange i en tube. Det gives under tungen ca 30-40 min inden ridning.. jeg har dog før hørt om andre det måtte give 2-3 streger men det har også været ekstremt eksplosive heste..

Men sedalin virker hvertfald rigtig godt for min og gør jeg tør sætte mig i sadlen..
Det fås dog kun ved dyrlægen og er selvfølgelig ikke lovligt ved stævner osv..

Mvh Stinne c",)

 

Dressage is dancing with my best friend...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider