Logo used for printing

HN afstemning
Hvor mange penge bruger du om måneden på din hest? Pr. hest

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Tilridning Nordjylland - hvem?
Forfatter: 
Dato:  06-10-2017 13:14

Hej,

Jeg har 2 ungheste fra hhv. 2014 og 2015 som skal tilrides næste forår. Jeg har ikke muligheden for at gøre det hjemme, så søger nogle erfaringer om, hvem der er værd at bruge :)

Nogle af mine krav er:

1. Det skal være i Nordjylland (bor selv mellem Aalborg og Brønderslev), og jeg vil gerne kunne følge med, samt være lidt med på sidelinjen.

2. Der SKAL være meget foldtid ALLE ugens dage (og her mener jeg mere end 2 timer som det er på mange rideskoler)

3. Det skal være den person jeg laver en aftale med der rider på hesten og ikke "små" piger man får til at hjælpe.

Derudover skal det selvfølgelig foregå på hestens præmisser og være under ordentlige forhold, men det tager jeg som en "selvfølge" hvis man anbefaler noget ;)

Jeg har selv kig på PS-Dressage der holder til på Brønderslev Rideklub, men kunne godt bruge nogle alternativer.

Om det er en uddannet berider eller en privat person, er for mig ligegyldigt, så længe personen har den nødvendige erfaring.

Begge er DV og de skal gå sadelkåring næste år.

På forhånd tak :)

- Jannie Baggesgaard Sylvan Ehlers -

Baggesgaards Amazing

Baggesgaards Floriziana

Baggesgaards Vinzelia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider