Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Opstaldning hingsteføl/åring
Forfatter: 
Dato:  08-09-2017 11:46

Da jeg til marts 2018, skal have flyttet mit hingsteføl, som til den tid er 8-9 måneder, til København, leder jeg efter et sted til ham.

 

Det er vigtigt for mig, at der er masser af foldtid, og masser af strå, både på fold og indendørs.

 

Det skal enten være i boks eller løsdrift. Ved løsdrift, skal der være nem mulighed for tørt leje, opbinding ved fodring og flere steder med hø/wrap.

 

Det er også vigtigt, at det er nemt at komme til med offentlig transport - jeg vil max. gå ca. 500 meter. Og helst en max. transporttid på 45-60 minutter hver vej.

 

Jeg søger både mulighed for fuldpas, og delvist fuldpas.

 

Jeg har set på markedspladsen :)

 

På forhånd tak for hjælpen :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad er udgangspunktet?
Forfatter: 
Dato:  16-09-2017 15:54

Du skriver et sted, at du søger opstaldning i KBH, og et andet sted at du søger en transporttid på maks 45-60 min. Alt efter hvor i KBH udgangspunktet er, kan du komme ret langt væk fra KBH på 60 min med det offentlige.

 

Jeg ville nok priortere jævnaldrende kammerater og fri bevægelse, frem for jævnlige besøg, og derfor udvidde mit søgeområde.

 

Nu har jeg ikke facebook, men jeg vil anbefale dig at lave en søgeannonce på nogle af de mange opstaldning sælges/købes-grupper der er derinde. Måske er der en avler der ser dit opslag, og som godt kan huse et ekstra føl. Det er mit indtryk at der er en del der ikke annoncerer, og HN har jo desværre valgt at sløjfe muligheden for at oprette en søgeannonce herinde.

 

Ellers så slå stutterierne i det område du leder op på krak, for en adresse, tjek på rejseplan om du kan leve med transporttiden og afstand fra bus til steddet, og så ring og hør, om de kunne huse et hingsteføl. Du kan højst få et nej. Muligvis har de endda forslag til hvor der er plads, hvis de ikke selv har.


Hilsen Nana

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider