Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Køb af trailer
Forfatter: 
Dato:  09-07-2017 23:59

Erfaringer med single trailer!

Jeg står og skal købe en single trailer til min hest, da den har besvær med, at have plads nok i en almindelig trailer, grundt det en stor hest. :)

Har kigget på mærkerne: Humbaur Single, Cheval Liberte GOLD ONE og Ifor williams. Men kunne godt tænke mig, at høre andres meninger og erfaringer med disse mærker, eller et helt andet mærke??

På forhånd tusind tak for hjælpen! :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  13-07-2017 06:54

tro der er godt og skidt ved alle mærker vedrørende trailer.find nogle steder hvor du må prøve at sætte trailerne bag på din bil og kør en tur og mærk din mave formenelse.

jeg vil ikke råde dig til at købe en singel trailer.hvis din hest mangler plads, da de ofte er meget smale,har du over en alm trailer og tag skille vægen ud.du kan som regl få en lang bagbom til alle mærker af trailer

2
0
Svar på denne tråd
 
 singletrailer
Forfatter: 
Dato:  17-07-2017 10:24

jeg har altid ladet mig fortælle at en singletrailer ikke ligger lige så godt på vejen som en to hestes, idet den jo er smallere og stadig lige høj. Så vær obs på det ikke er smart at køre i for stærk blæst.

 

Jeg har selv en to hestes trailer i Humbaur Rapid og mit skrummel på 176 cm i stang kan sagtens være i traileren. Jeg tænker også en singletrailer vil føles "mindre" at gå ind i end en større, selvom to hestes traileren har skillerum. Du kan evt. få en to hestes trailer og få lavet en lang bom foran og bag, så den fungerer som en hestes.

 

MEn når det er sagt er der forskel på højden indenfor i trailerne. Humbaur og Bøckmann ved jeg har god højde indenfor. Mener også Ifor har.


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider