Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Alternativ til HUSK loppefrøskalle
Forfatter: 
Dato:  28-05-2017 13:11

Jeg har i flere år taget HUSK loppefrøskaller men har været på udkig efter et billigere alternativ, da udgiften til HUSK løber op, når man tager det fast. I den forbindelse er jeg faldet over MyProtein, som sælger mange forskellige former for kosttilskud, vitaminer, nødder mv.

 

Priserne svinger lidt, da de kører mange forskellige tidsbegrænsede kampagner, men lige nu kan man få 1 kg. loppefrøskaller for 101 kr. Dertil kommer, at du kan få ekstra 25% rabat på din første bestilling, hvis du anvender dette link:

 

www.myprotein.dk/ referrals.list?applyCode=KARSTEN- RDJ&li

 

Bare søg efter "husk" i søgefeltet. Med de ekstra 25% rabat kommer prisen i øjeblikket helt ned på 75 kr. for 1 kg. loppefrøskaller. Dette er en meget lavere pris end de mindst 100 kr. som man skal give for blot 450 gr. HUSK i butikkerne (når tilbuddene er bedst). Som sagt svingerne priserne hos MyProtein lidt, men der er altid meget at spare.

 

For at få de ekstra 25% rabat skal du købe for mindst 250 kr. Jeg vil dog anbefale at købe for mindst 300 kr. da portoen i så fald kun er 30 kr.

 

Produktet er lidt anderledes end det klassiske HUSK produkt vi kender fra butikshylderne. Produktet er i pulverform (som mel) i modsætning til det lidt grovere HUSK produkt. Personligt blander jeg det med lidt appelsinjuice hvilket virker godt. Det ændrer smagen en lidt smule, men det smager ikke grimt. Jeg har brugt det i nogle måneder og oplever, at virkningen af de to produkter er identisk.

 

Bemærk: Jeg har intet med MyProtein at gøre men har bare fundet siden, da jeg søgte efter et billigere alternativ til HUSK. Når du bruger ovenstående link, får du de ekstra 25% rabat på din første bestilling (over 250 kr). Samtidig får jeg en rabat for at have henvist en ny kunde. Det samme kan du selv gøre, når du har afgivet din første bestilling.

 

Mvh.
Karsten M.

0
2
Svar på denne tråd
 
 Kik på kosten
Forfatter: 
Dato:  28-05-2017 16:18

 

En jeg kender har også spist loppefrø i årevis, men tog sin kost op til revision.

Vedkommende prøver i højere grad at spise efter sin blodtype og spiser så også en håndfuld gulerødder om dagen, året rundt.

Hvis det er gulerødderne der gør det, så er det i det mindste billigere end loppefrø.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg turde godt spise disse,
Forfatter: 
Dato:  29-05-2017 12:48

selvom de er beregnet til dyrefoder. De kommer jo samme sted fra. .

www.daminoshop.com/category/de- almindelige-skaller-57/

 


Sort havre sælges 100 kg/200 kr.

Vårbyghalm, småballer fine. 10 stk./100 kr.

4470 Gl. Svebølle - Ring 4014 3480

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider