Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Opstaldning søges Kolding omegn
Forfatter: 
Dato:  25-05-2017 17:56

Hej HN'er :)

Hjælp mig med at finde et opstaldningsted sted til min gamle arabervallak på 21 år i Kolding eller omegn her fra august måned.
Jeg har følgende ønsker til stedet:

- Lys og rummelig stald med højt til loftet og så lidt støv som muligt, da min hest har astma.
- Gerne spåner eller lignende i bunden, ikke halm.
- Fodring med hø eller wrap i boksen.
- Mange timer på fold hver dag på store, tørre folde, gerne med mulighed for opdeling efter individuelle behov. Gerne hø på folden.
- Fodring minimum to gange dagligt med mit eget foder.
- Mulighed for at hesten kan stå på stald om natten hele året rundt og fortsat bliver fodret og lukket ind/ud.
- Mulighed for langsom indgræsning eller begrænsning på græs, da han tidligere har været forfangen.
- Åbningstider fra tidlig morgen til omkring kl 21-22 om aftenen alle ugens dage.
- Vand i stalden til vask af ben osv
- Gode turmuligheder
- Min hund skal gerne være velkommen af og til. Han holdes selvfølgelig i snor og er ikke med på daglig basis.

 

Da jeg har en travl hverdag skal fodring og udluk være inkluderet og også gerne indluk, da jeg ikke har mulighed for at komme hver eneste dag. Jeg muger helst selv ud og har heller ikke noget imod en staldvagt i ugen til fx indluk eller hvad det måtte være, så længe jeg kan holde fri fra stalden et par dage i ugen med god samvittighed og ved at min hest stadig bliver passet. Er der en ridebane er det et plus, men ikke en nødvendighed, da jeg lige så gerne vil ride en tur.

 

Jeg håber det rigtige sted findes derude :)


Kristine = mor til sportaraberen Filip, cavalier-rottweilerblandingen Bjørn og snart skovkat-maincoonblandingen Otto.

Mit guld er mine dyr <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider