Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Kun 1 butik...?
Forfatter: 
Dato:  24-05-2017 19:20

Jeg skal have fyldt depoterne op, men kan det lade sig gøre, at kun købe det hele i 1 net-butik ?

 

- showshine (blue hors)

- anti-kløe (blue hors)

- læder effekt balsam (blue hors)

- hypona hov-olie

- cornucresíne hov-salve (det total svære klister)

 

Hjælp mig, hvis I kan ?

 

Pfh. Tak

W.J.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Alt ét sted
Forfatter: 
Dato:  25-05-2017 09:07

Det kan nok blive svært. Mig bekendt er det stort set kun smede, der forhandler Hypona.

 

Du må nok i gang med Google ;)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Webshop
Forfatter: 
Dato:  26-05-2017 21:54

prøv http://www.ridersdeluxe.dk de har vist alt undtagen hypona. Hypona kan vist kun købes direkte af smeden, ellers skal du vist bestille fra udlandet f.eks. via ebay.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kun 1 butik
Forfatter: 
Dato:  27-05-2017 07:35

 

 

Tak for hjælpen, kunne rigtig nok købe div. produkter, på nær Hypona i nævnte net-butik, men efter flere forsøg på at betale osv. gav jeg op, må prøve at ringe til dem på mandag ifht. hvorfor dette ikke accepteres.

(mht. Hypona, så plejer jeg også at få en refill hos smeden, så venter bare til næste smede-besøg) ;-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Betaling
Forfatter: 
Dato:  27-05-2017 10:25

Underligt mht. betalingen, jeg har handlet med nogle gange efterhånden og har aldrig haft problemer. Kan godt lide siden pga. fri fragt, returlabel og hurtig forsendelse.

Mon ikke i får det løst på mandag, hvis de egentlig ikke har åbent i dag - tror der er en fysisk butik også og sådan en har vel åbent på en lørdag.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider