Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Alubund - købe hvor?
Forfatter: 
Dato:  17-04-2017 06:25

Vi står overfor at skulle renoverer vores trailer til sommer. Den skal have den hel store tur og jeg vil gerne have alubund i.

Hvor køber jeg det billigst?

Evt. Tyskland?


Tilbyder opstaldning og fysioterapi til ryttere

se mere på

www.staldlauenborg.dk

www.lauenborgfys.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dørkplade i alu...
Forfatter: 
Dato:  19-04-2017 12:49

...er langt den billigste alubund du kan få. Man bestiller den ved en jern/stålhandler efter man har taget mål og får pladen skåret ud incl. huller til skillerum m.m. Det kan næppe betale sig at få det gjort i Tyskland. Da en dørkplade er ret tynd kan den ofte lægges oven på den gamle bund. Hvis man fjerner den gamle bund bør man lægge en anden træbund under (f.eks. karroserifinér) da det virker som en lyddæmper. Husk også at tjekke vangerne på trailer, da en ny bund ikke hjælper, hvis vanger er rustet op.

 

Dørkplade er også skridsikker, men man kan selvfølgelig lægge en gummimåtte ovenpå eller vulkanisere den.


Ægte dovenskab er at gøre tingene rigtigt første gang

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke dørkplade
Forfatter: 
Dato:  19-04-2017 14:22

Jeg har kigget på dørkplader,men det det er ikke den løsning jeg søger. Jeg søger aluprofil planker, men kan kun finde dem ved aulette.dk. Vil høre om andre har kendskab til hvor de ellers kan købes.


Tilbyder opstaldning og fysioterapi til ryttere

se mere på

www.staldlauenborg.dk

www.lauenborgfys.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider