Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Pris på dyrlæge/smed i Holte, Vedbæk..
Forfatter: 
Dato:  07-04-2017 09:22

Hej derude!,

Jeg har søgt og søgt efter dyrlæger og smede som holder til i Holte, Vedbæk, Hørsholm området, men dem jeg kan finde er i Hillerød, Fredensborg eller Helsinge... Jeg tænker selvfølgelig på det økonomiske, da der er transport/kørsel som skal betales oven i.

 

Jeg ville gerne høre mere om hvem I har som dyrlæge og smed, og evt. deres priser? Måske der er en samlet prisrabat på vaccination + tandraspning? Og hvad giver I for smed på 2 eller 4 sko??

 

Det ser ud som om at man hos de fleste dyrlæger kan få en samlet prisrabat hvis man både skal have vaccine + tansraspning, så man derved sparer lidt penge.

 

Håber I kan hjælpe derude, og tak på forhånd! :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hørsholm
Forfatter: 
Dato:  23-04-2017 13:49

Hestepraksis har "samlepakker" - jeg tror du kan se priserne på deres hjemmeside....

 

Smed kan du søge på hovpleje.dk

 

:)Annette




rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hørsholm
Forfatter: 
Dato:  25-04-2017 21:05

Hej

 

kan også kun anbefale Hørsholm Hestepraksis

 

http://www.hestepraksis.com/

 

de kører i perioder nogen vaccinations/tandrasp pakker

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smede og dyrlæger
Forfatter: 
Dato:  20-06-2017 00:08

Jeg har hesten stående i Holte nærmere betegnet på Ørholm.

Jeg anvender selv www.ikeyvet.dk (udkørende praksis som har kontoradresse i Fredensborg men som kører over det meste af Nordsjælland) som dyrlæger og Gerners beslagsmedie (fra Tåstrup men den smed jeg anvender derfra kører ud fra Hillerød) som smed.

Derudover anvendes der i stalden typisk Hørsholm Hestepraksis og Charlottenlund Hestehospital.
Af smede anvendes der primært i stalden Patrick Wilson (kommer fra Lyngby), Lars Gorski (kommer fra Nærum), Tino (kommer fra Amager), Jonas Møller (kommer vist fra Gentofte).


www.dyretaxi.dk

 

 

 
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider