Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Varer tilsendt fra Hööks
Forfatter: 
Dato:  21-03-2017 09:33

Hej

 

Nogen der ved hvor lang tid en pakke kan være om at blive sendt fra Hööks i Sverige til at jeg burde have modtaget pakken.

 

Pakken skulle være sendt d. 13. marts, og jeg har stadig ikke modtaget den.


Hilsen Helle

 

Skøn ung pony til salg

www.ridehesten.com/salgsheste/ langtoftegard-rock-queen/43863

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 forsendelse
Forfatter: 
Dato:  21-03-2017 10:10

Hvem er pakken sendt med og har du modtaget besked om at pakken er afsendt fra Hööks ?

I julehandlen bestilte jeg adventsgaver på en dansk hjemmeside, der lovede en levering på 2-3 dage.

Jeg fik en mail om at pakken var afsendt og med pakkenummer mv. allerede dagen efter, men ventede og ventede.

Efter 8 dage ringede jeg til post nord, som pakken blev sendt med og her fik jeg svar om at pakken var afsendt fra Sverige (butikken havde åbenbart et lager i Sverige) og at når den landede i dk, skiftede den status til almindelig pakkepost, der åbenbart ikke udsendes ret tit i DK. Tror der gik 2-3 uger inden pakken endelig kom frem :(.

Ellers ring/skriv til Hööks for info om pakken og derefter distributøren.



Mvh. Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 postnord
Forfatter: 
Dato:  21-03-2017 11:13

Det er postnord som levere i Danmark, nok derfor at jeg ikke har fået pakken endnu. Bare irreterende, for hvis jeg vidste at der gik så lang tid, så havde jeg købt mine vare et andet sted fra.

 

Det eneste jeg har modtaget fra Hööks har været en ordrebekræftelse, og så kan jeg se på hjemmesiden at varen er afsendt.


Hilsen Helle

 

Skøn ung pony til salg

www.ridehesten.com/salgsheste/ langtoftegard-rock-queen/43863

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 opklaring
Forfatter: 
Dato:  21-03-2017 11:20

Så fik jeg opklaret hvor min pakke blev af.

Havde ellers skrevet et alternativt leveringsadresse, men det kunne Hööks åbenbart ikke finde ud af.


Hilsen Helle

 

Skøn ung pony til salg

www.ridehesten.com/salgsheste/ langtoftegard-rock-queen/43863

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider