Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Hjælp- privatundervisning uden he
Forfatter: 
Dato:  07-02-2017 09:46

Hej Alle,

 

(København, Nordsjælland området)

Jeg har ikke min egen hest, men søger et sted hvor jeg kan få privatundervisning, så jeg kan få min grundrigning (og gerne lidt til) helt iorden! Jeg bryder mig ikke om rideskolehold og føler, at jeg intet får ud af dette. jeg har skrevet til flere rideskoler om de har privatundervisning på rideskolehest, men får hver gang at vide, at de kun tilbyder holdundervisning, eller at deres privatundervisning er fuldt booket lang tid frem :-(

 

Derfor prøver jeg nu lykken herinde, da det kan være at en af jer står et sted hvor de tilbyder undervisning på rideskoleheste.

Det kan også være, at der er en der har en hest, der mangler at blive rørt en gang on ugen med underviser eller lign. Jeg har erfaring med fuldblod og araberheste, og har intet imod at ride uden bid eller lign.

 

Jeg er en sød og meget ansvarsbevidst pige. Jeg er 23, 175 og slank. Jeg har lavet meget jordarbejde med heste og er god til generel håndtering.Jeg sidder pænt, har lidt erfaring og behandler dyrene som mine egne.

 

Jeg søger noget i nærheden af København, og har bil, så det gør ikke noget hvis det er et stykke væk :-)

 

Jeg håber, at der er nogen af jer der kan hjælpe mig, da jeg virkelig gerne vil ordentligt i gang med denne fantastiske sport.

Modtager også meget gerne råd om hvordan i kom igang.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider