Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Kontakt til Bjørn SAFEMATE ALARM
Forfatter: 
Dato:  29-01-2017 18:42

HEJ

 

Jeg vil høre om nogen har erfaring med Bjørn fra Safemate folingsalarmer ?

Jeg havde dagligt god kontakt med ham, angående service til mine alarmer eller evt køb af ny...

MEN ....sendte 1 i okt mine ind til service, og har skrevet til ham gentagende gange, og hørt om hvordan det går, og han VED jeg skal bruge dem 1 Marts...., men ingen kontakt kan jeg få med ham ?

Fik i andre heller ikke svar ? kom alarmerne pludselig tilbage eller ?

 

Mvh Helle


STUTTERI HEDEN

 

Avl af stambogsførte shetlandsponyer

 

 

http://www.stutteriheden.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 øv os da
Forfatter: 
Dato:  07-02-2017 11:17

det lyder da ikke rart at miste kontakten, folingsalarmerne kan man ikk sådan undvære


OLDENBORG

Avlshingst Renti´s Zeus OLH 794

tilbyder bedækning

kun 3000kr plus attest.

lev længe- lev vel :)

Uafhængig lifewave distributør

vil du også have en bedre hverdag?, så send pb :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej.....
Forfatter: 
Dato:  10-02-2017 20:31

Nej det er bare ikke i orden, syntes det er vildt dårlig service, da jeg skrev til ham for at høre om service eller nye alarmer svarede han ALTID med det samme, nu er der ingen lyd og første føl kommer om 4 uger, samtidig er det to alarmer som forhåbentlig ikke er mistet :( det er jo mange penge...

 

Mvh Helle


STUTTERI HEDEN

 

Avl af stambogsførte shetlandsponyer

 

 

http://www.stutteriheden.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Service
Forfatter: 
Dato:  11-02-2017 19:13

 

Hej Helle

 

Det er da en virkelig øv situation at stå i.

 

* Har du set efter om momsnr. er aktivt? Han kan jo have lukket (være blevet lukket) biksen!

 

* Har du lånt en anden telefon og ringet til ham? Det hjælper nogle gange. eller få en fra den anden ende af landet til at ringe til 'firmaet'

 

* Hvis hans hp er opdateret, så kommer han til Herning i '17 og så er der vel en fin mulighed for at få ham i tale der, selvom det jo ikke løser dit aktuelle problem.

 

* Du har vel kvittering på at have indleveret dem så send et erstatningskrav om nødvendigt via en advokat. Det ville ikke røre mig det mindste, hvis det var nødvendigt!

 

Det var lige mine bud på, hvad jeg ville gøre.

 

 

Håber du opdatere.

 

Min gamle hoppe lånte jeg en gang en folealarm til, men inden hun fik føl, fik hun den ødelagt og jeg gik over til video som jeg har brugt siden. Tror det første sæt kostede 500/700.- og så endda trådløst. Det har jeg været super glad for.


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

 

You only fail

if you quit.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Anette
Forfatter: 
Dato:  11-02-2017 19:54

Tak for råd, må prøve at fange ham i Herning (var egentlig ikke planen at jeg skulle derned) men gør det gerne for at få mine Alarmer...hvis han vil ta dem med...

 

Jeg HAR video overvågning på ALLE 6 bokse, men jeg kan umuligt sidde og se pc/ifone/tv 24/7 har også et job jeg skal passe, så derfor er alarmen en ekstra sikkerhed, når jeg lige tager en blunder, eller min mandt skal passe dem imens jeg er på job ;)

 

Mvh Helle


STUTTERI HEDEN

 

Avl af stambogsførte shetlandsponyer

 

 

http://www.stutteriheden.dk

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hurra hurra
Forfatter: 
Dato:  17-02-2017 17:29

Nu er der endelig kontakt...og fået sms fra GLS at mine alarmer kommer her på adressen på mandag :)

 

Mvh Helle


STUTTERI HEDEN

 

Avl af stambogsførte shetlandsponyer

 

 

http://www.stutteriheden.dk

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan!
Forfatter: 
Dato:  17-02-2017 21:17

Fedt!


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

 

You only fail

if you quit.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider