Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Healing - Massage
Forfatter: 
Dato:  23-01-2017 11:21
Vil gerne give min varmeste anbefalinger til Vitae Helix hos Lone Sørensen 😊

For et par år siden, var jeg igennem en længere periode "kanin" for Lone, da hun skulle afprøve sine healingsevner som behandlingsform. Hun afprøvede både healingsbehandling, men også healing sammen med massage, begge dele med godt resultat.

Lone har altid været glad for dyr, og da jeg tilfældigvis havde hest på det tidspunkt, som havde problemer med stram lænd, stiv nakkeparti og sin mave (han udnyttede ikke foderet optimalt - han virkede til at den irriterede ham og reagerede lidt på at få strammet gjorden), derfor valgte jeg at hører Lone om hun kunne have interesse i at prøve på ham.
Det blev til en del gange, og forsøget, som en vennetjeneste, blev en succes for mig og min hest.
Det var tydeligt fra første færd, at Lone bestemt også kunne heale og massere heste. Han faldt hurtigt til ro og var faktisk så magelig, at jeg måtte holde en hånd på bagdelen, fordi vi var i tvivl om han ville lægge sig ned😊
Hans mave arbejdede godt igennem og der var hurtigt gennemgang, man kunne se på ham at det var rart at blive healet ved maven. Og effekten så jeg hurtigt, han virkede mere tilpas efterfølgende, fik blankere pels, reagerede ikke på at få strammet gjorden og han begyndte at tage på, uden ændringer af foderet.
Hans nakke blev mere smidig og hans udtryk i øjnene lysede op (som om han ikke havde hovedpine mere).
Hans bagben blev mere effektive og afskubbet bagfra blev mere stabilt, da han havde en tendens til at "slæbe" dem efter sig og ikke rigtig ville løfte og aktivere dem ind under sig.
Jeg kan uden tvivl anbefale Lone Sørensen til healing og massage af sin hest, og det er noget der skal opleves med egne øjne, for hun har gaven til at hjælpe dig og din hest. Og den reaktion ens hest kommer med, under og efter, er klart det værd 😊

Kontakt Lone for yderligere information på mobil: 60222318

Eller på hendes Facebook side https://www.facebook.com/vitaehelix/

Se video af healing fra Lone's Facebook side: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1740080296314878&id=1529050700751173

Mvh Pernille

 

Ejer af den skønne Avalon & mor til den smukke Alba, født d. 3/3-13 <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider