Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Hestefotograf - Er Erik Kunddahl d
Forfatter: 
Dato:  05-01-2017 09:53

Kære HN. Nogen der kender fotograf Erik Kunddahl og selv har brugt ham?

 

Jeg overvejer at få ham ud at tage vinterbilleder af min hest. Synes hans billeder er super gode. Men er han sød at have ude og har gode ideer til billeder? :-)

 


Mvh,

F'ck the mainstream 8D .
'' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3
Punk isn't dead. It's hiding.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Erik fotograf
Forfatter: 
Dato:  05-01-2017 17:54

Ja han er super dygtig :-)


 

Nynne & Grumse

 

- Follow us on facebook www.facebook.com/NynneogGrumse/

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-01-2017 18:42

Han var ude og tage billeder af nogle fra rideklubben - der var flere af dem, der var skuffede og jeg havde også været skuffet, hvis det var mig. :-(

 

Jeg ville hellere bruge Mille Berger Photography, Soelberg Photography eller Camfoto.dk


- Sascha

Kjærgaards Golden Champ & Roosgårdens Celica <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

Dream it. Wish it. Do it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  05-01-2017 21:05
Jeg er på ingen måde imponeret af hans fotos, men hvis du synes de er gode så go for it

*** Misssophie


0
0
Svar på denne tråd
 
 ejejejjeje
Forfatter: 
Dato:  05-01-2017 21:09

missssophie: Synes du ikke de her er gode?

 

kunddahl.com/portfolio-2/food.html


Mvh,

F'ck the mainstream 8D .
'' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3
Punk isn't dead. It's hiding.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2017 21:58

Billeder er jo meget subjektivt.

Hvad ka man li af stil, hvad forventer man osv.

Jeg har set mange billeder af Erik, nogle har været flotte med stil og det jeg ka li.

Andre har overhovedet ikke imponeret, så har der været en benstilling som har ødelagt billedet, eller øre der sidder forkert.

 

Så når man ska ha en fotograf ud, bør man kigge på billederne og se hvem der rammer bedst det man selv ka li/forventer.

 

Eriks billedekvalitet fejler intet, men synes nogle gange, at de sidste detajler mangler, for at billedet er rigtig godt.

Jeg er sikker på, at han har nogle fine ideer, men det er altid godt, selv at ha en ide om, hvad man forventer.

 

Evt ka du slå forbi hans instragram, der ligger vist en helt del billeder.

 


HorsePhotoHolic

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fotograf
Forfatter: 
Dato:  07-01-2017 20:11

Min erfaring med Erik er ikke fantastisk.

Jeg havde ham ude i sommers for at tage billeder af mine føl, og min søn og hund.

Han er meget sympatisk og professionel og jeg glædede mig helt enormt til at se billederne.

Skuffelsen var stor, og er stadig stor.

For det første gik der evigheder før jeg modtog billederne i forhold til det han lovede, og ærlig talt så kunne jeg selv have taget ligeså gode billeder...

Jeg har skrevet med ham mange gange og sagt jeg ikke er tilfreds, men han vender ikke tilbage, (jo han svarer at han er ved at gennemgå billederne, men det har så taget ham flere måneder indtil nu!!) og nu har jeg opgivet.

Jeg fik 1 virkelig flot billede af det ene føl, og resten af billederne er ikke nogen jeg hverken vil forstørre eller hænge på væggen. (Hvilket jo var meningen, og derfor jeg hyrer en professionel)

 

Det er super ærgerligt, da jeg jo ikke bare kan få taget nogle nye.. Føllene er jo blevet plage grimme siden i sommers..

 

Jeg synes, at hans billeder på hjemmesiden/Facebook er fantastiske, men må sande at det langt fra er sådan nogle billeder jeg modtog.

(udover at han så heller ikke overholder aftalerne efterfølgende)!

 

Men jeg kan se at andre har været heldige så det er måske et sats?? ?

 


Anne

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er stor fan
Forfatter: 
Dato:  08-01-2017 00:05

af Erik og har fået taget rigtig mange gode billeder.

 

Men man skal altså selv gide gre en indsats. Find ud af hvad det er for billeder du ønsker. location, udstyr, påklædning, stil, osv osv...

Man kan ik bare læne sig tilbage og forvente at fotografen lige kommer op med den ide som din drm om billeder går ud på.

 

Man skal naturligvis vælge den fotograf vis portefølje afspejler den type billeder man vil ha.

 

jeg har fået taget rigtig mange billeder af Erik og nogle af mine yndlings er netop hans til tider skæve og anderledes vinkler hvor hesten ikke står helt perfekt. Dét billede kan alle ta!


Vicky Mathiesen

  FB-site: Dejo Eventing - Instagram: Dejo_eventing

 

Powered by

Sadelmageren.dk - Mink Horse - SD Design

Horze Slagelse - PC Trailerservice

0
1
Svar på denne tråd
 
 Xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  08-01-2017 13:59
Næsten alle kan tage et godt billede, men når man tager ud til en kunde skal man død og pine kunne levere nogle gode billeder på kommando. De sessions jeg har set fra ham på flere hundrede billeder, har været med enten et enkelt godt billede ingen gode billeder overhovedet. Og det er ikke godt nok når man tager betaling for det. Det er mængden af kvalitetsbilleder der gerne skulle udgøre forskellen på en proff og en amatør

Man skal kort sagt kunne præstere på kommando

*** Misssophie


3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider