Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Horze suprême avalanche Pro
Forfatter: 
Dato:  25-11-2016 17:16

jeg synes jeg vil dele mine oplevelser med dette dækken, jeg har alle slags for de skulle jo være toppen af deres dækken program, det er jeg så langtfra enig i, alle vores dækkener har været ombyttet mindst 1 gang nogen 2,

 

Regndækken bliver gennemblødt 1 dag gammelt

 

Billede

 

Overgang med fleece vand trækker ud i syningerne, det har på dette billede ikke været regnvejr i 3 dage

Billede

 

Vinterdækken lige taget i brug efter 1. vask i butikken hvor det er købt, der er på disse 3 gange vaske GARANTI uden imprægnering, godt så, hvis ikke jeg både ser hesten og morgenen og igen selv tager den ind, havde jeg givetvis ikke opdaget problemet men efter 2 minimale byger inden de kom på stald var dækkenet selvfølgelig vådt men det var det så stadig om morgenen efter 14 timer i boks

 

Billede

 

Billede

Efter 5 timer på fold i tørvejr så det sådan ud

Billede

Hvad er problemet så, jo min butik har taget vores reklamationer ind, men de kan ikke få anderkendt fra HOrze, de fejler ikke noget

 

Dvs de har selv måtte betale, dette kan de selvfølgelig ikke blive ved med, så nu er vi der at vi står med 6 ubrugelige dækkener fordi producenten ikke mener at deres produkt ikke virker, så hvis hvis i har oplevet lignende problemer så anmeld det venligst til Horze for så kommer de til at hører om problemet.

 

Jeg er med på at det kan være svært at opdage hvis man står opstaldet ude og ikke ser dækkenet om morgenen, men dette billede er taget ved indluk

 

Billede

 

Billede

Gad vide om det måske er derfor hesten er våd og dækkenet er vådt dagen efter ???

 

brug jeres penge på et andet dækken, disse er ikke pengene værd.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har ikke andet
Forfatter: 
Dato:  26-11-2016 11:33

Jeg har så den helt modsatte oplevelse, vi har faktisk ikke andre dækkener til vores.

 

Jeg har tidligere købt de almindelige Avalanche dækkener, og været glade for dem, dog har der været lidt mange små huller/rivninger, da de ikke er lavet af det stærkeste stof. Men da Avalanche Pro'en kom frem købte jeg et par stykker af dem, og efterhånden har langt de fleste dem, vi har nogle få af de almindelige tilbage.

 

Vi har så kun købt vinter-/udedækkenerne. Vi har vores stående hjemme, så vi ser dækkenerne både morgen og aften.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Flere Welsh Mountain plage med særdeles god afstamning sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  27-11-2016 16:37

Det er dejligt at høre at de virker hos nogen andre, men som billederne viser er det ikke tilfældet hos os desværre, jeg har elsket de gamle modeller, så derfor købte vi de nye, de gamle der kører på 5. Sæson har ingen problemer

 

Sagen er sendt videre til den produkt ansvarlige hos Horze, så må vi se hvad de kommer frem til.

 

Der er ihvertfald ingen tvivl om at de ikke duer som billederne dokumentere.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ingen "svejsning" af sømmen
Forfatter: 
Dato:  28-11-2016 12:01

 

Jeg tænker at det ser ud som at sømmen ikke er vandtæt og der er trængt vand ind i de mellemliggende lag og derfor ikke kan tørre ordentlig op, på normal tid.

Normalt vil sømmene blive "svejset", et tyndt vandtæt materiale der sættes/smeltes på, hvor stoffet er syet sammen.

Og så er det efter min mening en produktionsfejl.

 

Jeg bruger selv Horze supreme avalanche Pro i overgangsdækken og Vinterdækken og har aldrig oplevet at de blev så våde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 NM bum
Forfatter: 
Dato:  28-11-2016 13:54

vores egen teori er at selve yderstoffet er for tæt og at det derfor danner kondens der så finder det første sted det kan komme ud, på overgangs dækkenet er det syningen, i regndækkenet er det foret, vinterdækkenet i slidsen som ja måske ikke er svejset

 

venter på svar fra deres produktansvarlige så må vi se om de godskriver vores reklamationer til den forretning vi har købt dem i, det er muligt jeg ikke får dem refunderet men bare forretningen bliver krediteret så er det også ok for mig, de har gjort alt hvad de kunne for at afhjælpe og tage dækkener ind trods de selv har måtte betale.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Udvikling
Forfatter: 
Dato:  29-11-2016 17:36

så er der lidt udvikling i sagen, Horze produkt afdeling har bedt om at få dækkenerne ind så de kan se på problemet, så må vi se hvad der sker

1
0
Svar på denne tråd
 
 Øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  06-12-2016 17:59

så kom der endnu et dækken til returkassen

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Dækkenet har været på i 3 dage, vi havde ingen problemer sidste vinter men efter en vask ja så er der sket et eller andet, men de har 3 vask garanti før det skal have imprægnering så noget spiller ikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  19-12-2016 18:30

Så har Horze modtaget min pakke, problemet er så at de mener at have modtaget mit fleece dækken som ligger fint og ubrugt i mit skab

 

Nå men nu har jeg så for 4. Gang skrevet til dem og henvist til min reklamations sag, på 2 vinterdækkener og et overgang med fleece, spændende om de kan få korrespondancen til at mødes

0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  22-12-2016 00:54

Har også modsatte opfattelse. Mine har altid holdt fint vand og vind ude og har ligget godt.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Suk suk
Forfatter: 
Dato:  28-01-2017 17:58

Ja nu har sagen så rundet 2 måneder fra jeg startede med at reklamerer over mine dækkenerne, vi er faktisk ikke kommet videre udover at de nu ikke har skrevet tilbage siden 28/12-16, de har hverken accepteret eller afvist min reklamation, så hvor er vi så

 

Nu er sagen sendt direkte til direktionen for Horze i Danmark det er åbenbart ikke til at komme forbi kunde"service" og alm. Telefon kontakt er åbenbart ikke noget de bruger og hvor er man så som kunde når de ikke skriver tilbage på ens mails

 

Får jeg ikke afklaret sagen hos ledelsen så ryger hele skidtet til Forbrugerklagenævnet, de ligger inde med 3 dækkener som repræsenterer en værdi for mig på 3000 kr samt jeg har været nødt til at købe nye vinterfrakker til mine heste, jeg kommer ikke til at købe så meget som en pose man elastikker i den butik EVER.

 

Aldrig har fået en dårligere behandling en den jeg lige nu er ude for.

0
1
Svar på denne tråd
 
 Gennembrud
Forfatter: 
Dato:  08-02-2017 18:51

Så er der hul igennem, har sendt sagen til ledelsen hos Horze Danmark, nu er vi på hvad er produkt id og hvilke størrelser så mon de ikke vælger endelig at lukke sagen som de burde have gjort i Dec.

 

jeg er sørme også blevet ringet op af et rigtig menneske det er bare nemmere at forklare sig i tale fremfor skrift.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hali hallo
Forfatter: 
Dato:  09-02-2017 17:55

Så lykkedes det sørme, der er nye dækkener på vej til mig

1
0
Svar på denne tråd
 
 dækken
Forfatter: 
Dato:  10-02-2017 12:29

Så håber jeg at de er bedre end dem du har afleveret retur


Hilsen Helle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  10-02-2017 16:15

Det ender nok med et salg, orker ikke en ny tur hvis det sku vise sig at de bare ikke fungerer med mine heste

 

Må se hvad der sker om ikke andet så kan de vel bruges som reservedækkener jeg har jo købt nye istedet for dem vi måtte sende afsted

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider