Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Mountain quick release stigbøjler
Forfatter: 
Dato:  23-10-2016 15:12

Er der nogen, der har erfaring med Mountain quick release stigbøjler?

 

Billede

 

Jeg synes, de ser ud til at være et par gode sikkerhedsstigbøjler, men jeg har aldrig haft dem i hænderne.

 

Kan I anbefale andre og mere sikre stigbøjler? Prisen er underordnet. Jeg vil bare gerne være sikker, hvis uheldet skulle være ude.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 De virker
Forfatter: 
Dato:  24-10-2016 07:13

Mojn

 

Både min datter og jeg har sådanne stigbøjler og de har frem til nu været fremragende.

De har været udfordret en gang og da slap de fødderne straks. Bagefter var de ikke løse i gummiet.

 

MVH Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 safestyle
Forfatter: 
Dato:  27-10-2016 13:06

Je har lige købt dem her - de bliver leveret med gummi i den ene side, som man kan vælge at tage af, hvis man vil have dem helt åbne - det er kun et spørgsmål om udseende, for det er helt blød gummi, som let bøjer. Det lyder måske skørt, men det er de bedste bøjler, jeg nogensinde har redet med...

http://www.safestyle.nl/

 

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  28-10-2016 11:27

Tak for jeres svar. Det må være sådan et par, jeg skal have mig.

 

Der er ikke risiko for at stålet rammer hesten i siden, hvis man fjerner gummiet? Umiddelbart ville jeg nemlig tænke, at den åbne del skulle vende væk fra hesten.

0
0
Svar på denne tråd
 
 MH bøjler
Forfatter: 
Dato:  22-11-2016 10:26

Jeg eeeelsker min MH sikkerhedsbøjler :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 sikkerhedsbøjler
Forfatter: 
Dato:  15-05-2017 05:00

Tag et kig på denne her artikel, der beskriver fordelene og mekanismer ved forskellige sikkerhedsstigbøjler:

www.udstyrspriser.dk/seks- sikkerhedsstigboejler-seks- forskellige-priser-og-designs-video/

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider