Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Albion sadel
Forfatter: 
Dato:  08-05-2016 08:56

Hej

 

Jeg leder efter en albion sadel - nogen her inde der ved hvor man kan købe albionsadler i dk? Det skal være en springsadel, nok en M-M eller M-W.

Synes umiddelbart de springsadler er svære at finde :-/

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Saddelfitter
Forfatter: 
Dato:  07-07-2016 21:40

Kan anbefale Sadelfitter på Amager, hun får nogle ind brugte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Albion
Forfatter: 
Dato:  11-07-2016 11:52

Er det en ny eller en brugt du søger?

 

Hvis du er ude efter en ny, kan de købes ved bl.a. Heri og Tanja Lange. Går du ind på Albions hjemmeside, kan du finde en komplet forhandlerliste :-)

 

Er det en brugt du søger?

 

Så kan du være heldig, at Heri eller Noble Ride har en til at hænge (begge er i nordsjælland)

 

Nu ved jeg ikke hvilken model du søger, men jeg har en Albion kontrol springsadel, med medium bom til at hænge (sort, 17")

 

De er svære at finde, men der dukker nogen op fra tid til anden - bare man er tålmodig :-)

 


For at opdage nyt land, er man nødt til at miste kysten af syne et stykke tid

0
1
Svar på denne tråd
 
 Sadelhelvede
Forfatter: 
Dato:  15-07-2016 15:53

jeg efterlyste sådan en sadel i december sidste år men regnede ik med at kunne finde en sådan for dressursadler i model albion i str mw bom er så svære at finde at jeg ik regnede med det kunne lade sig gøre men jeg var så heldig at en på Facebook så min annonce og lå inde med en sådan.nu har jeg fået den tilpasset af en sadelmager og hold da op både hesten og jeg er super glade for at ride i den.der sker så meget med hesten samhandel ændret så meget kropsform efter endt sygdom at den sadel jeg havde til ham var begyndt at klemme ham på skuldrene.så prøv facebooks diverse sadelsider. Det kan være der blir bid.det gjorde det for mig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Albion
Forfatter: 
Dato:  18-08-2016 11:07

Jan Guldborg er sadelmager og sælger også Albion sadler, måske du kunne kontakte ham.

http://sadelmagerjanguldborg.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Albion
Forfatter: 
Dato:  22-08-2016 20:20

se hos Heri.dk hun sælger Albion


Med venlig hilsen

Anita

0
0
Svar på denne tråd
 
 Albion Kontrol springsadel
Forfatter: 
Dato:  26-08-2016 16:06

Hej

Kan godt se det er lidt gammelt indlæg jeg skriver på. Men jeg leder også efter brugt Albion K2 MW 161/2-17 springsadel, hvis du stadig har den til salg hvad er prisen så? Hvor meget er den brugt, har den høje puder bagtil og er den ene gjordstrop flyttet frem(det gør nogen sadelmagere) og hvor i landet er vi.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Albion kontrol
Forfatter: 
Dato:  18-10-2016 19:19

Jannijacobsen4:

 

Jeg har fået solgt min Albion kontrol sadel, de ryger lynhurtigt :-) Jeg så en på DBA for et par dage siden :-)

 

God jagt - det er en skøn sadel, og er super ærgelig over, de ikke kan ligge på mine nuværende heste :-(


For at opdage nyt land, er man nødt til at miste kysten af syne et stykke tid

0
0
Svar på denne tråd
 
 Albion kontrol springsadel M 17”
Forfatter: 
Dato:  01-12-2017 17:30

Du har ikke tilfældigvis stadig den Albion springsadel hængende?

leder med lys og lygte efter en Albion kontrol medium 17"

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider