Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Spåner levering med truck
Forfatter: 
Dato:  18-11-2015 10:46

Jeg har i flere år købt mine spåner hos den samme leverandør.

Det har været dejligt og nemt og fragtmanden satte altid spånerne det samme sted. De er desværre stoppet med at sælge spåner, så jeg er på jagt efter et nyt firma.

 

Jeg har en grus gårdsplads, så det et krav der leveres med truck eller kran. Jeg vil nemlig ikke selv slæbe ind ude fra vejen og jeg vil helst ikke have det stående så "fristende" ude ved vejen.

 

Jeg havde fundet en ny leverandør.. troede jeg. Der stod højt og tyedeligt på deres hjemmeside de leverer med truck, derfor valgte jeg dem.

 

Stor var skuffelsen imorges da fragtmanden ringede og spurgte hvordan jeg plejede at få leveret, fordi nu holdte han hjemme hos mig, kun med en palleløfter.

 

Han tog pallerne med igen og nu afventer jeg lidt at høre fra dem, hvad der så skal ske.

 

Hvem får i leveret spåner fra i nordjylland til en rimelig pris?

 

Selvfølgelig altid med truck eller kran?

 

Bedste hilsner

Helle


 

Ridetanten

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Land og Fritid
Forfatter: 
Dato:  29-11-2015 16:44

Jeg har lige bestilt ved Land og Fritid, og der skulle jeg modsat tidligere vælge mellem særlige og ikke særlige leveringsforhold, dvs med eller uden truck. Jeg tror faktisk godt, der kan leveres uden truck her, men valgte alligevel med truck bare for at være på den sikre side. Kan godt leve med 2-5 dages leveringstid i stedet for 1-2 dage.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  29-11-2015 17:00

Jeg har fået leveret fra Spanvall. Det er 3. sæson og alle år er det super kompetente og hjælpsomme chauførre som er kommet med en truck bag på lastbilen. Jeg har kun græs at kører på og langt fra aflæsningssted til opbevaring, men der har aldrig været problemer.

 

Så stor ros fra mig til Spanvall. De er også dem som jeg har kunne få spåner billigst fra.

 

Hilsen Ane

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider