|
kim pedersen team pedersen |
|
fra skælskør nogle der har haft deres hest i ridning der, del gerne jeres erfaring må gerne være privat, hvis man ik ønsker at dele med alle. mvh steph
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
bummelum |
|
Morten Kan du ikke også lige skrive dine dårlige erfaringer til mig ?
MVH Sarah Sørensen Stolt ejer af : -Kasmir Rugholm -Graversgaards Des Cheri
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
jøsses jøsses |
|
hold snuden langt væk.....
billigt seletøj købes til shetlænder 100cm.......
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
omg hold snuden væk |
|
Jeg ville holde snuden langt væk fra den knægt.
Nogle mennesker er taktfulde, andre siger sandheden 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
kim pedersen øvøv |
|
er imponerende at han allerede har formået at få så mange mennesker til at opdage hvor XXXX [ORD FJERNET AF HN] han er. mit første møde med ham var for 4 år siden da han skulle have en hest opstaldet der kendte han ikke forskellen på hø og halm. kan huske han havde en ung travhest som han vidst senere solgte som dv til en eller anden knold. må sige han er et menneske man skal holde sig langt væk fra i alle henseender.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Team Pedersen. |
|
I må også meget gerne lige skrive til mig. Tak.
Fjordhest, Paint el. Islænder søges til låns med henblik på køb. Velgående unghest sælges. Tilridning påbegyndt. Nedlagt landbrug el. lige med plads til lidt heste søges i Helsingør el. omegn ...
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kim Pedersen |
|
Jeg kan vel godt skrive uden at det opfattes som injurier at, jeg pr. 10 juli indsendte papirer vedr. inkasso af Kim Allan Pedersen for manglende betaling af ydelser i forbindelse med hans forretning. Han har i øvrigt pr. den 1 juli moms-registreret sig som Stald Pedersen med CVr nummer: (taget fra cvr.dk - kræver ej login, så det er offentlig tilgængelig information.) Cvr-nr: 34525072 Startdato: 01.07.2012 Ophørsdato: Adresse: Buddinge Hovedgade 129 st tv 2860 Søborg Vis alle virksomheder på denne adresse Telefon: 53806105 Fax: Email: stald-kp@live.dk Branche: 960900 Andre personlige serviceydelser i.a.n. Virksomhedsform: 10 Enkeltmandsvirksomhed Mvh. Morten
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
overskrift |
|
vil også meget gerne høre mere da jeg overvejer at sende hest i ridning.
Ældre stübben mf special springsadel sælges billigt. Her og nu 1000 kr monteret.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
jeg er virkelig overrasket |
|
over at så mange kender kim pedersen efter så få år. må man høre lidt om hvad han har snydt jer med??
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Uddybende besked på PB |
|
Kan jeg få en uddybende besked på PB har en veninde som skal ha sin hest i ridning der pr. 1/8 - 2012 Så jeg kunne sa godt lige tænke mig at få lidt info jeg kan vidreformidle På forhånd tak
Hilsen Maria Nu med Enghavens Fiona <3
" Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej Men alle mine tanker vil altid følge dig" Til min elskede sjæleven Day-Light R.I.P & Min sorte skønhed Ridder
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Hummm. |
|
Er ikke særlig begejstret at høre, da jeg har nået at sende min hest der ned. 
Fjordhest, Paint el. Islænder søges til låns med henblik på køb. Velgående unghest sælges. Tilridning påbegyndt. Nedlagt landbrug el. lige med plads til lidt heste søges i Helsingør el. omegn ...
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
kik kim |
|
det er din hoppe som han har til salg.. Blev oplyst den kostede meget mere... Ville nok tage den hjem
alle heste er lige  Ejer de dejligste pintoer
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
stutteri kronlykke |
|
jeg ville nok skynde mig tage et smut forbi min hest.... han har ingen hæmninger prøv lav dette indlæg på hg der er han endu mere kendt inde... 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
lad være |
|
i skal endelig ikke få ham til, at sælge hest for jer. det skulle han for mig og beholdte pengene selv, så står i en rigtig træls sag nu
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
123456789 |
|
Ok. Har bare ikke mulighed for at hente hende selv. Hummm. 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
Info... |
|
Og min hyp har kylet ham af H til 3 gange for nogle dage siden. Og hvorfor mon dog. 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Hej Morten. |
|
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
øøøhhhhhhh |
|
få den hurtigst hjem ...uanset hvad 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
BetteMis. |
|
Ja det er jeg også kommet frem til. Har også fundet en tråd på hestegalleri. Og det de skriver at han er meget hård ved hestene forklare hvorfor min lille søde 3 års hest har smit ham af H til 3 gange i træk for et par dage siden. Det ville hun aldrig gør. Tror jeg slet ikke på, for hun vil gøre ALT for en. Var ikke i tvivl om at der var en meget god grund til at hun gjorde det. Snøft min lille pige. Bare jeg kunne hente hende hjem i morgen. øv øv.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
mystisk.... |
|
er det kun mig der ikke kan se de annoncer der er linket til af hans ? kommer til hg´s forside???
mvh sussie.. nu med ceduina ox..og jasmin. cheval R.I.P D.6/6-06...sov godt min dreng maxi R.I.P D.17/12-08..min dejlige hund igennem 14 år.TAK for alle de år vi havde sammen..
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
til ox 2 |
|
Måske er det fordi de er slettet så ? for jeg kan heller ikk se annoncen. det link jeg har saat ind er til hans profil og der står den omtalte hestebasse.
Nogle mennesker er taktfulde, andre siger sandheden 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
Hjælpppp. |
|
Nogle der vil hjælpe??? Min søde lille Blessing står nede hos hende, og hun skal bare væk hurtigst muligt. Han har lige kontaktet mig på Facebook. Han virker meget vred. Tror han desværre har luret mig. Hvordan ved jeg ikke. Enten her el. på facebook. Kan desværre ikke selv køre hende og skal også have opbarkning mod ham. 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Stutteri Kronlykke |
|
Har du fundet nogen der kan hjælpe dig ? Hvor er du fra og hvor er det præcis hesten står ?
MVH Sarah Sørensen Stolt ejer af : -Kasmir Rugholm -Graversgaards Des Cheri
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
ang blessing. |
|
var tilstede den dag kim blev smidt af 3 gang han sad musse stille på ryggen af blessing, og pludselig sprang den i vejret,, muligvis hesten bare lige skal lære hva ridning går ud på. Den hest er så pisse dejlig, og det kan tydeligt ses at den er rigtigt glad for kim. den smed ham af ja, men den skal lige lære det ikk?. MAN kan sagtens overlade sådan et arbedje til kim, for han gør det proffesionelt, som han er blevet oplært.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Overskrift. |
|
Jeg har også en pant blanding stående dernede i ridning dernede og har haft mange betænkeligheder om hun skulle akut rykkes til en anden træningsstald, om jeg skulle se skeptisk tingene an og bare se hvad andre skriver. Jeg skulle alligevel ned og hente en sadel dernede og valgte derfor at tage derned uanmeldt for at se i første omgang til min hests ve og vel - dette kunne jeg ikke sætte en finger på. Jeg kontaktede ham efter besøget dernede da han desværre ikke var dernede da jeg kom og fik en god snak med ham. Efter dette har jeg faktisk ikke lyst til hun flyttes, hun har det godt og virker tilfreds - de har haft et styrt i starten, men som det lød på Kim fundet tonen - men nu er hun også en meget følsom hest. Som det virker på mig er det to sager der køre igen igen som jeg forstår det? Uanset hvad han har gjort virker han som en ung mand der prøver at starte en reel virksomhed op - hvis dette er tilfældet og han prøver at rode bod på tingene en efter en som jeg da håber på, er det jo kun godt. Men det er jo også super svært at få godt omtale især hvis man først far haft dårlig omtale - som altid bliver pisket sindssygt op. Jeg talte jo med dig i telefon sutteri kronlykke om det hele efter de " XXXX [ORD FJERNET AF HN] beskeder " og det som jeg sagde synes bestemt ikke det var. Han har prøvet at ringe til dig flere gange efter at have set disse beskeder på denne tråd og bagefter skrevet på facebook om du skal ringe til ham hurtigst muligt, da da virkede utilfreds med behandlingen og det ville han gerne rode bod på - så det var over beskeder som let kunne misforståes. Og ja, han har nok gjort nogle dumme eller andre kloge ting - men jeg synes også det er forkert at piske stemningen herop og male fanen på væggen. Jeg håber virkelig selv han kommer og melder ud i denne tråd som han sagde han ville inden for nogle dage.
<p><span style="font-family: comic sans ms;">hilsen sofia.</span></p> <p><span style="font-family: comic sans ms;">med hestene Chamieka og Lucifer .  </span></p>
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
sofia, |
|
de to har også fundet tonen, de bliver bedre og bedre. og man bliver sq glad når man ser sådan en bedsked, de kunne helt klart godt havde en like knap her på heste-nettet 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Overskrift. |
|
Jeg kan jeg har skrevet lidt vulla pyk nogle steder - men skriver på min iPad og den retter ordene  Men ja, har aftalt med ham jeg skal ned og se hende under rytter om 14 dages tid, så de har lidt tid at øve i  Men nu skal hun også stå der til foråret næste år som planen ser ud, så de skal nok blive gode. 
<p><span style="font-family: comic sans ms;">hilsen sofia.</span></p> <p><span style="font-family: comic sans ms;">med hestene Chamieka og Lucifer .  </span></p>
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kim Pedersen. |
|
Tjae, jeg er da super glad på de´s vegne hvis heste har det godt hos Kim. Hvor ville det dog være rart, at han så også betaler sine regninger hos sine leverandører....Så vores forretning ikke bliver ødelagt af hans måde at drive forretning på... Det er heller ikke rart at høre, efterfølgende, at han lejer bil og trailer af mig, en bil som er godkendt til 1300 kg på krogen og så falder han lige over en ekstra hest i Jylland og vupti så står der 2 heste i traileren... Lidt simpel logik betyder at bilen nu kører med et sted mellem 1600 og 1800 kg hest/trailer. Hvordan mon koblingen havde det i bilen?
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
sofia.... |
|
det skal de og du har ihvertfald en smuk hest. utroligt kærlig
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Overskrift. |
|
Og selvfølgelig skal han da betale sine leverandører - det er jo også i sidste ris til røv så og sige. Og nej, det er absuloy heller ikke iorden ikke at følge det aftalte og overlaste en lejet bil. Han håber så sandlig det også er disse ting han vil rette bod på disse ting som han forretning kommer op køre. Og tak, Jeg synes også hun er super yndig 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Følsom hest |
|
Det er jo en god ting at komme uanmeldt, og gerne flere gange hvis man vil kontrollere at tingene virkelig er som man får fortalt. Jeg håber dog hestene får flere spåner end da jeg stod på stedet, for 2 baller om måneden gav da de mest ulækre bokse jeg nogensinde har set. Flere af hestene havde ikke et tørt leje at lægge sig på. Som ejer er man jo selv forpligtet til at købe ekstra, hvis det man får med i prisen ikke er godt nok, men det var ikke noget Kim gjorde på det tidspunkt. Det er så 3 uger siden jeg flyttede mine heste. På det tidspunkt kom hesten kun ud 3-4 timer i døgnet, og stod rigtig mange timer uden noget at tygge på. Jeg fik fortalt at Kim er hård ved unghestene, og at mange fravælger ham af den grund. Det er i orden at straffe heste hvis de er ulydige, når de selv ved de er det, men det er absolut ikke i orden at være hård ved heste, der ikke har lært noget endnu.
Hilsen Mette Der har spist sig rask fra leddegigt Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag og barfodstrimmere burde forbydes....
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Personlig besked ! |
Forfatter:  |
Team Pedersen v Kim Pedersen |
Dato:  |
15-07-2012 00:45 |
|
Hej Heste Folk ! Tja, ved ikke rigtig hvor jeg skal starte eller slutte. Men jeg kan se halv delen af det som står her er endnu rygter her i hesten verden. Og dem kan vi ikke komme udenom, desværre. Personlig synes jeg ikke det er okay at hænge andre ud på nettet, uanset hva' man har gjort. Men det er måske kun mig som har det sådan? Hvis i har været utilfreds med noget, hvorfor har i ikke kontakte mig, så vi kunne få løst problemet, jeg er til snakke med, har både mund og øre, og noget mellem dem. Dermed er det ikke skrevet for beskytte mig selv. Jeg ved udemærket godt, jeg tidligere har lavet nogle ting der ikke altid var som det skulle være, men har vi alle ikke det?? Dette beklager jeg også. - Men nu har jeg startet min virksomhed op fra bunden af, og starter på ny. Der er selvføgelig en masse ting jeg kan lære, men vi alle kan og lære noget nyt hele tiden. Lige så snart man har gjort noget som andre ville gøre på en anden måde, så bliver det vend til det negative. Uden spørgsmål, hvorfor gjorde du det? Eller sige hvad man selv ville have gjort.. Jeg vil gerne tage fat i hestens vern for de kan komme ud og se mig sted, så i kan se hestene ved mig har det godt. I er også velkommen til at komme ud og kigge i stalden.. Mht. Stalden. Til daglig har jeg en hestepasser ansat, som står for den daglige pasning af hestene, mth. Stald arbejde. Så hestene bliver passet fuldt ud. Jeg lønner ikke en for ikke gøre noget. Anna-Sofia, Tak det er jeg glad for at høre. Og synes det er helt fint du kom på uformeldt besøg for tjekke op i stalden og hvordan det hele står til. Efter du har hørt og set sådan her tråd. Og er rigtig glad for du er voksen nok til tage telefonen og ringe til mig, for fortælle mig, hvad du er utilfreds med så vi kan få løst det på den rette måde. - Inden man maler fanden på vægen.  Morten, Det er en sag mellem dig og mig, må oplyse du har tavshedspligt med kunde infomationer! Men ja, selvføgelig da skal du have din betaling. Men sådan her løser man det ikke, derimod vil jeg sige det gør det værre end da. Men hvis du kontakter mig på min mail så finder vi en løsning på det sammen. Lene Christensen, Jeg er hverken gal eller noget på dig, har blot bare prøvet komme i kontakt med dig efter jeg så denne tråd. Da du har hest i min virksomhed, vil jeg drøfte dette emne med dig. For rette op på det du er utilfreds med. Men det er desværre ikke muligt da du ikke vil kontakte mig, det håber jeg at du gør når du har læst denne tråd. - Jeg håber på høre fra dig, så du ikke skal være nervøs for have din hest ved mig, du er tryk ved det, og vil lade hende blive i stalden. Generalt med os mennesker, har vi det nemmere at skrive og sige negative ting om andre, for så får det os til lyde bedre selv. Men pas på hvad man lægger på nettet. Tænk hvis det var en selv Nu håber jeg ikke der kommer nogle dårlig beskeder tilbage. Jeg håbeer i vil kontakte mig pr. Mail eller telefon. Så vi kan få rettet op på det i er utilfreds med. Og hvis i har nogle spørgsmål i vil have svar på. Og håber det var svar på nogle af de mange henvendelser :-) Mange Hilsner Fra Kim Pedersen
Med Venlig Hilsen Team Pedersen v. Kim Pedersen Tilridning, ridning, undervisning og formidling tilbydes. Kontakt for mere infomation.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
betaling |
|
ja Morten. lige så snart kim ikke får held til, at snyde dig. og du konfrontere ham med det, så får du slet ikke nogle penge og XXXX [ORD FJERNET AF HN] hagler ned, om en fra ham. ikke nok med det, kan jeg oplyse, at min hest stod skadet ved ham, uden den fik den rigtig form for pasning. den stod med et stort åbent sår ind til senere uden den fik skiftet forbindning. forbindingen var rådden da han levere hesten. til dem han solgte min hest til og beholdte pengene selv. billed kan sendes pr. mms. og kim kaldte det en skramme.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kim Pedersen. |
|
Hej Kim. mfl. Vores regering har lavet en smiley ordning der fortæller om virksomhederne sørger for at holde rent eller ej og det bliver lige så vel mere og mere anerkendt, at virksomheder eller privatpersoner der snyder andre groft, bliver hængt til tørre.. Måske det var en sag fore Kåre Quist? Kim du ved lige præcis hvad du skylder mit firma inklusive retsgebyr, hvis du indbetaler dette beløb ASAP til min firmakonto, skal jeg med stor glæde i denne tråd fortælle alt og alle at du har betalt din gæld... Jeg synes i øvrigt det er et spændende koncept du har fremtyllet: Hvis du snyder nogen skal det holdes fortroligt, men hvis du gør noget godt skal det frem. Men ja det er lige præcis det det går ud på, når man driver virksomhed - nemlig at man skal pleje sine kunder og leverandører. Og ærligt talt, fordi man starter virksomhed er det altså ikke det samme som at man bliver en "bredre" person. Tværtom har jeg mere erfaring om at det er fordi man har brug for at trække nogle penge fra i moms, indtil det i ens gru går op, at Staten trækker én til torske gilde når man har negativ moms for mange gange... Jeg er så spændt på om det er i retten du og jeg mødes  jeg er så ærgerlig over at en persom som dig, netop er årsag til at mine kunder nu fremover skal holdes i en strammere snor - netop fordi du ikke overholder naturlig pli. Mvh. Morten
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kim Pedersen |
|
By the way Kim. Jeg har jo ikke skrevet HVAD du har snydt mig med, kun at jeg har sendt dig (som privat person) til inkasso, dermed er din fortrolighed jo overholdt...
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Maria Kindberg Nielsen |
15-07-2012 10:49 |
|
Maria Kindberg Nielsen, Sikke noget sluder du lukker ud, jeg har haft dyrlæge på din hest 4 gange, som du også ved jeg har haft.. Og det har jeg flere som kan vidne på da de har hjulpet med rense Celines sår da jeg ikke bryder mig om blod, så det er igen mere løgn du lukker ud. Vi ved alle hvem der har snydt hvem i denne sag Maria, jeg overførte pengene til dig, de 23.000 ,- (Første omgang ville du kun have 15.000)du sagde ja til sælge hende for. Hvortil jeg tjente resten. Efter du havde modtaget pengene nægtede du at sende ejer cif. Dermed kørte du ned og stjal hesten fra den retsmæssige ejer Iøverigt Maria skal du holde rigtig lav profil, vi havde denne sag igennem Politiet, som viste sig jeg havde mit på det rene. Du har heller ikke betaling dine regninger på dyrlægen ! Husk de heste du har tilsalg skal du indberette til moms nu hvor du ejer STUTTERI KINDBERG , da de står tilsalg uden moms. JEG SER FREM TIL DU BETALER DIN REST GÆLD DU HAR VED MINE DYRLÆGER HURTIGST MULIG SOM LYDER PÅ SAMLET, GODT 6500,- Noget helt andet gider jeg ikke diskoterre med nogen over beskeder og slet ikke offenligt på nettet. Da det er sager mellem dig og mig! Så du må kontakte mig
Med Venlig Hilsen Team Pedersen v. Kim Pedersen Tilridning, ridning, undervisning og formidling tilbydes. Kontakt for mere infomation.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
kåre quist |
|
(Mortenmadsen) måske det i virkeligheden var en god ide at kontakte kåre quist det er der nok mange mennesker der ville sætte stor pris på. at få en forklaring på alt bedrag han har fortaget sig. synes faktisk det ville være rigtig godt og måske kim også ville synes det var dejligt at komme ud med det hele og få lavet rent bord så han kan starte en reel virksomhed op.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
Mette.. |
15-07-2012 11:16 |
|
Mette,Ja det er rigtig inden du flyttede kom hestene ud 3-4 timer om dagen 7 dage om ugen, men lovkravet er kun hestene kommer ud2 timer om dagen 5 dage om ugen. Ja der høre 2 pak spåner om måneden til boksene men giver alle mine heste 1 pak spåner m ugen for de har en ren og tør boks.. Hestene kunne ikke stå længere på fold fordi der ikke var vand på folden, og en hest må ikke stå på fold mere end 4 timer uden adgang til vand. Efter du flyttede har vi lavet meget om pga jeg er stratet virksomhed i stalden, hestene bliver fodret, med kerne samt wrap kl. 0730, og igen kl 10/1030 får de kerne, og bliver lukket ud der kl 1030 ca. Og går på fold til kl 18:00 hvor de bliver lukket ind og får kerne og wrap igen kl 18/19:00. Boksene bliver muget dagligt og strøet med rene og tørre spåner. Og de er længere ude da der er kommet vand på foldene Du har aldrig fortalt mig du synes jeg var hård ved hestene, for det er jeg ikke. Du har heller ikke set mig ride dem. Da du aldrig kom ud i stalden til dine heste. som stod i sjap sjap bokse, som var helt våde og mørke. Pga du ikke mugede ud i dit tørv. Det er ikke sundt for hestens hove. Jeg har snakket med dig engang der ude, og det var fordi du var utilfreds med faciliteterne, da den udendørs bane ikke var færdig, de ikke kom nok på fold mm. MEN DET VAR IKKE MIG DER HAVDE ANSVARET DEN GANG, DER STOD JEG PÅ FULD PENSION. Nu har jeg lejet stald afsnit og har ansat egen hestepasser.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Di-Wie... |
|
Det er bare SÅ svært at tage dine indlæg seriøst, når man ved, at du har kørt til sjælland og taget Celine fra hendes stakkels 17 årige ejer, der har brugt sine sparepenge på at købe denne hest via formidler (Kim), fordi du har fået en uoverensstemmelse med denne formidler... UANSET hvad, så var sagen imellem dig og Kim, og dine handlinger simpelthen så forkerte, så det er utroligt du kunne få dig selv til det! Jeg kender ikke til Kims forretning - men ligepræcis dig - du skal vist ikke snakke for højt om hvad der er rigtigt og forkert, for det har du tydeligvis en helt forskruet holdning til! Milla
Heldig og lykkelig ejer af: Heartbreakers Avalon Frøsanggårds A'Capo Frøsanggårds Grand Illusion (aka. Prinsessen) Afskaf fjederled - se HER og HER
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
angreb er det bedste forsvar |
|
Unskyld men nu kan jeg ikke lade være med at smile lidt Kim, mine heste stod på tørv, og nej, det var absolut ikke sjap, bortset fra rundt om Gabbys vandkop. Hvilket næsten ikke kan undgåes med en hest der leger med vandet af kedsomhed. Det gør hun heldigvis slet ikke mere efter hun er blevet flyttet. Men din hest har jeg kun enkelte dage set have et tørt leje at ligge på. Den stod i sit eget @!#$ og @!#$ i ugevis, og flere dage kom du slet ikke forbi, for ikke at sige uger. Du glemmer at selve hoved årsagen til at jeg flyttede mine heste, var at der var fodret med rådden wrap i flere dage, hvilket resulterede i at jeg fik en forfangen hest. Selv om jeg havde gjort opmærksom på at det wrap ikke var egnet til heste, så fik de det alligevel en dag længere. Wrap der var brændt sammen i midten, og med hvide mug pletter over det hele. Men det er ikke dit ansvar, for det var ikke dig jeg lejede bokse af, du er kun ansvarlig for dine heste, og super hvis du nu passer dem bedre, eller i det mindste får en til at gøre det for dig. Dejligt at hestene nu kommer mere ud, for det trænger de virkelig til, men jeg var altså i stalden, stort set hver eneste dag i al den tid jeg stod der, hvilket du jo forøvrigt ikke kan vide en dyt om, efter som du ikke var der, og det var dem der ejer gården heller ikke. Hvis du er så blid, kan jeg da undre mig over at du har 2 heste i ridning, og den ene har smidt dig af 3 gange og den anden går det meget godt med, efter et styrt i starten. De fleste tilridninger går helt uden at nogen bliver smidt af, eller der sker andre dristige ting, hvis ellers forarbejdet er gjort ordentlig, og hesten derved er velforberedt. Jeg håber for dig du får rettet op på din forretning, og bliver voksen nok til at tage ansvar, for med alle de indlæg der er om dig her, på facebook og HG bliver det nok ikke helt nemt, der er mange om buddet og mange uden et plettet ry.
Hilsen Mette Der har spist sig rask fra leddegigt Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag og barfodstrimmere burde forbydes....
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
til Mette |
15-07-2012 13:11 |
|
Jeg kan af ingen grund til se hvorfor jeg skal have skylder for din stald udlejer efter din menning ikke passede eller fodre dem korret, det er jo ikke min fejl? Jeg stod der med en hest på fuldpension, dermed skulle der blive muge og alt for mig. Og de til så hesten dagligt pga. jeg var på ferie. Det synes jeg du skal give din tidligere stald udlejer skyld for og ikke mig, da jeg intet har med dig at gøre. Som skrevet tidligere er det to ungheste den ene helt rå, i og med den er fuldblod og ekstrem følsom hest. Den hoppede frem og så blev den bange for sig selv fordi jeg stadig sad deroppe. Hesten havde aldrig haft en rygger på ryggen inden den kom til mig, og det var anden gang den havde rytter på ryggen Ja, jeg havde et styrt i starten på en unghest. Men som ejeren også oplyse mig, kunne hesten finde på at stejle, det gav så at vi væltede bag over da den slet ikke have kontrol. Så du vil mene alle som ryger at ung og problem heste, eller for den sags skyld en rolig hest. Ikke kan ride? Jeg har arbejde v. Tina Lund i godt 11 måneder. Og har set Tina både vælte bagover, blive kastet af mv. af flere af hende gode konurrence heste. Men Tina er en af verdens bedste spring ryttere. Men hun kan ikke ride fordi hun er faldet af ?? Skal vi ikek bare blive enig om i kontankter mig på 53 80 61 05 hvis i har noget i vil drøfte med mig om.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Hej igen |
|
Kim, jeg skriver jo netop at det ikke var dig jeg lejede boksene af, og at du selvfølgelig intet ansvar har for hvad der skete med mine heste. Det var bare forklaring på hvorfor jeg flyttede mine heste. Selvfølgelig kan man sagtens være en god rytter selv om man falder af, men i forbindelse med tilridning, er det ofte fordi hesten ikke er godt nok forberedt. Jeg ved da godt du har været hos Lund'erne, det er jo netop dem der sagde at du er hård og nogle gange kræver for meget og de derfor ikke ville anbefale dig til den hest vi spurgte til, der skulle tilrides. Nå nok om det, du ønskes nu stadig held og lykke fremover.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Overskrift |
|
På baggrund af mine oplevelser med Kim, ville jeg have lov til at sige der både har været positive og negative, og til tider har de negative overfusset de positive. Efter det er sagt ville jeg til Kims forsvar sige at han faktisk 9 ud af 10 gange kommet med et løsningsforslag. Ikke at det måske lige har været noget der har passet ind hos mig, men det har været der, hvilket jeg ville mene er det vigtigste. Han har i hvert fald gjort sig umage i at gøre mig tilfreds som kunde.
Derudover har jeg været nede og besøg hans stald, snakket med ham omkring hans oplevelser af alle de rygter og historier der florer på nettet. Der er altid tre sider af samme sag; den ene, den anden og den rigtige. Hans heste har det godt, står tørt i forhold til det er tørv(hvilket ikke er noget jeg fortrækker da min unghest stod på det da hun var på boksro, og det er efter min mening noget møg) Vi havde derefter hans kunders heste ude, da jeg skulle hjælpe med at holde dem osv. Og han er rolig omkring dem, roser dem osv. Vi har alle vores egen holdninger, ridestil osv. nogen fortrækker klassisk, den ordinære, bidløst, western osv. også i forbindelse med mugning, strølse og foder. Jeg ville mene Kim gør et godt forsøg på at starte en virksomhed op, men vi alle begår fejl i hesteverden, min egen har kostet mig end til videre omkring 80.000 kr.
Da Kim startet op var han jo meget ung, disse fejl har desværre kostet ham på omdømmet. Og til "kronlykke" læste jeg på den facebook gruppe at han har prøvet at kontakte dig mht til din hests ve og væld, du har skrevet at du nærmest er lykkelig over du ikke har ham i røret pga denne tråd. Pas på du ikke selv bliver det sorte får 
MVH
Daniella & Celine - Søger opstaldning nær Ll. skensved!
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Daniella... |
|
Blot en lille side bemærkning, hestene står ikke på tørv, de står på spåner, der er så våde at de ligner tørv, men det er altså spåner. det var kun mine heste der stod på tørv i stalden.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Overskrift |
|
sorry mente også spåner. det var mig der blandede det sammen. men jeg fortrækker halm, brydder mig hverken om spåner eller tørv 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
overskrift. |
|
Mette, jeg ville enlig ikke kommentere mere men nu gør jeg det alligevel. Jeg synes du skulle tage ned og se stedet igen - første gang jeg var dernede var boksene ikke pæne - bestemt heller ikke dine. Dette konfronteret jeg kim med da jeg ikke ønskede min skulle stå sådan ø, det gjorde hende eller den anden nye heller ikke da de havde fået nyopredte bokse. Der er heller ikke bokse der har set sådan ud siden og de har fået nok strøelse. Men son jeg kan forstå stod er det ikke kim der ejer alle hestene? Og det var alle bokse er ligende løgn mildt sagt første gang.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Daniella. |
|
Jeg har haft kontakt med Kim. Og syntes ærlig talt ikke at jeg behøver at forsvare mig her. Jeg har sagt til Kim at jeg vil tænke over tingene og så må jeg se hvad jeg så gør der efter.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
danielle |
|
Vil godt æde min hat på at danielle ikke har egen hest eller er kunde ved kim. jeg vil skyde på du har part ved kims salgsheste og derfor har trang til at beskytte ham.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
bumbum |
|
hold da op! Når man læser denne tråd, virker det som om der er nogen der har set sig godt sure på ham Kim. Ud fra tråden er Morten den eneste JEG kan forstår, der har et problem med Kim. Det er rene fakta, han skriver. syntes godt nok mange af jer andre virker som om i har set jer sure på ham, og bare skal gøre alt for at ødelægge hans forretning. Men det har jeg set før hos hestemennesker, og hvor er det en ærgelig holdning at have  Ang at i har haft en hest opstaldet eller i ridning. Der er vel en grund til i valgte ham i første omgang? Ligeledes at have hesten opstaldet der? Hvorfor ikke fortælle det? Desuden har det været jer frit for at besøge hesten, og jer der har være pensionære er jo jævnligt kommet, noget godt må der jo være siden i valgte det? Det er bare en rigtig sørgelig tendens at folk, SÅ ofte, vælger kun at nævne det negative, fordi de har været utilfredse, og tit er det kun deres egen side af historien de skriver, og måske undlader de også ting, så det hele lyder mere dramatisk. Jeg kender ikke Kim, men jeg kender flere hestemennesker, der når først de har set sig sure på nogen, vil gøre alt for at spolere alt for dem. Så kom nu med nogen grunde til hvorfor i overhovedet kom i kontakt med kim eller valgte ham, alt andet er da meget ukonstruktivt, og især hvis i ikke har nævnt for Kim, hvad det er i har været utilfredse med. Men dette er jo nemmere at gøre på nettet, hvor man kan gemme sig bag sin computer. held og lykke til alle med jeres heste.
Min fjordhest er bedre end din;) Elsker mors Gule Upse Musse
R.I.P Gribaldi
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
tralala |
|
Ja min datters hest er i ridning ved Kim. Den er dog ikke opstaldet ved ham, da den har været opstaldet omtalte sted (inden kim kom) og vi var bestemt ikke tilfredse med stedet. Derfor ville vi ikke flytte den tilbage uanset om det er udlejer eller kim som står for det nu. Kim er fin til vores lexus. Kan er rolig, roser ufattelig meget og er ikke hård ved ham. Vi har fra starten valgt at min datter selv henter hesten ind, strigler, sadler op og i det hele taget gør klar. Det eneste Kim skal er at ride ham. Det går fint. Det eneste jeg kan sige "negativt" er at Kim desværre er lidt ustabil med hensyn til de aftalte tider, men der har været dokumenteret grunde.
Mor til 4 dejlige børn Amanda 281292 Xenia 240695 Talitha 220510 Mingus 301211
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Team Pedersen |
|
Kim har nu opslået annonce om køb af trailer eller hestelastbil på afbetaling. Jeg vil gerne advare jer og de i kender som har en sådan til salg, at man skal tænke sig om en ekstra gang ved salg til Kim. Jeg har jo sendt en sag til inkasso vedr. Kim og denne har retten i Glostrup nu bekræftet at de har modtaget. Kim har nyligt oprettet et personlig ejet selskab. Fordelen ved dette er at det ikke koster noget at oprette, tilgengæld hæfter han personligt for selskabet. dvs. der skelnes ikke mellem hans privat økonomi og firmaets og han behøver igge nogen startkapital eller egenkapital. Denne firmatype adskiller sig markant fra ApS og A/S hvor loven foreskriver en egenkapital. Og så har man kun begrænset ansvar, nemlig at man kan tabe sin andel eller sine aktier. Mvh. Morten
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Blessing. |
|
Min bliver flyttet idag. Så kan jeg endelig slappe lidt af. 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Blessing. |
|
Blessing har det godt det nye sted. Er faldet godt til og slapper af igen. Men hold op et sår hun har fået. 
Sidepull str. cob/full. Ubrugt. Lækker kvalitet med dobbelt rope. Nypris: 799kr. Nu 500kr. incl. porto. Nedlagt landbrug, stuehus, længe el. ligne søges til leje med plads til 3-5 heste/ponyere.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kim Pedresen |
|
Godt at høre og så har du forhåbentlig fået fred for dine bekymringer.  Og jeg har fået besked fra Retten i Glostup at Kims gæld nu vil blive forkyndt for ham af retten.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Hej Morten. |
|
Nej desværre ikke. XXXX [ORD FJERNET AF HN] hagler ned over mig for nogle kørselspenge jeg har overført i fredags, som ikke er kommet frem idag. Han har XXXX mig flere gange idag med at han ville møde personligt op hos mig og kræve pengene idag og senest har han XXXX at hente min hest i aften. Så nej jeg har ikke ro i sindet endnu. 
Sidepull str. cob/full. Ubrugt. Lækker kvalitet med dobbelt rope. Nypris: 799kr. Nu 500kr. incl. porto. Nedlagt landbrug, stuehus, længe el. ligne søges til leje med plads til 3-5 heste/ponyere.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
123456 |
|
Kim skrev for nylig til mig om transport af heste.. Hele 3 stk der skulle hentes forskellige steder i landet.. Og jeg gav ham en samlet pris.. Og gjorde klart at der skulle være betaling inden aflæsning.. Kim har godkendt mine betingelser.. Og så skriver han 2 dage før at nu er det kun 1 hest.. Og dagen før transporten er der ingen der skal afsted.. Jeg brokker mig lidt og jeg får besked om at han jo ikke kunne gøre for at hans kunder selv havde fundet på transport.. I princippet burde han betale mig aftalt pris, da jeg jo har måtte sige nej til andre kunder, fordi han havde 3 pladser på bilen.. Men jeg tror det vil være omsonst, at bede om det.. Så jeg siger bare nej næste gang han kontakter mig.. Mette
Hestetransport udføres. Hestebussen.dk Nu med Prinsesse i huset
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Hej Mette. |
|
God ide. Du får næppe noget ud af det og nu har han fået fat i sin "egen" hestetransporter til 2 styk.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kim Pedersen |
|
Jeg tog vognmandkurus for et par år siden og i den forbindelse skal man bla. læse om aftaleloven... Det er en sådan dubiøs ting og meget tvetydig, for faktisk er det således at har man lavet en klar og tydelig aftale, ja så gælder den uaset hvad, medmindre man laver undtagelser.. Jeg vil sige at man i transportbranchen burde være mere hårde i filten vedr. aftaler, f.eks. opkræve et depositum inden transport. Jeg har også været i en situation hvor jeg tror jeg skal transportere heste hele dagen og så ender det op med ingenting... Men igen Kim skal man holde sig lang væk fra - han er kun lig med problemer.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
om. kim pedersen |
|
Jeg har det at både sparker hesten i maven, slår i hovedet og på halsen, og pisk på røven hvor der er virkelig tydelige streger bagefter. Han påstår så at hesten ikke skal tage røven af dem. Har har påstået overfor en hoppe's ejer at det var ham der faldt bagover på den, men det var mig der red hoppen og han underviste, hvor hoppen så er træt af trave rundt på en voldte på 8m i en halv time, vender hoppen røven til ham, først slår han hoppen i røven med pisk, hvor hun tager røven til sig, dette misforstår kim og smider nu pisken efter hende, hvor hun vælter bagover (for at slippe for kim). Jeg render med blod på skuldren pga. Ny lavet tatto som nu har skrammer, hjerne rystelse, (er gravid). Så hvad kunne der ikke være sket hvis jeg ikke havde fået vendt hoppen om på siden idet vi er på vej ned.  . Jeg arbejde som hans hestepasser, ejeren af stald ville kun have at jeg tog lorten i alle bokse, og kim ville have dem ordnet i bund. Fair nok, så stod jeg der og viste ikke lige hvordan jeg skulle klare det, for kim blev sur over at ejeren brokkede sig, og ejeren brokkede sig til mig omkring kim. Han beslutter sig for at fyre mig, samme dag som han lånte 100kr til benzin. Men finder selv ud af at han søger nu. Fik 5 dage til at flytte min hingst. Men da jeg kommer efter har han ikke været ude, og han står i @!#$ til haserne, mens de andre har fået nye spåner. Og min er bestemt ikke noget svin, han holder spånerne rene, så der var ikke muget, og mistænker dem for at smide de ændres @!#$ og @!#$ indtil min. Og kim lovede at det her ikke ville gå udover min est. Han er fuld af @!#$ og har ødelagt flere af mine ting derude
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
Sacha.... |
31-07-2012 17:03 |
|
Du dukkede ikke op i stalden til dine aftale stald vagter ! Derfor blev ddu fyret!! Hva er det for noget @!#$, din hest kom ud hverdag som den plejede nej, vi mugede ikke din boks da det var dit arbejde.. Så hvorfor skuelel jeg gøre det.. - Hvorfor skal jeg have din hest stående længere tid på min regning når du ikke møder op til aftalte tid i stalden? Dú kom ikke ud til din egen hest i 1½ uge, før du flyttede din hest. Derfor lignede boksen @!#$. Men det er dit eget valg. Hvis du stod på rideskole nede i byen på selvpas, så mugede de heller ikke din boks. Du rejste fra stalden uden at muge din boks i bund som man nu gør når man flytter fra en stald. Hold da op en masse røver historier du kan komme med efter du er blevet fyret. Det er klart jeg har fyret dig når du forbliver væk fra dine stald vagter. Det vil alle arbejds givere gøre. Og de betaler jo ikke for den service de ikke får..
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kim Pedersen |
|
Hov hov Kim. Du betaler jo heller ikke generelt for noget ! Og var der ikke noget med at du smuttede fra en stald i Ølstykke ved skoven uden selv at muge dine egne bokse.... Ih altså hvor bliver du dog ramt af dine egne handlinger igen og igen.. Måske du skulle overveje at flytte udenlands - Dér er der ingen der kender dig og så kan du starte helt forfra og husk nu, at for hver gang du behandler nogen dårligt vil du før eller siden modtage den samme behandling igen.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
kim forpokker |
|
Det er IKKE røver historier men sandheden, som min mor osse har set, nej jeg mugede ikke boksen fordi det kunne i gøre når nu du lod ham stå i lo*t, jeg var derude inden de skulle lukkes ind. Og havde en spand foder med derud som var regnet til holde 2-3 måneder, det forsvandt på en halv måned, men nu er han heldigvis væk fra dig af, man kan komme til hans hoved igen. Og han er mere rolig nu hvor han ikke kun får sort havre, har virkelig ondt af de heste der er ved dig, du fodre ikke rigtig for en hest der i forvejen er varm skal IKKE HAVE HAVRE. Og de får jo intet vita&mini hos dig. Du løj om hvordan den skade på blessing skete for at du slap for at betale regningen. Du er et virkelig lavt menneske ikke at fortælle sandheden, og eftersom dine vistit kort osse ligger på mit arbejde, tror jeg da at jeg smider dem ud imor. Og dog de får NUL opmærksomhed for kunder af, de har alle hørt om dig på den dårlige måde, er der er kun en dårligt side af dig
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
nikkie ♥Nikki og Fie♥ |
|
Har du læst tråden? Har du læst længere oppe, der er en Milla der beskriver sagen om en hest der er taget fra en 17 årig pige grundet strid mellem Kim og 2. person? Det er Daniella der er den 17 årig pige der omtales der!! Hun har aldrig arbejdet for Kim, men kom vel hos ham for at se den hest hun havde købt af ham.
Keep the streets empty for me
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
til kim |
|
Hold nu op kim, du har sku da godt nok formået at blive en kendt lille knægt alligevel, så kan man jo diskutere om det er noget der vil gavne din forretning. ønsker dig held og lykke fremover.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Fyring. |
|
Det har da INTET med sagen at gøre at Sascha blev fyret. Det giver dig da ingen som helst ret til at banke hendes hest, slå min i hovedet og spakke hende i maven, være skyld i hendes skade på skulderen som du påstod opstod på folden efter et spark og slå/sparker andres heste. Du vil udøve selvtægt på min hest, selvom det er bund ulovligt og strssende for to heste + du XXXX [ORD FJERNET AF HN] med at gemme hende. I øvrigt kan du ikke sende noge til inkasso uden du som min. har sendt en rykker.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kim Pedersen |
|
Kære Kim. Husk at du først skal udskrive en faktura til din kunde for din serviceydelse (husk der er noget som hedder moms - det skal staten have ) Herefter hvis din kunde ikke betaler skal du med mindst 10 dages mellemrum sende en rykker - herefter kan du melde kunden til inkasso.... Det burde du jo vide!
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
Ja.... |
|
og derfor kan man selvfølig heller ikke bare hente folks sting/hest. Det hedder selvtægt og er ulovligt. Jeg har i øvrigt ikke fået en faktura på kørslen og derfor bliver det sendt til skat. Husk jeg har en revisor på sidelinjen.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
sikke mange penge |
|
Han kommer til at tjene når der er betalt moms af de 600 kr for transport. griner
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Ja og...... |
|
så har han lige brugt tid og penge på at køre der ned igen i går samt hjem. Så der røg min. 200kr. til. 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
ja det kunne |
|
Faktisk ikke rigtig være mere til grin. tror ikke han får brugt hoved rigtigt når han bliver gal
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Hold da fast |
Kira ♥Champagne♥ |
01-08-2012 11:44 |
|
Hold da fast for en modbydelig stemning, der breder sig i denne her tråd. Jeg kender ingen af parterne så vil ikke blande mig i hvem der har ret og hvem der tager fejl. Men at svine andre til på nettet er da direkte usmageligt.....og det her er jo nærmest en blodrus. Har i noget at have jeres anklager i, så gå til politiet - og bland da for pokker HN uden om alt det her..... Hestefolk, når de er værst, tænker jeg bare....
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kira... |
|
Vil ikke indblandes. Det var den besked de kom med igår. At du ikke syntes ander skal advares mod ham, det er så din sag. Det er jo heller ikek din hest det er gået ud over, din psyke el. pengepung. Men efter din mening skal manden bare have lov til at forstætte. Som sagt er der ingen hjælp at hente hos politiet. De gider ikke en gang at tage imod en anmeldelse, fordi det drejer som om dette. 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
til kira |
|
Jeg vil varmt anbefale dig at tage kontakt til kim pedersen hvis du nogensinde skulle få behov for hjælp med tilridning kommission opstalding kørsel ol. mvh mig
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kim Pedersen |
|
Py ha det er en ordenlig omgang med ham Kim. Jeg kum lidt erfaring med ham. Han ringede til mig da han manglede en springhest og jeg havde en til salg. Han spurgte om han kunne låne hende og evt. købe hende på salg, han skulle bruge en springhest til sin beridder udddannelse. Jeg tænkte det lød som en god plan.Jeg kendte ham i øvrigt ikke. Jeg kørte hende ud til ham, så ham ride hende og det gik ganske udemærket, jeg syntes han red hende fint og Laquita red rundt som hun skulle, og derfor blev hun der. Han sendte nogle billeder og fortalte det gik godt. Det ene billed han sendte var dog ikke så heldigt. Han sprang hende med glidetøjler hvilket jeg syntes er helt ude af propertioner. Ja en martingal skal man have på hende meeen det andet er jo farligt at springe med glidetøjler ! Kort tid efter skrev han til mig, at han mente hun havde kissing spines, og det mente hans træner i øvrigt også. Jeg sagde bare ja ja så vidste jeg at Laquita havde sagt fra over for ham og jeg hente hende med det samme den aften. Hesten har ikke og har aldrig haft dårlig ryg er blevet scannet for dette. MEN hun er en meget bestemt rød hoppe og hun gør hvad der passer hende og finder sig ikke i at blive presset så siger hun fra og man er ikke i tvivl ha ha !!! Så det kunne være at hun har sat Kim lidt på plads. Laquita hentede jeg så samme dag, og hun blev herefter lånt ud til en helt fantastisk pige Silja Kærgaard som red hende op til MA dog havde hun også sine udfordringer med hende, men hun fandt ud af, hvordan sådan en rød hoppe skal takles Laquita er nu solgt til en beridder og jeg følger hende tæt Så ja det var bare lige min erfaring, som heldigvis ikke har noget med penge at gøre.... som det måske kunne have endt med..... Men ja Kim god fornøjele med firmaet, du skal nok ændre lidt meget stil og attitude hvis du vil ind i branchen for du fortalte mig allerede den gang da du stod ved Tina Lund, at der blev sladret meget om dig og det ikke passede, jeg valgte at danne mig mit eget indtryk fordi det syntes jeg at folk fortjener, for som andre også skriver herinde, så kan vi hestefolk være stride. Jeg syntes du virkede som en sød fyr og umiddelbart var du flink ved min hest. Da jeg så dig ride hende. Jeg kendte dig ikke og havde ikke læst noget om dig. Men du må sgu nok hanke lidt op, få løst div. konflikter og prøve at undgå konflikter fremover hvis du vil skabe en forretning. Du ved der bliver talt/skrevet meget i hesteverdenen og ja der er flere sider af historierne men sørg for at have dit på det rene, sørg for at betale dine leverandøre, lav ordenlige aftaler med dine kunder, lad være med at XXXX [ORD FJERNET AF HN] folk, og ikke mindst pas godt på hestene.....Men må nok sige at efter al den omtale du har fået herinde.... så ønsker jeg dig rigtig meget held og lykke med forretningen tror du får det svært.......Du får ikke nogen kunder via mig, og det er ikke fordi jeg syntes du har været dårlig ved min hest for det ved jeg reelt ikke noget om, men din omtale vil jeg sige er mere end rigeligt for mig til ikke at henvise nogen til dig. Christina www.powerhorse.dk
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kim Pedersen |
|
christinabeckwith - Tak for din sobre beskrivelse! Kira: Hvis du bliver snydt for penge eller direkte at din hest bliver stjålet af nogen og politiet ikke vil gøre noget, hvad vil du så gøre i din situation? Jeg er i mod vi sviner hinanden til, men at beskrive så sobert som muligt hvad "vores leverandører står for" må vel være på plads og som du kan se er der jo en enkelt eller 2 som har gode erfaringer med Kim.....
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Morten.... |
Kira ♥Champagne♥ |
01-08-2012 17:03 |
|
Jeg vil i hvert fald ikke drive virksomhed som du gør det.....jeg har også somme tider en, der har lidt svært ved at betale deres regninger, men derfor hænger jeg dem ikke ud på nettet. Jeg synes sobre meningsudvekslinger og anbefalinger etc er helt ok - men når blodrusen tager over, står jeg af - I skal også tænke på, at der faktisk også er noget, der hedder injurier - og HN er faktisk medansvarlig fordi de ikke sørger for at den slags slettes. Bare for at tage et enkelt "fiktivt" eksempel, så må man ikke kalde nogen en bedrager, hvis de ikke er dømt for bedrageri - det er nemlig injurier.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kim Pedersen. |
|
Kim Pedersen har fået flere chancer, faktisk hele 4 chancer, han har modtaget 3 rykkere uden at svare tilbage og først da jeg skrev til ham om konsekvensen af sine handlinger kom han med en forklaring på hvorfor han ej havde svaret.. Herefter ville han gerne lave en afdragsordning og jeg er jo en flink fyr så det fik vi i stand og han skrev under på den, men da tiden oprandt hvor han skulle betale sit første afdrag, hørte jeg intet fra ham. Det er i øvrigt pudsigt som han bevidst IKKE tage sin telefon, når han kan se at det er en kreditor som ringer og umiddelbart svarer han heller på emails... Først når man "igen" forklarer ham om konsekvensen får man nu en ny tur i manegen og en søforklaring. Jeg behandler mine kunder rigtig godt og gør mit yderste for at de kan få det som de vil have det, men kun mod kontant betaling - sådan er det nødt til at være, når personer som Kim er med til at ødelægge det for jer andre.... Jeg talte for nyligt med vor lokale dyrlæge og han var dybt frustreret over at han havde et udestående på 375000,- for hesteejere, hunde og katte ejere, som ikke betalte deres regninger.... De er ikke blege for at tilkalde hjælp, men når det kommer til betalingen, har de ingen penge. Det er simpelthen ikke i orden at man i DEN grad kan lukrere på andres serviceydelser, og hvem betaler i sidste ende? Det er jo os alle andre, der gør en dyd af at betale vor regninger og ærligt talt, personer som Kim Pedersen skal sagsøges og retsforfølges på alle tænkelige måder indtil han finder ud af, at det finder vi os ikke i! Og læg i øvrigt mærke til at i samme øjeblik han ikke fik sin betaling for en transport, ja så skruede han ellers bissen på i en grad hvor injurier vist er mere relevante at forholde sig til. Heller ikke selvtægt er han bleg for, så han er netop af den værste skuffe.. Og endnu engang, hvis nogen betvivler at Kim skylder mig penge, stiller jeg gerne dokumentation herfor. Der er ikke noget forhold mellem mit firma og Kim der har lugt af fortroligt forhold, for det kræver jo tillid mellem parterne og Kim har aldrig udvist den tillid.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kim Pdersen |
|
P.s. jeg kan jo netop ikke drive min virksomhed hvis det er acceptablet at man bare render fra regningen. Så på en måde har du jo ret! at NEJ sådan har jeg heller ikke lyst til at køre min virksomhed.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
123456 |
|
Nu kender jeg ikke manden og vil ikke kommentere på de andre sager men jeg vil bakke Morten op her: når sagen først er endt hos inkasso har han fået chancer nok og det må være frustrende for Morten at kunne følge manden i at købe en trailer på afbetaling, når manden ikke engang vil betale de penge han skylder. Det er ikke blodsrus men alm sund forretningssans at ville have de penge folk skylder en!
Med venlig hilsen Karen Negle laves af proffesionel veluddannet negletekniker i Randers bla. Dk mester og worldcup vinder i nailart 2010 www.negle-nu.dk
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Frustrerende for Morten |
Kira ♥Champagne♥ |
02-08-2012 07:10 |
|
Ja gu er det da frustrerende for Morten - det er frustrerende for alle selvstændige, når de har svært ved at få penge for deres arbejde - men derfra og til at hænge folk ud på nettet er der lang vej. Mortens opførsel herinde gør da at jeg aldrig ville bruge ham - uanset at jeg altid betaler kontant for den slags. Jeg finder det simpelthen dumt og uprofessionelt - sagen går rettens vej, og kommer Mortens input fra denne tråd med i retten, så får han ikke lettere ved at få sine penge - det er ganske enekelt ikke en accepteret inkassometode, at svine skyldnere til i et offentligt forum.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kira... |
|
Morten advare bare mod manden, så andre forhåbenligt ikke kommer i klemme hos ham. Det er jo det samme vi andre gør, bare på grund af noget andet. Jeg fik trækket mig ud af det inde det gik helt galt. Ville nok aldrig se skyggen af pengene når hesten blev solgt. Desværre beskytter loven svindler og andre forbryder. Hvis det havde været en børne sexforbryder havde det så heller ikke været i orden at advare mod manden.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
morten |
|
Jeg kan bestemt ikke se nogle steder at morten sviner nogle til. men har advaret dem der ikke er blevet snydt endnu på en meget sober måde. men skak man se negativt kan man da godt få det vendt til at svine ham til. retten advare sku ikke hestemennesker for at blive snydt. Tak til morten
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
jamen så |
|
kan Kim da bare melde dem for injurier, hvis der er nogle love der er blevet overtrådt....  tror bare ikke han komme så langt med det, og har vist også sit at se til  Kim bliver da ikke behandlet anderledes end alle andre smede, dyrlæger, etc der ikke behandler sine kunder ordentligt  Signe
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Overskrift |
|
Jeg har aldrig været, eller haft i sinde at blive ansat hos Kim eller have "part" hos ham. godt jeg har mine kontrakter som bevis på mit køb af Celine. Jeg har og en betalt regning fra herfølge dyreklinik på omkring 30.000 for en skade sket hos kim.
Jeg har haft mine konflikter med ham, og ville ikke sige vi er over ens på nogen måder. Men jeg har lært at tage mine "kampe" med omhug, og valgt hvem først og hvem sidst. Jeg skal ALDRIG ende som staldpige i en stald, jeg har mit gymnasium. Så NIKKI hvis du skal anklage mig for at være en del af Kims firma, så have dine oplysninger i orden først. Falske og tilfældige anklager er lavt. Jeg har mine grunde til førværende beskrivelse af Kim.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
overskrift |
|
Desuden kender Frk Sjørslev og jeg hinanden privat, da vi har stået opstaldet på den sammen gård hvor Celine blev taget fra. Så hun kan bekræfte jeg har haft en sag ang Celine, som stadigvæk er igang, at jeg har haft konstant dyrlæge besøg, osv osv osv.
Men for mig er det ikke andres folks synsvinkler der vigtige så længe jeg selv kender sandheden og har mine papir i orden  men jeg ville da godt tilstå jeg aldrig køber en hest af Kim igen, på baggrund af forhenværende køb. For ja, jeg blev vel taget ved næsen, og har hørt denne sætning af millioner af heste-mennesker "hvorfor har du købt en skadet hest". jeg ved det var dumt, og det er vel delvist min egen skyld da jeg var faldet pladask for Celine da hun havde en kanon udstråling. Vi havde dyrlæge på fra første dag Celine ankom, og ca 5 måneder frem ad. Og havde det ikke været for MIN dyrlæge og MINE forældres penge havde Celines ben ikke helet som det har. Så takket være OS var Celines chance for at fungere som alm ridehest forhøjet VÆSENTTLIGT.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
kim pedersen |
|
Plejer lige at at have et par ponypiger der jo synes at han er en helt fordi de kan få lov at ride hans salgsheste. derfor jeg tænkte du var en af dem.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Xxxxxxxx |
|
Jeg er en af dem der er lykkelig for at Morten Madsen har lavet sit indlæg. Jeg er dødtræt af de oversmarte snydepelse der er i hesteverdenen. Vi skal snart ud at købe ny hest og er overlykkelig for at den her tråd er kommet i gang. Jeg har nemlig ikke råd til at investere i en hest der måske er noget i vejen med, eller hvor " ejer" kommer og henter den fordi hun har et udestående med Kim. Der er desværre en del i hesteverdenen der med alle midler vil have med heste at gøre. Også selv om de reelt ikke har pengene til alt det de vil.. Men så snyder de bare os andre godtroende fjolser. Der er som regel ikke det store at gøre ved det, men så er det jo godt vi kan hjælpe hinanden ved at advare om snydere. Jeg har snart hørt og læst om så mange snydere her i vores dejlige hobby, så jeg er blevet meget, meget forsigtig, grænsende til det helt hysteriske.. Det er ved Gud også synd for dem der skal handle med mig, at de nærmest bliver mødt med mistro, pga nogle få procent der ikke kan finde ud af at opføre sig anstændigt.. Så frem i lyset med dem der snyder..  Så får alle vi andre det meget nemmere.. For god ordens skyld må jeg hellere nævne at jeg for nogen år siden mødte Morten.. Han ville gerne låne vores pony til sin datter. Vi var overhovedet ikke enige i betingelserne, men han var hele vejen igennem meget behagelig og jeg ville overhovedet ikke have betænkeligheder med at gøre forretninger med ham.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kim Pedersen |
|
Update: Kim har vist valgt aktivt ikke at svare på forkyndelsen fra fogedretten, så nu er sagent sendt videre til Politiforkyndelse, dvs. Politiet skal nu lokalisere Kim og fortælle ham om sagen, således der er dokumentation for at han har modtaget dette. Det giver Kim lidt ekstra tid, men stiller hans sag værre..
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Utroligt. |
|
Han er utrolig. Hvor længe kan/vil der så gå? Og hvad bagefter?
Velgående hoppe efter Itsabrahma XX. Vil egne sig særdelse godt til dressur, spring, jagt el. military. Sælges til godt/ kærligt hjem AKUT. Giv et bud. Bolig m. plads til heste søges til leje. ...
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
Faktum |
|
Jeg kender ikke nogen af parterne i denne sag men faktum er: 1) At det Morten gør her bestemt ikke kan betegnes som god inkasso skik og bestemt ikke er acceptabelt set med rettens øjne, så Morten stiller sig selv i et væsentligt dårligere lys i forhold til retten end hvis han lod sagen gå sin gang. Uanset hvor uretfærdigt Morten synes det er at han ikke har fået sine penge endnu, bør han ikke hænge folk ud ved navns nævnelse når sagen er sendt til inkasso/fogedretten. Kim kan i dette tilfælde rent faktisk godt bruge der her i retten hvis han printer tråden og han gør retten opmærksom på, at Morten har hængt ham ud på et offentligt forum som en del af inkassoproceduren. 2) Det stiller ikke Kims sag dårligere at det ikke er lykkedes for en stævningsmand at forkynde stævning eller betalingspåkrav for ham, det kan være rent uheld at stævningsmanden ikke har kunnet træffe ham på adressen og retten tager derfor ikke dette med i behandlingen af sagen. En stævningsmand har 3 forsøg til at aflevere en stævning/betalingspåkrav. Lykkes det ham ikke at træffe personen på adressen kan sagen (hvis modparten ønsker det) sendes videre til politiforkyndelse hvor de så efterfølgende har 2 forsøg til at prøve at træffe den indstævnte. Lykkes det heller ikke ryger sagen tilbage til stævningsmanden der så har yderligere 3 forsøg til at forsøge at træffe indstævnte, og herefter sendes den så til politiet igen der så igen har 2 forsøg til at træffe personen. Lykkes dette heller ikke kan sagen til sidst forkyndes i Statstidende, og møder han så ikke i retten ud fra denne forkyndelse så bliver han dømt udelukkende ud fra de oplysninger modparten kan give (en såkaldt u-dom). Der går typisk i hvert fald et halvt til et helt år med hele denne her forkyndelsesproces hvis ikke det lykkes stævningsmand eller politiet at træffe ham. Men uanset hvad så vil det ikke stille Kims sag dårligere at det ikke er lykkedes stævningsmand og politiet at træffe ham på de tidspunkter hvor de har været forbi. 3) Såfremt Kim ikke har modtaget penge for transporten, så måtte han hvis hesten stadig stod i hans stald eller i hans bil anvende det der hedder tilbageholdsret i godset og tage hesten med retur eller beholde hesten i stalden og nægte at udlevere den før han havde modtaget betaling. Når først hesten er læsset af på fremmed grund må han ikke hente den igen uden ejers samtykke så vil det være selvtægt og det er ulovligt.
4) Hvad angår moms, så skal udbyder af en tjenesteydelse kun tage moms af sine ydelser såfremt vedkommende er momsregistreret. Man skal som udbyder af tjenesteydelser være momsregistreret hvis man har en årlig omsætning på over 50.000 kr. Om Kim er momsregistreret ved jeg ikke, men det er ikke ensbetydende med at man er momsregistreret bare fordi man har et cvr nummer.
Håber at dette gav noget afklaring på fakta i denne tråd.
Pia
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Lige præcis |
Jolie du Garry |
12-08-2012 14:32 |
|
Godt skrevet Pia H - trist at der endnu engang går blodtørs og hævnfølelse i HN-skribenterne - det er noget pokkers grimt noget. Som supplement til Pia H.´s udmærkede indlæg så er HN faktisk medansvarlig, hvis nogen her i tråden har kaldt Kim noget, han ikke er dømt ved retten for at være - og det kan blive dyrt for et debatforum som HN ikke at gribe ind i tråde som disse - det synes jeg du skal få tjekket op på, Kim - jeg formoder du stadig læser med i tråden omend du har opgivet at forsvare dig selv herinde.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kim Pedersen. |
|
Pia: retten i Glostrup har allerede efter kort tid valgt at sende sagen til politi forkyndelse. Jeg antager det er fordi Kim har skrevet under på at han faktisk skylder dette beløb til mit firma, hvorfor der ikke hersker tvivl om hans gældsforhold. Så det følger ikke helt hvad du har skrevet. Jeg kan endvidere bemærke til Jolie at HG som også kører en tilsvarende sag har valgt IKKE at blande sig i denne, men har henvist trådstarteren til at slette anstødende indslag - mig bekendt.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
PiaH.... |
|
Du nævner i pkt 4, at det først er efter en årlig omsætning på 50.000 kr, man skal momsregistreres. Jeg er nu ret sikker på at indtjeningen ikke 0-stilles årligt, men at det er efter en omsætning på 50.000 kr, at man skal momsregistreres, og det gør alligevel en forskel. Det er muligt, jeg tager fejl, for det er længe siden, jeg var ansat i det dengang Toldvæsenet, som momskontroller henhørte under.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Som erhvervs drivende.. |
|
kan det desværre ofte være meget svært at få de penge folk skylder. Men man bør efter min mening, lade være med at skrive om ens dårlige kunder på denne måde. Vi har selv to kunder, som har skyldige beløb på over 40 tusinde kroner. Det ville være meget meget nemt, at lække personernes navne her inde på Hn, samt andre rytter forum, da netop den ene kunder er en kendt person i ryttervenden, men det er efter vores mening ikke på den måde man driver et firma på. At kunden har svært ved at få styr på sine økonomiske forhold og viste sig ikke at være til at stole på, bør ikke få en selv til at synke lige så dybt. Har man ikke selv mulighed for at inddrive sine penge på en sober måde, må man lade professionelle firmaer klare opgaven. Det er ofte den bedste løsning, da man så er sikker på at loven følges og tingene bliver gjort korrekt, samt at man ikke udstiller sig selv og sit firma, som nogle der ikke kan styre tingene, men lader det hele koge over på et heste forum.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Dressur 50plus |
|
Du husker forkert. Du kan læse reglerne på SKATs egen hjemmeside: www.skat.dk/ SKAT.aspx?oId=137721&v...203#208742 "Du skal heller ikke momsregistreres, hvis du kun sælger varer og momspligtige ydelser for 50.000 kr. ekskl. moms eller derunder om året. Du kan dog vælge at blive registreret. Det vil fx være en fordel, hvis du for det meste sælger til momsregistrerede virksomheder." Pia
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Morten |
|
Hvis du læser hvad jeg skriver så er det hele processen der kan tage op til et halvt til et helt år hvis det ikke lykkes hverken stævningsmand eller politi at træffe vedkommende i de henholdvis 2 x 3 forsøg og 2 x 2 forsøg de har til at træffe vedkommende.  Tidsrammen for processen varierer dog også fra retskreds til retskreds. At din sag er sendt videre til politiforkyndelse skyldes ganske simpelt at stævningsmanden har brugt sine første 3 forsøg på at træffe vedkommende, men har ikke kunnet træffe ham på de tidspunkter han har været på bopælen. Du kan jo så bare glæde dig over at retten i Glostrup har været hurtige til at sende den videre til politiforkyndelse. Såfremt politiet ikke træffer ham i de to forsøg de nu har til at træffe ham, så ryger stævningen/betalingspåkravet retur til stævningsmanden der så igen har 3 forsøg og så ryger den retur til politiet endnu en gang og så først herefter kan man anmode retten om at forkynde stævningen i Statstidende.
Pia
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
Sikke en gang mudderkastining I har gang |
|
Og den ene er værre end den anden. Har nu læst ca. halvdelen af indlæggene i denne tråd. Jeg ville have læst dem alle, men føler mig nu tvunget til, at komme med mit opstød. Jeg kender ingen af personerne i denne tråd, så ager dermed ingen parti, og er ganske objektiv. Morten. Vi har forstået, at Kim har et økonomisk udestående med dig. Og du giver da i den grad, udtryk for at du ikke bryder dig om Kim, så vidt jeg kan forstå, mener du han dybt uprofessionel osv osv. Men vil da mene, du er mindst lige uprofessionel. Du er en af de mest fremstrædende personer i denne tråd, du sviner Kim til. Samme Kim som du har et professionelt økonomisk forhold til. Uanset om pengene er betalt eller ej, så gælder der stadig visse uskrevne regler, som alle professionelle erhvers folk burde overholde. Hvilket langt de fleste da heldigvis også gør. Kim: Jeg kan forstå du er meget ung (Har kunne læse mig frem til ca. 18 år), al begyndelse er svær. Isør når man som dig, har lavet nogle usmarte ting førhen. Heldigvis så er du stadig ung, og kan nå at rette dine fejl. Det er hårdt at drive virksomhed i hestebranchen. Specielt når man, som dig skal bruge stald personale, for hestetøser Bemærk jeg har selv været hestepasser/staldpige, der drømmer om, at arbejde med heste, glemmer at det virkelig er et hårdt arbejde. Det er 7-18 mange dage om ugen. Min arbejdsdag var 7-20 plus min egen hest og interesse timer. Det gør man kun, hvis man er glad ved sin arbejdsgiver. Derfor får du et lille råd: Din staldige er din vigtigste instands, uden denne person har du knap tid, til at ride heste. Behandl derfor denne person vældig godt. Derudover, så e det OK, at du forsvarer din forretning, men Gud, hvor det virker useriøst, at du diskuterer din forretning på et offentligt forum. Selvfølgelig er det træls med dårlig omtale, men sådan er hestefolk. Du kan søge på en hvilken som helst kendt hesteperson på, og de har alle noget dårlig omtale på sig. Tag derimod diskutionen med folk direkte. Alle andre: Gud, hvor burde I skamme jer! Har I egentligt nogen reel klage? Hvad jeg kan se, så har igen af historierne hold på sig. I kunne have besøgt jeres heste, var I utilfredse, så findes der et hav, af andre dygtige folk, der tilbyder ridning, tilridning og kommision. Og de fleste steder, kan man få dem til, at hente hesten. Den ene af jeres historier er næsten værre end den anden. Dette er set fra et objektivt synspynt, da jeg som tidligere nævnt IKKE kender nogen personer i denne tråd.
Hilsen en altid smilende Nille. Med Norikeren Bruno Diamant XVI
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Pernille K |
Kira ♥Champagne♥ |
17-08-2012 04:45 |
|
Pernille K 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Pernille K. |
|
Der er skam hold i historierne. Har vidne på at min mf. andres heste bliver slået og sparket i maven. At du syntes det er fint nok er din sag. Men vi ønsker altså ikke at nogle andre heste skal udsættes for den behandling. Flere heste er blevet flyttet bla. på grund af det. Jeg var der nede og der var ikke et øje der nede. Og i øvrigt selvom man tager der ned, så står han næppe og slår din hest for øjnene af dig.
Velgående hoppe efter Itsabrahma XX. Vil egne sig særdelse godt til dressur, spring, jagt el. military. Sælges til godt/ kærligt hjem AKUT. Giv et bud. Bolig m. plads til heste søges til leje. ...
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Hold da fast ... |
|
Ja .. Jeg kender også Kim personligt .. Har dog ingen skrupler om at skulle handle hos ham, jeg ville selvfølgelig bare sørge for at få alle hestens papire med ved salg (inkl ejercertifikat), så der ikke opstår det sager som Maria og Daniella er indblandet i (jeg er i øvrigt fuldt ud på Daniellas side - det er direkte svineri at sjæle andres heste). Men ja .. Kim er ung, og han rider måske ikke på samme måde som mange andre ville mene var korrekt ridning, men han gør sit bedste.
Med venlig hilsen Sheila-Maria :o) Team-Schade Lyon race kaninopdræt KLIK PÅ LINKET HEROVER:)
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Sur staldpige. |
|
Hvad je lige kan se udfra den tråd og den der er på HesteGalleriet, så er den eneste der r jeres vidne en sur staldpige, der blev fyret af Kim Pedersen. Hun siger hendes mor også så det. Det er ikke et vidne jeg ville kalde objektivt. Der er ingen beviser, kun injurier.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Muligvis. |
|
Men min hest lyver ikke. Der var intet at tage fejl af, da hun kom til det nye sted. Men Lund søsterne er måske også bare sure staldtøsser.
Islænder hoppe søges. Bolig m. plads til heste søges til leje i Nordsjælland.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
hmmmmmmmm |
|
Kim har idag henvendt sig på min salgs annonce vedr en avls hoppe, han skriver han vil hente den med det samme og betale med en fladskærm... Æhhhhh????????? Men heldigvis mente jeg nok at jeg havde set et link vedr Team pedersen.. Tak for advarslen, selvom jeg nu ikke lige havde sagt ja til en fladskærm, hehe
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kim Pedersen |
|
Nej det er altså grineren! Jeg har et brugt Nikon, nogen der vil bytte med en hest? Altså det skal så også være en fin hest! 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Hej Line. |
|
Til hvilken pris stod/står din hoppe til? Og ja det lyder meget grineren, med mindre du selv har søgt om bytte med en fladskærm. Men det skulle da være en ekstram dyr ny stor fladskærm.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
jøsses jøsses |
|
hahaha nu stå verden sku ikk længre... 
cavallo simple boots ..str 1 til shetlænder pony sælges med sokker.....
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Celine |
|
Daniella og sheila- maria i glemmer vist at fortælle, at i blev stoppet af politiet på motorvejen og bedt om, at læsse min hest af fordi det er mig der har ejercertifikatet på Celine. Det er nu Daniella og Kim der har en sag imod hinanden.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kim Pedersen |
|
jeg blev tilbudt en brugt scooter som afdrag på min hest af ham
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Di-Wie, et spørgsmål |
|
Du ved jo, jeg kender Daniella, det lægger jeg såment ikke skjul på.  Men jeg er simpelthen så interesseret i at vide, hvad der får en voksen person som dig, til at hente Celine, som du kalder din hest, efter Daniella har brugt oceaner af penge og tid på at få hende erklæret rask ved dyrlægen? Du har jo hele tiden vidst hvor hesten er, og du må da hele tiden ha vidst at du ejede den? Så hvorfor hentede du ikke Celine inden Daniella ofrede så mange penge på hende? Ja det rager ikke mig, det er vi enige om, men jeg kan simpelthen, som voksen, som mor, som hesteejer, ikke begribe hvorfor du har gjort som du har.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Celine |
|
Grunden til at jeg ikke hentede celine var fordi. de kun ville udlevere hende hvis jeg betalte det for hende som de havde givet kim. jeg vil ikke betale min egen hest 2 gange. jeg har utallige gange rykket Daniellas mor for, at hyre en advokat så vi kunne få denne sag ud af verden. men de ville ikke betale 5000 kr til en advokat. det kan jo undre en. og da de truede med, at aflive min hest. fik jeg min advokat til, at tage affære. så der kunne komme en afgørelse i denne sag, som er trukket alt for langt.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Di-Wie. |
|
Jeg forstår dig godt. Jeg havde gjort det sammen. Det er selvfølig ulykkeligt at pigen kom i klemme. Og når de så truere med at aflive hesten, så havde jeg også gjort det. Så til dels har de selv været med til at du hentede den og ja man kan undre sig over at de ikke hyre en advokat. Men der kan selvfølig ligge penge bag. At de ikke har råd til det. Desværre.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Heste tøser i strid. |
|
Jeg syntes denne her sag virkelig viser, hvor ondskabsfulde heste tøser kan være! Jeg skammer mig over at være en del af hestebranchen, når jeg læser sådan noget her! Er vi da helt gået ud, hvor jungleloven gælder? Så vidt jeg kan forstå i denne tråd, så blev Celine sat i kommission hos Kim Pedersen. Hesten bliver åbenbart skadet og solgt. Køber bruger oceaner af tid og penge på, at få hesten på ret køl. Sælger som er ejer på hesten vil nu ikke udlevere ejercertifikatet, da denne mangler sine penge, som Kim holder tilbage. Dette skal bare ikke gå ud over køber. Dette er en sag mellem sælger og Kim. Sælger vælger så at hente hesten hjem, efter at køber har brugt så mange penge på at få sin hest erklæret rask. Sælger fortæller herinde, at hun fik politiet til, at læsse hesten af på MOTORVEJEN (!). Her kommer mine tanker så: Hvorfor i alverden har sælger ikke fået politiet til, at hente den INDEN hesten blev erklæret rask? Inden køber havde brugt så meget tid og så mange penge på hesten? Hvorfor har sælger ikke gjort brug af den kontrakt, der er blevet lavet med Kim (går ud fra, at der er blevet lavet en kommissions kontrakt.), til at få pengene som han åbenbart skylder. Og hvorfor i alverden skal hesten læsse af på motorvejen?
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Overskrift |
|
vi skulle læsse af fordi selvtægten ikke var fuldbyrdet ikke andet. ring selv til ålborg politi og få det bekræftet. jeg er ikke interesseret i at kommentere dirkete til maria på et offentligt fora, da vi har en sag der kommer for retten inden for meget kort tid.
DVS hvis vi var nået 10-20 km mere måtte vi få hesten med men da det var et cevils søgs mål ville politiet ikke blande sig.
Skriv privat hvis nogen ville have min kommentar, men jeg kommentere ikke offentligt dirkte til min modpart
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Daniella. |
|
Nej, det kan jeg godt forstå. Det er også det eneste rigtige at gøre. Jeg er egentligt ikke interesseret i din kommentar, da du jo egentligt bare har gjort, hvad politiet bad dig om. Jeg syntes bare alt det her, er et stor gang mudderkastning. Og som skrevet før. Hestetøser, når de er værst.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
TAK!!!! |
|
Pernille K, for at du heller ikke forstår det!!!
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Pernille |
|
Du skrev bare "Hvorfor læsse af på motorvejen" jeg svare dig bare 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Den eneste voksne ... |
|
... i denne sag er sgu Daniella som er den yngste !!! Gud fader bevares.. Men i bliver alle klogere, når Celine kommer hjem til retmæssig ejer igen 
Med venlig hilsen Sheila-Maria :o) Team-Schade Lyon race kaninopdræt KLIK PÅ LINKET HEROVER:)
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Celine |
|
sagen startede som en kommission sag men kim oplyste mig, at dem som vill købe Celine ville afbetale og det havde vi en klar aftale om, at jeg IKKE ville gå med til. derefter kontakter Kim mig og siger køberene er sprunget fra, fordi de ikke kunne afbetale hesten og Kim vil nu købe Celine til ham selv. Sagen er så den, at Kim havde solgt Celine en måned før til Daniella uden jeg var blevet oplyst det. og han stoppede pengene i lommen selv.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Du godeste Maria! |
|
"Kim havde solgt Celine en måned før til Daniella uden jeg var blevet oplyst det. og han stoppede pengene i lommen selv." ... Så du valgte derfor at hente en hest du så udemærket var klar over, at Daniella havde betalt for - fordi du havde et udestående med KIM? Du kan vel for pokker da selv høre hvor grotesk forkert det er - Maria? Daniella - husk lige at kopiere denne tråd og foreligge den for retten! Milla
Heldig og lykkelig ejer af: Heartbreakers Avalon Frøsanggårds A'Capo Frøsanggårds Grand Illusion (aka. Prinsessen) Afskaf fjederled - se HER og HER
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Celine sagen. |
|
Jeg vil nu mene at Maria er den retmæssige ejer da hun ikke har fået betaling, ikke har godkendt købet og stadig har ejercitifikatet. Men det skal vi nu ikke gøre os til dommer over. Det skal retten afgøre. Ingen andre. Og slet ikke her inde. Jeg er bare super glad for at jeg fik flyttet min hest inde det også var gået galt. Han spurgte nemlig også ang. afbetaling for en kunde. 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
Daniella.... |
|
Jeg vil rigtig gerne høre hvor i skal i retten mv... Hvis det er ved Marias hjemting - så er det jo på min hjemmebane, og så skal jeg meget gerne dukke op for at bakke op om dig! Hvis du stadig har mit nr. må du gerne smide en SMS med info - ellers PB.  Milla
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Milla ???? |
|
Daiella har været uansvarlig ved, at give kom pengene for en hest han ikke ejede. men han skrev ham selv på som ejer og daniella har skrevet under på hun havde fået ejercertifikatet. men har har aldrig haft det for hesten er min. ville du give din hest væk Milla ??
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Milla.... |
|
Og du synes ikke det er grotesk forkert at Kim har solgt hesten videre uden Di-Wie er blevet oplyst om det? Det kan man da IKKE. Såfremt de her oplysninger er korrekte...
Hilsen LouiseN Langsomt er hurtigt
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Enig... |
|
Med Maria og Louise. Men det er selvfølig sørgeligt at Daniella kommer i klemme på grund af Kim og hans grimme metoder til at "tjene" penge. 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
Marias udestående |
|
er med Kim... Hun har aftalt han skulle sælge hesten - det har han gjort. Kim har så ikke betalt Maria hvad han skylder hende... Marias udestående er altså med KIM... Forstå det dog - det er ikke raketvidenskab men bare almindelig sund fornuft... Selvfølgelig er det både forkert og grotesk at Kim ikke har givet Maria pengene for hesten (jeg har da ved gud heller ikke skrevet at det ikke var!) - men det er altså hesten og Daniella der bliver straffet af Marias handlinger! Men nej Maria - jeg ville ikke give min hest væk - det er så heller ikke hvad der er sket her - så relevansen af det er jeg i tvivl om! ... Jeg ville så heller aldrig ende i en sag som den du har gang i... Du skriver selv, gang på gang, at det er KIM der har snydt dig... Så må du jo altså gå efter ham! Milla
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
bummelum... |
|
Men er der en underskrift fra Maria som sælger på bagsiden af ejercertifikatet, så der er en reel ejerskifteerklæring? Hvis ikke, og hvis Maria står som ejer af hesten på ejercertifikatet, men Kim har skrevet under som sælger på ejerskifteerklæring, så burde der da GODT nok ikke være megen tvivl om hvem der juridisk er ejer, uanset at Kim har modtaget penge for hesten af Daniella. Og jeg må tilstå, at jeg synes det er naivt at man ikke har udvist betænkelighed ved, at Registreret ejers navn og sælgers underskrift ikke er den samme. Medmindre Kim skulle have brugt Marias navn som underskrift, i stedet for sit eget? Det er vel heller ikke raketvidenskab, at det er den der står som ejer, der også underskriver som sælger i forbindelse med ejerskifte?
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Ejercetifikatet. |
|
Så vidt jeg kan forstå har Maria stadig ejercetifikatet. Dermed er Maria stadig ejer af hesten. Det kan Kim på engen måde skrive under på, for så er underskriften udgyldig, da det kun er Maria der kan underskrive den. Det er da også helt an på om Maria har en kontrakt med Kim hvor hun har skrevet under på at han må sælge den. Men under alle omstændigheder kan han ikke underskrive på ejercetifikatet og Daniella kan ikke skrive under på at hun har modtaget det. Og det forstår jeg slet ikke at hun har gjort. Har hun i øvrigt selv skrevet under? Er hun ikke kun 17år? I øvrigt skal man altid sørge for at få det underskrevet ejercetifikat og pas samtidig med at man betaler. Man skal aldrig betale uden at få de papir. Ellers er man dum og naiv. Og omvendt skal man selvfølig heller aldrig udgive papierne uden at få betalingen. Men som sagt må retten tage sig af hvem der har ret her. Milla er du ansat/uddannet inde for restvæsnet siden du er så skråsikker?
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kronlykke... |
|
Skråsikker? På hvad? At Marias udtalelser ikke giver mening for mig? Ja - det kan du tro jeg er skråsikker på! Ingen af os, udover Maria, Daniella og Kim kender hele faktum i den her sag - og de tre gør faktisk sikkert ikke engang... Derfor kan jeg ikke udtale mig om det juridiske i sagen, ligesom ingen andre her kan... Faktum mangler simpelthen til at nogen kan give en brugbar juridisk vurdering. Jeg KAN dog udtale mig som almindelig HN-bruger - og som det fornuftigt tænkende og empatiske menneske jeg nu engang er - om hvad der springer i øjnene som dybt forkert.. --- Og det er at Maria straffer Daniella - der efter alt der er skrevet her og andre steder at dømme har handlet i god tro, ved at hente en hest som hun VED at Daniella har betalt for og brugt tid og penge på at få i orden ovenpå en skade. Ligeledes går det ud over hesten der bliver flyttet langt, og måske skal det igen! Jeg undres! Igen - som privatperson - over at Maria ikke har løst sin konflikt med Kim - med Kim... Det kan godt være at Daniella har været naiv siden hun ikke har ejercert. i hånden nu - men hvad har Maria så været, hvis hun ikke har sørget for at have orden i aftalerne nok til, at hun kunne rette sit krav imod Kim igennem retten, og holde uskyldige udenfor? Ja - det er bare en strøtanke! Milla
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
bummelum... |
|
Ja det er ærgerligt for Daniella. Men hvis det forholder sig således, at det ikke er Maria der har skrevet under som sælger, men Kim, og han har gjort det uden hendes vidende, og samtidig ikke afleverer pengene til Maria, så synes jeg dælme ikke der er noget mærkeligt i at hun får skaffet sig hesten tilbage. Jeg havde selv gjort det samme, hvis det forholder sig sådan. Men spændende hvad sagen ender med, når den engang er afgjort.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
det havde alle alm mennesker |
|
Vel gjort jeg havde da ikke foræret min hest væk i hvertfald.
Og hvorfor skrive under på man har alle papire på hesten før man har det.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Milla. |
|
 Jeg kan altså heller ikke lige forstå logikken i, at Maria har et udestående med Kim, men vlger at køre sin jagt på en anden. Men det er selvfølgelig heller ikke alt vi skal forstå i denne verden.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Overskrift |
|
Nu vil jeg lige komme med endnu et FAKTUM !! Kim og Maria har begge haft deres sag for politiet omkring at Kim ikke skulle have betalt Maria sine penge. DENNE SAG vandt Kim, da han fremlagde kvitteringer for at han HAVDE BETALT Maria de penge de havde aftalt for Celine. Så Maria HAR fået betaling. Maria har efterfølgende fortrudt at hun ikke fik lige så meget for Celine, som hun ville have i starten, og da Kim ikke ville betale mere for Celine, end aftalen - har hun hentet hesten . Jeg mener der er tale om skide 7000 kr, som Maria ville have oveni de penge Kim allerede havde betalt.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Mangler en synes godt om |
|
Nemlig Shila!! Så endnu en gang, Maria som er den voksne i alt det her, har stjålet sin hest fra Daniella, som har betalt hesten og en masse i dyrlægeregninger for en skade som hesten fik hos Kim. Maria har hele tiden vidst hvor hendes hest var, det eneste tidspunkt der var tale om aflivning, var DA DYRLÆGEN VAR I TVIVL OM SKADEN I HENDES BEN!!!!!
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Ja ja ja. |
|
Nu må vi se hvad det ender med. Men bort set fra det. Endnu en hest der bliver skadet hos Kim. Ja jeg undres. Hvad fanden laver han med de heste.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
kdkfkjj |
|
Sheila-Maria  Hvis Maria har fået de penge af Kim som var aftalt. Så burde hun dælme skamme sig. Håber Daniella får sin hest hjem. Spændende hvad retten finder ud af, men det burde jo ikke være så svært. Mvh Mette
Lækker holstener hoppe på 5 år sælges
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
overskrift her |
|
Hvis det sheila skriver herover er sandt, så burde hende der har hentet hesten hjem skamme sig uendeligt meget! Håber Daniella får sin hest tilbage igen 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Sandheden |
|
Jeg kan jo kun sige, det er sandheden Sheila skriver. Jeg håber sandheden kommer frem, og gerne snart, så Daniella kan få sin prinsesse hjem igen!
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
overskrift her |
|
Det må da også være drøn ulovligt at hente hesten hjem så? Der står vel i kontrakten mellem daniella og kim at hesten er købt for så og så meget, og dette er aftalt med ejer af hesten? Og at kim har en kontrakt med ejer at hesten er solgt for det beløb? I så fald lyder det da til at daniella har en god sag, og at hende som har hentet hesten kommer til at stå for alle sags omkostninger, også dem som daniella har afholdt. Det er jo tyveri at hente en hest tilbage som er solgt, og som man har fået penge for.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
bummelum... |
|
Well, yderligere oplysninger kaster jo et nyt lys over sagen. Hvordan ser det ud med den her ejerskifteerklæring og diverse underskrfter på den? Hvis den er underskrevet korrekt af sælger, Maria, og køber, Daniella, så burde der vel reelt set ikke være en sag, såfremt det er korrekt at Kim har kunnet dokumentere at han har betalt Maria pengene. Så der må sgu være noget der hænger et eller andet sted?
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Lang tråd?... |
|
Måske kan denne tråd blive kåret som hn 's længste? er der nogen der ved om der har været tråde der var endu længere end denne? Nej jeg er ikke fuldstændig Tom i hovedet, men synes bare at den er så langt ude efterhånden at jeg i sarkasmens tegn må give et bidrag:)
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
annaparnes |
|
Ork ja, der er en på Senoirnettet der er knap 400 svar i 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
100 procent sandheden |
|
Det er skam 100 % sandt det jeg skriver. Grunden til at Daniella ikke har ejercertifikat på Celine, er at Maria i sin tid havde "smidt det væk" , så der fuldte kun hestepas med til Celine. Ja alle parter HAR kontrakter, men det har jo så ikke forhindret Maria i at afhente hesten. Jeg tænker om det har været planlagt lige fra starten, fra Maria's side. Det er jo ikke første gang hun stjæler en hest tilbage - det har hun gjort før med en pony, som retmæssige ejer HELDIGVIS fik tilbage igen efter noget tid.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Og ja ..... |
|
Daniella står usædvanligt godt i denne sag og skal nok få Celine hjem igen ... Spørgsmålet er så bare om Maria når at ødelægge Celine inden, for hesten har dårlige forben, og kunne ikke rides da Maria stjal den, men det var Maria ligeglad med. Hun smækkede bare et par forsko på krikken og sendte den i ridning .. Magen til dum BIB skal man lede længe efter .. OG !!!! Så vil jeg lige sige at MARIA har truet Daniella med at sende billeder af Celine, som død !!!! Dette har Daniella selvfølgelig gemt og fremlægger det i retten.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
bummelum... |
|
Moralen kan indtil videre næsten kun være at man skal sørge for at have tjek på det ejercertifikat og få den underskrevet korrekt i forbindelse med salg. Jeg skal i hvert fald ikke nogensinde handle hest med en fremmed uden der er underskrevet en regulær handelskontrakt og ejerskifteerklæring.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
123456 |
|
Hvornår er sagen vedr. Celine berammet til? Og lige et ekstra spørgsmål: Når der står "... XXXX [ORD FJERNET AF HN] ..." i et indlæg. Er det så HN's moderatorer, der har været inde og rette i indlægget eller er det noget forfatteren selv skriver?
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Kommissionsloven... |
|
Har A overladt hesten til kommisionssælger B og køber C hesten af kommisionssælger B, så tilhøre hesten køber C. Så simpelt er det.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
dtryuiopæ |
|
er da spændt på om vi hører hvad afslutningen på alt det her bliver
lækker 4 gænger hoppe konkurrence/avlsemne sælges + heste tages i tilridning se min hjemmeside bombur.dk for mere info
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
HOLY MOLY!! |
|
så meget snak og kun 1 person med noget sagligt at sige; pia H... Morten Madsen; Det du gør som erhvervsdrivende (hænge en pivat kunde ud på nettet som dårlig betaler, uden sagen er afsluttet) er ubeskriveligt pinligt og tro mig, dårlig for din egen forretning!!!! Ikke om jeg nogen siden ville benytte mig af din service!! Ta ansvar for jer selv og jeres dyr, i stedet for at vente til det er gået galt.. Den sag/snak her på HN er så langt ude! FØJ!
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Stop nu... |
|
Lad nu retten afgøre Celine sagen! Der er to sider af den sag, og det er kun den ene som kommer til udtryk i denne tråd. Jeg rider Celine dagligt, og kan forsikre jer allesammen, at hun har det godt og hver dag gør fremskidt. Dejlig hest, der har være igennem alt for meget i hendes korte liv. Jeg håber inderligt, at denne sag snart får en afslutnig. For alle parters skyld. God aften - og slut på Celine snakken 
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Nu må jeg le! |
|
Kan i selv finde rundt i det sarah? inden på facebook side, påstår i da der ingen sag kører, og at den er afgjort. men nu mener du retten skal afgører det? Marias advokat per, fra advodan er da informeret omkring stævningen, som er sendt. og hvis folket ville diskutere sagen, så lad dem diskutere sagen. Det er da ikke noget du, specielt som en del af min modpart, skal bestemme? Og noget helt andet er, at maria virkeig må tro højt og helligt på sig selv, siden hun sætter Celine i ridning, når der kører en sag. Hun kan risikere at skade hesten, også går det jo udover hende. Men du er jo informeret omkring Celines skader, men det virker da på ingen måde som om der bliver taget hensyntil det?
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Hehehe .. |
|
Hvad ved du helt ærligt om, hvilken hensyn der tages? Stop dig selv .....
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
overskrift |
|
Nu har jeg set ridebilleder. Det er chokkende ridning. og jeg ikke ikke kommentere yderligere på dem, uden ikke at kunne styre mit ordvlg..
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Sheila Maria |
|
Du aner ikke en klap om hvad fanden du udtaler dig om. mit ejercertifikat har aldrig været væk, det har altid været mig i henne. og Kim og Daniella har aldrig haft det i hænderne. da hesten ikke er betalt. og der er aldrig blevet skrevet på det. der er på ingen måde lavet nogen form for ejerskifte. så tag lige og stop dine løgne
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Puha .... |
|
Nu har jeg fulgt med fra start af denne tråd, som har udviklet sig til noget, som jeg virkelig ikke kan komme i tanke om, at jeg har set nogen steder før eller har hørt om. Sagen om Team Pedersen, han er vel i så økonomisk uføre så han ikke ved hvordan han kommer ud at det, så han tyr til de nemme penge. At han har fået snydt sig til en handel, med en uviden 17 årig pige som så er så naiv og godtroende at hun at stoler på en forettningsmand som ikke har rent mel i posen. , Det er sku synd for pigen og hvis det var min datter der var blevet taget i R.... at en eller anden popsmart sælger ville jeg også gå i retten, , For det er desvæære sådan at der er alt for mange uærlige folk som Kim pedersen og oprindelige ejer af Celine, nemlig Maria. Hvorfor er der ingen FB gruppe der advare folk om Marias grimme måde at sælge heste på . nu har hun gjort det 2 gange , hun gør det sikkert igen , , , David , du er kyndig i juraen . kom med noget guf i denne sag så Daniella kan få sin elskede hest igen ( du kommer med nogle guldkorn som jeg nyder at læse)
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
sagen. |
|
det er godt nok en kedelig sag det her, jeg har ingen personlig erfaring med nogle af de indvoldveret, men jeg synes godt nok der er flere i denne tråd som har dårlig handels moral, og hold op hvor er der mange mennesker der har må lide og være kede af det, jeg tør slet ikke at tænke på hvad der så er sket med de forskellige hypser, som også på den ene eller anden måde har været blandet ind i denne sag. Jeg står personligt selv i en tvist omkring ejerskab af en hest, og ved bare personligt hvor det tager på en, selvom jeg har fået medhold i retten synes jeg da faktisk ikke at jeg sover roligt om natten endnu, og vil mene at jeg ikke er den eneste som finder sådanne sager stressende og uudholdelige og så samtidig skulle tage stilling til det på nettet, med en masse ytrede meninger fra folk som hverken kender mig, hesten eller hele sagens omfang, det vil jeg næsten mene var umenneskeligt. Jeg vil nu egentligt bare sige og opfordre til lige at tænke jer om og tænke over hvad i skriver, jer som nu har de forskellige sager med dette foretagende, for de giver altså et kynisk sjakalblodrus ligne billed af jer som person og jeres foretningsmetoder, og nu er der jo flere foretningsdrivende der har skrevet i denne tråd, som jo lever af at folk går til jer fordi de har brug for hjælp til et eller andet, så giver det måske ikke det bedste billed af ens handelsmetoder, at man går så blodrus ligne til værkst i sådan en tråd som denne. Jeg håber virkelig at retfærdighed sker fyldest for jer som har været uretfærdigt behandlet af både den ene og den anden i denne tråd, og så håber jeg at dem der skyldner en dag hurtigst muligt får samvittighed til at betale det, som jeres udestående handel har kostet. Jeg ved gdt at mit indlæg måske ikke giver noget nyt syn på nogen sager eller til særlig stor hjælp til dem der nu er blevet snydt, men jeg ville nu bare lige sige min mening og håber at i vil tænke jer om en ekstra gang, så ting måske ikke bliver skrevet i vrede
Sagt af Jeanette Mor til den skønne Jonathan 13/12-09 Welsh typerne er bare de rigtige gangmaskiner alt andet er billige kopier!!! Chinchilla bortgives til godt hjem
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Jeanette. |
|
Nej man sover ved gud ikke godt om natten. Det tager meget hårdt på en. Især når det handler om ens elskede dyr. Lige som hvis det var vores børn. Er glad for at det er overstået for mit vedkommen og at jeg fik det stoppede i tide inde det gik mere og være galt. Men ja retten må afgøre hvem hesten jurdisk tilhøre.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|