Undskyld, men der tabte du mig lige i svinget...
Jeg kan da godt forstå PrinsesseGuldhår frustration over, at sadlen så lang tid efter ikke passer og det tilsyneladende er den samme fejl, som går igen. Men at leverandøren her vælger at komme til orde og forklare hvordan en arbejdsgang er ved tilpasning af sadel er da helt ok, så der ikke hersker tvivl om, at det skam da er muligt, at få tilrettet sadlen atter en gang uden beregning - blot man henvender sig inden for tre uger
Nej, hun skriver ikke noget om dårlig service, da hun ikke har henvendt sig efterfølgende, men det er lidt uheldige vendinger med ordene "fanme" og "manglende tillid" og "ej parat til indrømmelser", der kommer frem.
Hvis jeg havde fået repareret min bil og gjort mekanikeren specifikt klar på, at bilen eks. bremsede skævt - og det STADIG var et problem efter endt reparation, så ville jeg da ringe til mekanikeren igen og bede ham udbedre problemet
Hvis det SÅ ikke var muligt, så ville jeg nok finde en anden løsning.
Eller hvis mine briller ikke passede efter ny synskontrol og tilpasning, så ville jeg gå ned i butikken og bede dem hjælpe mig. Så kunne de udbedre fejlen og jeg kunne gå igen, som en glad og tilfreds kunde
Jeg synes det er vildt ærgerligt, at der er betalt for en service, hvor der har sneget sig en fejl ind, men leverandøren har jo fikset bremsen/brillerne/sadlen efter givne kritikerier og hvis jeg som kunde ikke er tilfreds, så må jeg og leverandør jo finde en løsning. Ellers vil mekanikeren da antage, at bilen nu bremser lige og optikeren, at der er ramt rigtigt i synskontrollen.
Personligt, så ville det ikke være en løsning for mig, at lade brillerne ligge i hjørnet eller lade bilen stå... Det har jeg jo ingen glæde af
Ts kunne i stedet have skrevet: Hvem kender I i Roskilde-området? Jeg ønsker dog ikke at benytte BR.
Så var der ikke insinueret noget. Blot taget stilling.
Done