Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Batteri klipper
Forfatter: 
Dato:  18-09-2011 12:59

Hej :)


Jeg står og skal bruge en batteridrevet klipper, så mon ikke der er nogen af jer, der har erfaringer at dele ud af, i forhold til hvilke modeller og mærker der er værd at gå efter?


Jeg har specifikt brugt for en batteridrevet klipper. Den skal helst være lydsvag, kraftig og gerne en forholdsvis let model, der er god at holde om.


Mvh Astrid

0
0
Svar på denne tråd
 
 Glemte lige
Forfatter: 
Dato:  18-09-2011 13:24
0
0
Svar på denne tråd
 
 Batteridrevet klipper
Forfatter: 
Dato:  19-09-2011 05:35

Nu nævner du ikke, hvad du skal bruge den til. Men hvis det er planen, at du skal klippe en hel hest, så vil jeg anbefale dig at købe en med ledning. De andre er simpelthen ikke kraftige nok til at klippe en hel hest. Taler af erfaring ;-)



Mange hilsner fra


Lise Andersen



www.designforpets.dk

Lækkert tilbehør til hunde og katte!

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

Forhandler af Probiotic LIVE Hundefoder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Batteri/ledning
Forfatter: 
Dato:  19-09-2011 08:17

Den skal primært bruges på min fars kvæggård, hvor det virkeligt er usmart med en klipper med ledning. Derudover skal jeg også bruge den til at klippe hesten.


Men jeg har nu tidligere lånt en batteridrevet klipper, hvor jeg kunne klippe hesten med ét batteri, og som virkelig løste opgaven til UG, så regner helt sikkert med, at det er muligt at finde et godt køb :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske ....
Forfatter: 
Dato:  19-09-2011 08:55

... har jeg bare været uheldig så :-(


Held og lykke med at finde en god batteriklipper! :-)



Mange hilsner fra


Lise Andersen



www.designforpets.dk

Lækkert tilbehør til hunde og katte!

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

Forhandler af Probiotic LIVE Hundefoder

0
0
Svar på denne tråd
 
 den fra insektashop
Forfatter: 
Dato:  19-09-2011 20:25

Jeg har lige købt den fra insektashop, og har klippet 2 heste indtil videre og den har klippet helt fint, ligeså godt som dem med ledning.. Jeg har haft de små der ikk vejer noget førhend men de klipper bare ikk ret godt, så jeg vil have en af de store igen, men uden ledning da vi har ungheste der skal klippes, og det var den bedste jeg kunne finde på nettet, og ringede og snakkede med ham der har butikken og han lovede den var super god og de havde solgt mange og ingen problemer med dem. Og så er den ret billig i forhold til de andre jeg har haft.

0
0
Svar på denne tråd
 
 upsups
Forfatter: 
Dato:  19-09-2011 20:45

Jeg har også den der linkes til, og den klipper super fint.

Det skønt den er lydløs, den støjer ikke meget, den er dog lidt tung, men ikke tungere end en hauptner(den lillae) klipper.


Jeg syntes jeg har gjort et rigtig godt køb:)


Min fjordhest er bedre end din;)

Elsker mors Gule Upse Musse



R.I.P Gribaldi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Erfaringer
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 08:23

Det lyder rigtig dejligt at i har gode erfaringer med den, den er i hvert fald, som Nanna siger, en del billigere end de andre alternativer der er på markedet.


Hvad med batterilevetiden, er den som de skriver? altså 60-70 min pr. batteri?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja det synes jeg
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 16:52

De er fuldt opladt når du køber den og jeg har brugt et batteri til hver klipning og de er ikk gået døde, så har ikk ladet mine i nu :) Så det vil jeg mene de lever op til :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 19:06

Bare en lille beærkning om det omkring batteridrevet klipper.


Tror det er meget an på hvilken hest man skal klippe. En i min stald havde en der minder rigtig meget om den første du linker til og den klippede unden problemer hendes DV, men min islænder kunne den ikke klippe - den endte med at sidde helt fast i hans pels og måtte klippes løs , så så længe du ikke skal klippe ponyer/heste med meget tæt pels tror jeg den er fin, hun var ihvertfald glad for den.


Ejer af: Lagsi fra Møllegård (islænder)

Nasi frá Dánijalstrøð (islænder)

Tranegildes Lakrids (shetlænder)

Beer's sir Malthe (irish cob)


RIP: Mickey (islænder fra 1985) august 2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-09-2011 09:14

jeg har sådan en som du linker til, altså den øverste.

vi har brugt den til kvierne når de kom op og blev opbundet, og de havde meget tyk og kratig pels, og den klarede den super fint.


havde ej heller problemer med at klippe hestene med den.


skal dog have fundet en sted hvor mange kan købe ny lader, og ekstra batterier til den, da vi desværre har haft mange elever her som har glemt at ligge alt på plads efter sig så det er blevet væk.




opstaldning i vester skerninge tilbydes.


En ledig plads i løsdriften og en ledig boks haves.


vi har mindre ridehus og ridebane, gode turmuligheder, og springbane+militarybane kommer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-09-2011 09:04

Så har jeg bestilt klipperen fra Insektashop, så nu venter jeg spændt på at få den og få den afprøvet. Tak for alle jeres erfaringer, de har helt sikkert gjort valget nemmere :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lister Liberty
Forfatter: 
Dato:  22-09-2011 14:11

Nu kan jeg se, at du har købt den øverste.


Jeg har den nederste og det er absolut den bedste klipper jeg har brugt. Batteriet holder let 2-3 timer. Jeg plejer at kunne klippe to heste på en ladning af batteriet. Du har også mulighed for at bruge ledning. Den er kraftig og klippede nemt igennem en MEGET tyk ponypels.


Den er let og larmer ikke meget.

Helt igennem fantastisk.

0
0
Svar på denne tråd
 
 upsups
Forfatter: 
Dato:  22-09-2011 17:17

Mit batteri holdte de lovede minuter. OG da jeg lavede mønster i pelsen, tog jeg det andet batteri i brug. Min fjordhest har altså en pæn tyk pels, selvom den ikke er lang, men det gik problemfrit!:D


Min fjordhest er bedre end din;)

Elsker mors Gule Upse Musse



R.I.P Gribaldi

0
0
Svar på denne tråd
 
 opfølgning
Forfatter: 
Dato:  05-10-2011 11:12

glæder mig til at høre opfølgning på den her tråd om klipperen er god.. jeg har nemlig ikke de 3000 kr til den nederste klipper ;(

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-10-2011 13:34

Jeg har en klipper uden ledning - kører på batteri, som sidder i et bælte rundt om maven mens man klipper og den kan sagtens klippe en hel hest uden problemer med at rende tør for strøm (y)


Kan ikke huske mærket - den er lilla :-D



5 kg. MSM sælges for kun kr. 1100,-
Er i ubrudt emballage og kan holde til år 2014


Jannie

www.nokke.dk


Øgårdens Sammie · Wendy Klint

Sydvillegaards Fiona · Sydvillegaards Zander

www.sydvillegaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke nemt
Forfatter: 
Dato:  07-10-2011 11:21

jeg skal klippe 2 heste så er der batteri nok ?... og hvad med leve tiden for batterierne ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lister Liberty
Forfatter: 
Dato:  07-10-2011 12:27

Min lister liberty kan klippe i 3 timer på batteri. Derudover er der mulighed for at tilkoble klipperen til normal stik, så man er ikke på spanden, hvis batteriet slipper op :-)


Det er helt sikkert det smarte ved den, at den kan begge dele.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ts stampe
Forfatter: 
Dato:  11-10-2011 00:54
Der er mange penge sparet på klippere ved at købe dem i England. Jeg har købt en klipper og en trimmer og sparet en tredjedel af hvad jeg måtte betale herhjemme ( fragt inklusiv). Tjek denne side - har også trådløse :-). http://www.farmcareuk.com/

Venligst - Marianne


Haflinger DM-2011 d. 20-21 august i Haderslev


www.haflingersport.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 forsendelse
Forfatter: 
Dato:  11-10-2011 06:45

jamen så når der kommer forsendelse osv kan det så betale sig? jeg vil nemlig gerne have den sidste hun linker til øverst i denne tråd

0
0
Svar på denne tråd
 
 betale sig
Forfatter: 
Dato:  11-10-2011 07:10

Det kan sagtens betale sig, for man kan finde den nederste til omkring 2300 på nettet, og med moms ligger den over 4000 kr herhjemme. Man skal dog købe et andet stik til den herhjemme. Den købte jeg via allflex til omkring 300 kr.

Jeg købte min på en tur til USA, og jeg kom kun af med 1900 kr for den.


Mvh.

Jannie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Popular pack
Forfatter: 
Dato:  11-10-2011 07:13

Du skal bare købe denne version til 264 pund og købe en mains adaptor herhjemme, så den kan bruges direkte fra stikkontakten i tilfælde af, at batteriet er løbet tør.

0
0
Svar på denne tråd
 
 stor besparelse
Forfatter: 
Dato:  11-10-2011 14:00

www.farmcareuk.com/ index.php?c=&p=523...ction=prod


jeg tænker på at købe den her... kan det passe den kommer til at koste omkring 2800 kr incl alt ? hos horze koster den 4500 kr....


er ikke god til engelsk er den både til strøm og ledning ?


skal jeg så bare købe en adaptor til ? kan du linke til en evt ?


på forhånd tusind tak for hjælpen ;)


kh tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Adapter
Forfatter: 
Dato:  11-10-2011 16:38

Jeg er ret sikker på, at det er den her:


www.allflex.dk/ default.asp?Action=Details&Item=662


Ellers så prøv at ringe til dem. Det er nemlig sådan, at klipperen både kan virke via batteri og via normal strømforsyning.

0
0
Svar på denne tråd
 
 supert
Forfatter: 
Dato:  11-10-2011 20:53

tak for hjælpen ;)

håber det er en hjemmeside man kan regne emd så man ikke bliver snydt ;/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt tilfreds
Forfatter: 
Dato:  11-10-2011 23:02
Jeg har handlet med dem, og modtog min heiniger klipper ca. 4-5 dage efter bestilling. Jeg satte bare en almindelig rejse stikadaptor på og klippede min hest. Forsendelsen var ikke så dyr - mener det var 19 pund. Men prøv at lægge en bestilling, så får du fragtprisen oplyst. Du kan bare lade være med at gennemføre betalingen hvis det er for dyrt. ( undskyd de manglende afsnit - iPad!!!)

Venligst - Marianne


Haflinger DM-2011 d. 20-21 august i Haderslev


www.haflingersport.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum... :-)
Forfatter: 
Dato:  12-10-2011 10:08

Lister - jeps - det hedder min også, købt i England hos Clipperservices.




5 kg. MSM sælges for kun kr. 1100,-
Er i ubrudt emballage og kan holde til år 2014


4 STK. 145 CM. DÆKKENER SÆLGES BILLIGT!


Jannie

www.nokke.dk


Sammie · Wendy · Fiona · Zander

www.sydvillegaard.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 pris i alt
Forfatter: 
Dato:  12-10-2011 23:25

hvis jeg går ind og laver en bestilling er den pris der kommer frem så incl alt moms fragt osv...?


kan man risikerer de tager den i tolden ?

kh tins

0
0
Svar på denne tråd
 
 tolden
Forfatter: 
Dato:  13-10-2011 07:04

De tager den ikke når den kommer fra et andet eu-land :-)

Det ville du risikere hvis du købte den fra fx USA

0
0
Svar på denne tråd
 
 supert
Forfatter: 
Dato:  13-10-2011 07:21

hvad så med prisen den jeg får oplyst når jeg ligger en bestilling så kommer der ikke moms og alt muligt oveni vel ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 moms eng
Forfatter: 
Dato:  13-10-2011 07:30

Det moms, som England har, er beregnet i prisen. Det har det i hvert fald altid været når jeg har bestilt gennem engelske hjemmesider.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Moms...
Forfatter: 
Dato:  13-10-2011 09:30

TS-stampe


Hvis der står VAT-indcluded eller tax-included, så er momsen inkluderet. De sider jeg har været inde på angiver priserne med moms - så mon ikke der er samme lovgivning om salg til private som herhjemme.


Momsen i UK er kun 20%, hvilket også er en af grundene til at ting er billigere derovre. Så er pundet nede i 8,50 - hvor den "plejer" at være helt op omkring de 10,-


Jeg modtog min lilla WAHL-trimmer fra Farmcare i går - 580,- alt inklusiv.


I lurve them!


Venligst - Marianne


Haflinger DM-2011 d. 20-21 august i Haderslev


www.haflingersport.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 lister...
Forfatter: 
Dato:  13-10-2011 15:01
0
0
Svar på denne tråd
 
 I dette år 2017.
Forfatter: 
Dato:  15-03-2017 23:04
Der sker noget med elektronikken nu om stunder. Eksempelvis var de første Heiniger, Alfa Laval, m. m. monteret med 1.2 - 1.5 mAh batterier. I dag har det samme batteri 3.0 mAh og der må folk vågne op og ikke dømme slagter, for smed. Er det fordi, det er så dejlig uforpligtende at løbe rundt med en gammel sandhed.? Vågn op.

Mvh Kristian
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider