Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 berider claus nielsen
Forfatter: 
Dato:  27-08-2011 07:11

nogen der kender ham


vil gerne høre om nogen der har redet ved ham

både positive og negative ting


skriv gerne en besked


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfhdfh
Forfatter: 
Dato:  27-08-2011 09:19

Jeg red ved en der hed Clus Nielsen for 10 år siden i Herning. Han hjalp mig med at omskole min daværende hest (og mig) Var meget glad for hans ligefremme indstilling. Han pakkede ikke tingene ind.. Idag synes jeg dog der var alt for meget tøjlefokus. Han sagde jo højere op i klasserne, jo mere har du i hånden... Sku jo være omvendt.. Men som sagt det er 10 år siden.



Mvh Michelle





LYKKESMINDES FLINT

KLOSTERMARKENS PAX

LOGIK MØLDRUP

Wwww.fjordhest.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-08-2011 22:03

Claus er super dygtig. Men han pakker ikke hestene ind i vat!! I hans verden findes der ikke gjordkramper, hestene dør ikke af og træne i 1 1/2 time hver dag, heste klare sig fint på korn, hø og vit/min osv.


Han er hård og kontant og siger sin mening, men kan man tage den og svare lidt igen, så har man sig en dygtig træner, som aldrig giver op og som vil træne de mest gængse ting indtil det sidder som det skal, han giver ikke op, så længe man viser ham at man kæmper...


Men vil man nusse sin hest og kun ride lang og dyb og ikke have den op i en holdning, ride opad og ride rytme, så skal man ikke ride hos ham, for det forventer han.

Han bruger utrolig meget sidebevægelser og ridning på de storer spor og overgange.

Han er ikke en blød bamse, men han kan sgu få meget frem i mange forskellige varianter af heste..


Jeg skal ride hos ham igen, når Nobi er gjort ryttervant og jeg glæder mig. Jeg har redet hos ham i ca 1 år inde i Herning 2007-2008 og så har jeg redet hos ham i Malling 2008-2009.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-08-2011 09:48

Øv hvorfor er der ikke flere som kommer med deres erfaringer???

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider