Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 melblandinger til bagemaskine
Forfatter: 
Dato:  08-01-2011 13:51

Jeg har fået en fin tefal Home Bread bagemaskine i julegave. Men har aldrig prøvet sådan en før, fik lidt forskellige blandinger med til den.


Men kan i anbefale en god franskbrødsblanding der bliver god i sådan en?


og evt andre gode brødblandinger?


Hvor køber man brødblandingerne? i Bilka? Kan man også købe dem i Rema og Netto??





Camilla Diana Henriksø og Lilly af Støvlebæk




Præstemarkgaard


0
0
Svar på denne tråd
 
 også mig
Forfatter: 
Dato:  08-01-2011 20:48

Jeg har købt nogen i bilka. Der er både en dyrere og en billigere udgave. Jeg købte den billigere. Men jeg har ikke prøvet dem endnu.

Så kan man finde opskrifter og blandinger hos www.bagemaskinen.dk



shop.islandshesten.dk/

Udsalget starter d. 10. januar!

0
0
Svar på denne tråd
 
 I Lidl
Forfatter: 
Dato:  10-01-2011 12:40

Lidl har nogle rigtigt fine brødblandinger, og jeg mener at der står på at de egner sig til brødmaskiner

0
0
Svar på denne tråd
 
 Finax blandinger
Forfatter: 
Dato:  10-01-2011 15:05

Hjemme hos os bruger vi Finax brødblandinger. Der er gæren separat. De koster omkring 18 kr. for en pakke med 2 brød. De kan købes i Føtex, Superbrugsen, Kvickly og mange andre steder. Især italiensk landbrød er vi glade for. Disse blandinger er af og til på tilbud og sagtens gemmes i meget lang tid.


Ved de brødblandinger hvor gæren er iblandet melet skal man passe på, da man ikke kan sætte brødet over om aftenen, da gæren begynder at hæve, så snart den kommer i kontakt med vand.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ok tusind tak
Forfatter: 
Dato:  11-01-2011 19:34

for jeres svar, jeg må prøve nogen af dem af i skriver om:-)





Camilla Diana Henriksø og Lilly af Støvlebæk




Præstemarkgaard


0
0
Svar på denne tråd
 
 Husk... :
Forfatter: 
Dato:  11-01-2011 21:41

Når i laver brød i Jeres bagemaskiner - så skal gæren ALTID øverst i maskinen og helt uden for rækkevidde af væske




Bacardi, hvid flueskimmelvallak, 155 cm, knabstrupper u papirer efterlyses. Han blev solgt til hestehandler Torben Andersen efterår 08 og er muligvis på en rideskole i Sverige? Dusør.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider