Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Træpiller til ca.1200kr/tons - Hvo
Forfatter: 
Dato:  17-01-2010 18:37

Hey alle sammen


For noget tid siden var der et indlæg, hvor én eller flere personer købte træpiller i udlandet, hvorved de bestilte mange tons af gangen, men fik det til gengældt utroligt billigt. Jeg kan imidlertidigt ikke finde dette indlæg, og håber der er nogen som kan henvise til en evt. forhandler eller lignende med træpiller i denne prisklasse. Eller linket.

De skal både bruges som strøelse til heste, samt til brug i pillefyr.


Har set flere links/salgssteder med træpiller til omkring de 1500/1600kr pr. tons. Men søger nogle billigere. Ved stort forbrug er der trods alt noget at spare.


Så skriv endelig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 træpiller
Forfatter: 
Dato:  17-01-2010 19:44

1200,- har jeg ikke set træpiller til de sidste par år.


Jeg ved dog, at hvis du køber flere ton/paller, så er der en besparelse. Så hvis du kan få flere med på en bestilling, så kan du spare lidt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu....
Forfatter: 
Dato:  17-01-2010 23:29

- er der jo stor forskel i kvaliteten på træpiller.


Jeg ville ikke have store betænkligheder med at bruge billigere,som strøelse til hesten.Men jeg ville ikke bruge dem i pillefyret - vi prøvede at købe en palle "billige" træpiller sidste efterår(1950 kr.leveret)....Det gør vi aldrig mere,fyret gik i stå flere gange om dagen og skulle renses hver anden dag - selv sneglen måtte vi rense,det var ikke andet end smulder.


Så..vi er tilbage ved de lidt dyrere piller,de er drøjere i brug - fyret kører hele tiden og skal ikke renses så tit.


Men jeg tror at du får svært ved at finde nogle til 1200 kr. pr. ton.


-Så fik gemalen sin 1. hest-en sød lille Shetlænder vallak,med tilhørende vogn....

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 mm eller 8 mm...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 11:36

Har også hørt at der skulle være stor forskel på 6 og 8 mm træpiller... Vi har selv kun prøvet 8 mm, og det er fra en "tank selv" station, hvor vi gav ca. 1780kr pr. tons. Og disse gav ingen problemer i fyret.


Irriterer mig dog lidt at jeg ikke gemte det link dengang..... grrrr... Ville jo ha været alle tiders hvis man var nogen stykker, og slå sig sammen om et træk.

Mener at vedkommende som brugte dem, brugte dem til både hest og fyr,uden problemer.... øv øv.


Men tak for rådene alligevel.

0
0
Svar på denne tråd
 
 træpiller
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 15:09

Det billigste sted, jeg har set træpiller er her:

www.campus-baustoffe.de/danish/ priser.html


Men de er kun billige, hvis du bor i nærheden af grænsen eller endnu bedre, hvis du selv kan hente dem.



Mvh Camilla.



*********************** www.kaabers.dk ***********************


Barock'er samt vejledninger i trickstræning.


Barockhest & Pinto-Barocktype/Barockpinto :-)


*****************************************

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider