Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Den bedste vinter ridejakke
Forfatter: 
Dato:  04-01-2010 17:14

Jeg leder efter en ny vinterjakke, da min gamle er slidt op.


Jakken skal bruges til ridning udendørs i vintertiden, så den skal være god varm. Gerne den type som lige dækker bagdelen.


Nogen forslag? Evt. tilbud nu her i januar?



Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 den ultimative ridejakke
Forfatter: 
Dato:  04-01-2010 22:48

Er af uld :)


Jeg bruger min aflagte dameuldjakke til at ride i.

Det er nok den mest geniale jakke jeg har brugt!


Det der gør den genial er, at den er en af de halv lange modeller hvilket gør, at den dækker mine ben til knæet når jeg sidder i sadlen = slut med at fryse om mine lår.


Jeg bruger den både på tur i skoven i alle gangarter, så du skal ikke være bekymret for ikke at kunne bevæge dig, den har en lang slids bagtil som de fleste damejakker har.


Indenunder den har jeg en lun uld sweater med høj hals og et stort halstørklæde,da den er lidt åben foran.


En ekstra bonus er, at uld jo har alle de fede egenskaber som vi kender fra hestens uld dækken. Den holder dig varm med tillader din krop at ånde så du ikke bliver fugtig, og kommer der vand fra oven, skyer den vandet til en vis grænse men holder dig stadig varm.


Det eneste minus er, at den ikke er så god til staldarbejde, så jeg har en almindelig ridejakke fra Kyra når jeg arbejder i stalden for uld og halm/hø er en dårlig kombi :)


Så mit bud er tag i en loppebiks og kig eller find en på udsalg, de er jo allevegne i øjeblikket.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Maddox Extreme
Forfatter: 
Dato:  04-01-2010 23:10

Jeg er meget, meget glad for min Maddox Extreme jakke.

Den har aftagelig inderjakke, hvor ærmerne kan tages af så inderjakke kan bruges som vest.

Eller i jakken uden ærmer.



mvh PiaR
quantum in me fuit

Trimmebord med hjul købes

ƸӜƷ
.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• ƸӜƷ

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke kun
Forfatter: 
Dato:  05-01-2010 19:57

Dette er godt nok lidt mere end end jakke men........


Maddox Riding suit (heldragt) er bare genial. Jeg fik en i julegave, og den har været brugt hver dag siden.


Kan se den på det link som PiaR har sat på.


Mvh




(o:Heidi:o)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider