Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Egen web-shop -hvilken?
Forfatter: 
Dato:  24-10-2009 13:42

Jeg vil gerne have en web shop til min fysiske rideudstyrsbutik, men kan ikke finde det indlæg, der tidligere var her, hvor I anbefalede og frarådede om forskellige udbydere af web-shops.


Jeg vil gerne have en med indkøbskurv, og gerne dankortbetaling, og den skal være meget enkel at lave og vedligeholde, da jeg ik er det store computergeni.


Kan I anbefale nogle? Og gerne ca priser på årsbasis:)

Tak


Billig opstaldning (med ridehus) i Nordjylland tilbydes.

www.Agerstedridecenter.dk

Ponyer sælges -welsh, DSP m.m.

www.salgsponyer.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er
Forfatter: 
Dato:  24-10-2009 14:58

jo utroligt mange udbydere på markedet


du kan feks tage et kig på dandomain og scannets webshops - hvis du vil lave mindst muligt selv.


Jeg foretrækker gratis shoppen prestashop som min er lavet i - kan ses her www.seastars.dk

og den er jeg rigtigt glad for. den koster jo som sagt ikke noget men kræver at man indstiller den mht sprog og betalingmoduler osv. prestashops standard shop som følger med installationen kan ses på www.billigegolfbolde.dk, så det kan godt ses at min egen er modificeret en del.


der findes også andre gratis webshops som feks magento, men igen gælder det samme som for prestashop.


så måske er førstnævnte hvad du leder efter? priserne kan ses på dandomain og scannets sider.


Nu med bronzeklumpen Soleil :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dan Domain
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 02:44

Hvis du gerne vil findes på Google, skal du nok overveje en DanDomain shop. Den er bestemt ikke billig. Tror jeg betaler lidt over 8.000,- kr. om året i abonnement inkl. Betalingsmodul samt enkelte andre moduler.


Jeg har ikke erfaring med andre webshops, så jeg kan ikke ligefrem udspecificere fordele og ulemper. Men alene det, at den er nemmere at optimere til søgemaskinerne gør, at den årlige afgift hurtigt bliver tjent ind. Det kræver selvfølgelig, at man bruger lidt ressourcer på SEO.



Mange hilsner fra


Lise Andersen


Lækkert tilbehør til hunde og katte!

www.designforpets.dk

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bricksite.com
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 11:39

Tag et kik på bricksite.com

Det er gratis at oprette en hjemmeside med et varekatalog.

Vil du have indkøbskurv og dankortbetaling skal det købes som tilvalgsmoduler (til meget rimelige priser). Der er mange tilvalgmoduler, der kan få hjemmesiden/shoppen og oprettelsen til at virke perfekt

Det er rigtig nemt at arbejde i og der er mange muligheder med flotte designs.

Der er ikke noget abonnement hos Bricksite.


Vh

Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd
 
 WordPress
Forfatter: 
Dato:  24-01-2020 11:30

Jeg er opmærksom på at dette er en ældre tråd, så hvis nogen i fremtiden skulle falde over den, vil jeg klart anbefale WordPress i en kombination med et "plugin" der hedder WooCommerce. Jeg har selv bygget min netbutik hvor jeg sælger brugte golfbolde. Det kan klares for meget små penge og er en sjov og lærerig proces. Samtidig er der masser af gode guides på YouTube samt grupper på Facebook, hvor man kan søge hjælp fra andre WordPress brugere.

 

Prisen ville nok ligge på 200-600 om året for hosting og 100-600 kr. for et tema, som du ejer for evigt (der findes også gratis temaer man kan bruge).

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smartweb
Forfatter: 
Dato:  29-01-2020 07:47

Jeg vil klart anbefale Smartweb.dk. Det er super nemt at bruge, koster et fast månedligt beløb og indeholder alle de funktioner man har brug for som nystartet webshop. Der er forskellige "pakkeløsninger", så man kan udvide med flere funktioner. Supporten er på dansk, og kører upåklageligt både på mail og telefon.

 

Jeg har selv lavet webshoppen Vildtremisen.dk, hvor jeg sælger frø, planter, hegn og andre ting, uden de helt store forudsætninger. Webshoppen er lavet i et gratis tema, som der er nogle stykker af hos Smartweb. Med lidt arbejde i designmodulet, kan man nærmest få det som man vil have det. Alternativt kan man betale for et tema der kan det man har behov for, eller få nogen af samarbejdspartnerne til at programmere det fra bunden.

 

Jeg har kun gode erfaringer med Smartweb.dk, og synes da selv det er lykkedes mig at at lave en fornuftig webshop.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider