Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Trailerstik 13 eller 7 polet
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 08:00

Da min nye bruget bil er monteret med et 13 polet stik og traileren har et 7 polet stik, er der jo et lille problem.


Jeg har købt sådan et "overgangsstik" fra 13 til 7 polet, men det sidder ikke rigtigt godt, dvs. at lyset i den ene baglygte på traileren går ud engang imellem.


Så nu er spørgsmålet om jeg skal få lavet bilens 13 polet om til et 7 polet eller får traileren lavet om til 13 polet??


Hvad er fremtiden? 13 eller 7 polet??


mvh


Julle


I can´t do any miracles, but I´m trying

0
0
Svar på denne tråd
 
 min mercedes
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 08:08

på min MLér skal man også hver gang bruge dette adapter stik, men det fungere da ok.. er bare lidt bøvlet at sætte på i kulde/mørke


Måske din adaptor er deffekt?


fremtiden er i duladet det ene og i DK det modsatte



karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nissan X-trail
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 12:33

Da jeg i sin tid bestilte min Nissan X-trail bad jeg dem om at sætte et 7-polet stik på (matchende traileren).


På Mercedesen bruger jeg en adaptor - uden problemer. Havde også bøvl i starten, men det viste sig at være ledningsindgangen til baglygten der var problemet.


Har dog prøvet at købe en ny adaptor der så ikke passer til noget som helst.


Hvad der er fremtiden, aner jeg ikke.



Lillemyr

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja....
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 13:08

Min bil er tysker så den havde et 13 polet stik, så det har traileren også fået fordi min mekaniker mente at det helt klart var det bedste... Jeg kan selvfølgelig ikke huske hvorfor, men det er jo en nem sag at skifte på traileren.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trailerstik
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 14:24

Nu heller jeg også mest til at få ændret traileren, trailer er OK, så det er stikket der giver problemer. (så er der heller ikke så mange der er int. i at låne ;-))


Når jeg sætter converten i, bliver det hele sådan lidt daller agtigt, men hvis der sidder en og holder stikket op, virker det hele ;-)


mvh


Julle


I can´t do any miracles, but I´m trying

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider