Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Regulator Complete kan ej købes på Fyn
Forfatter: 
Dato:  11-11-2004 13:00
Efter mange, lange overvejelser og megen læsning omkring forskellige fodermærker, besluttede vi i dag at vi ville ændre vores hests foder til Regulator Complete. MEN... det viser sig desværre, at foderet slet ikke kan købes på Fyn :-* ØV.

Det skulle koste ca. samme pris i forsendelse som selve foderet koster pr. sæk, altså godt kr. 200, så det kan ikke betale sig at få foderet tilsendt. Der skulle dog være håb forude, da der angiveligt skulle komme en forhandler i Fåborgområdet i nærmeste fremtid.


Er der nogen af jer Fynboer herinde, som fodrer med Regulator Complete?

Mvh. Mona.
0
0
Svar på denne tråd
 
 de gider ikke æde det
Forfatter: 
Dato:  11-11-2004 13:11
hjemme hos mig - min Carano gimpe glor fornærmet på sin krybbe og er gået i sultestrejke....

Bare som advarsel ..

Helle
0
0
Svar på denne tråd
 
 forslag
Forfatter: 
Dato:  11-11-2004 13:13
nu ved jeg ikke hvor mange heste du har, men hvis man køber 25 sække sparer man 5% og får foderet frit leveret. to store heste som ikke bruges er ca 1 md om at spise en sæk.
ellers så kontakt team horse, det kan være der er kommet en forhandler som endnu ikke står på deres hjemmeside.
ellers kan det være en idé at enten blive forhandler selv eller kører til jylland og købe ind.
en sæk har en holdbarhed på 8 måneder så det er muligt at købe ind til et halvt år ad gangen.

var bare et forslag herfra. men jeg giver dig ret, det er et rigtig godt foder, så håber du finder en løsning.

-Jane

Medlem af Pat Parelli sekten 8-) (PNH - www.parelli.dk)

Eneste forhandler af Regulator Complete mellem Randers og Brønderslev

søger andre i Nordjylland som vil have klassisk undervisning af Eva Tirstrup, interesseret? så kontakt mig
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sparer 5%
Forfatter: 
Dato:  11-11-2004 15:27
det er skisme da ikke meget på 25 sække; det kan man vel nærmest få i nedslag alle steder hvis man gider forhandle?

Jeg kender ikke foderet og ved heller ikke om det forhandles på Fyn, men umiddelbart kan jeg ikke erindre at have set det nogen steder her.

Hvad er det egentligt for en slags foder og hvor adskiller det sig fra de andre mærker?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Angående det at spise foderet. - link
Forfatter: 
Dato:  11-11-2004 16:01
Sedoj synes også at dette foder var dødkedeligt. Men se det lige fra hestens side. Her har de været vant til at sukker drysset på deres conflakes hele deres liv, og pludselig er der mad i krybben uden sukker og andre "skønne" fyldmidler".
Jeg fik problemet løst med at putte lidt Horsespeed i, men da det er sukkeret som jeg vil væk fra til Sedoj, så er jeg ved at trappe ud af det. Korn og majs skal så være der i stedet for. Og her i går fangede jeg Sedoj, mens han ivrigt rodede rundt i posen med RC og spiste en mundfuld med velbehag - rent.

Regulator Complete kan du læse mere om på regulator.dk

Venlig hilsen Susanne og Sedoj
Team Sedoj
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lygna elsker det
Forfatter: 
Dato:  12-11-2004 11:17
og hun er vildt kræsen.... og de andre heste æder det glæderligt! Så kun gode oplevelser med Regulator
Venlig Hilsen
Line K. Jeppesen
;-D
Lille pony vallak søges til selskab- Sjælland Nord
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider