Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Købt katten i sækken
Forfatter: 
Dato:  03-02-2023 23:03

Hvem vil være bekendt at sælge en meget syg pony, som en ride- og børnepony til 18.000,- vel vidende at hun ikke er rask?

ja, det er det jeg lige nu er igennem...

Det viser sig at hun ikke er i stand til at spise hverken græs eller hø. Har aldrig set noget lignede...😱

Hun er fedet op med diverse tilskudsprodukter og holdt kunstigt i live på det.

Det er sku' da ikke et hesteliv? Hun skulle gå her hos min ridehest og være selvskabshest og trække rundt med mine børnebørn, når de er her en weekend eller på ferie.

Forfanden hvor ond kan man være? Hun lider jo...😤😔😩

Min lille skat kommer nu til hestehimlen, hvor hun hverken suLter eller har ondt🦄

Har andre oplevet det?

Mvh Hanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilføjelse
Forfatter: 
Dato:  03-02-2023 23:08

Hun bliver nu fodret 4 x dagligt med opløst høkops+ tilskud+ olie. Hun trives igen, men jeg har ikke mulighed for at sondemade hende x 4 dagligt i 10 år. Jeg har så meget andet jeg skal passe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er noget, som jeg ikke forstår.
Forfatter: 
Dato:  06-02-2023 21:45
1) Hvad sagde sælger om hendes helbred og kost??

2) Havde du slet ingen advarsel? Ting, som man kunne se, eller dyrlægen kunne kommentere på ved handelsundersøgelse.

Hvis du har gjort dit for at undersøge at hun er sund og rask, og har en almindelig klinisk handelsundersøgelse på hende - så kan du evt sende klage til dyrlægen.

Jeg ville nok mene, at det er en handelsfejl ikke at kunne spise hø - men, samtidig, hvordan kunne du undgå at opdage det?
Har du ikke stået og snakket med hesteejer og liiige hjulpet med fodring, lige stukket dyret en godbid, eller...

Har du overvejet at prøve at lade handlen gå tilbage? De har lavet et frækt trick, og måske har selv indsigt nok til at indrømme det.
Er du heldig vil de giver dig penge tilbage, helt eller delvist, så du kan aflive og få ro i sjælen.


Hm.
Hvad fejler hyp?
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider