Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Bund i trailer
Forfatter: 
Dato:  26-04-2022 13:36

Hej,

Jeg skal have ny bund i min trailer hvilket en bekendt heldigvis kan gøre. Der er træbund i og der bliver sat en ny træbund i igen, men da gummimåtter er relativt dyre, spurgte han om jeg ikke bare ville have lagt en skridsikker aluminiumplade henover træbunden. Han har nemlig sådan nogle liggende i forvejen.

Min eneste betænkning er at det måske vil larme en del når man trækker hesten ind, men jeg har umiddelbart selv kun set trailerbunde med gummimåtte på, og det tænker jeg at der er en grund til.

Er der nogen af jer der har noget andet liggende i end gummimåtter? Eller bare har nogle input ifht om en aluplade kunne fungere?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bund i trailer
Forfatter: 
Dato:  28-04-2022 11:34

Det bliver glat, er jeg ret sikker på. Og så larmer det helt vildt. Det kan blive svært at gøre hesten tryg ved det - og heller ikke sikkerhedsmæssigt forsvarligt.

 

Er der ikke en gummimåtte i traileren nu, som du kan genbruge? Hvis du skruer alle lister af, så burde den kunne trækkes af med brug af rå muskelstyrke :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider