Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Søger råd...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2021 15:44
Hej.
Jeg har 2 skønne shetlandsponyer, da jeg pga af sygdom har fået en part på dem, hvor den ene rides, skal de begge strigles og min mini skulle også aktiveres ved gå ture træning fra jord samt longering. Det eneste min mini har "fået" er strige og nus. Den "store" er nu skadet. (Pga en overbelastning de desværre har lavet det har jeg ikke sagt til dem, kun at han er skadet.)
De har ikke været her siden, nu to uger.... Jeg tager intet for det udover min mine skulle aktiveres og de skal muge ud.
Jeg har social angst og ved ikke helt om det er mig der er "fornærmet" uden grund eller om det ikke kun er fair de for det første holder løftet om den lille og kommer selvom min store han er skadet. Han har jo brug for at gå ture og blive masseret ( det sidste af mig, efter ture....)
Tak fordi du læste den ret lange tekst ???
Mvh Jeanne og de små muler.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Deres fejl?
Forfatter: 
Dato:  20-08-2021 07:41
Ud fra din version af historien.

Der er en aftale om, hvad de skal gøre?
Det overholder de ikke.
(Den ene pony er skadet, måske føler de at de ikke kan /de ved ikke hvad de må - men, det kan de jo snakke med dig om, og, hvis du har ret, så er det dem der har udløst skaden. Var det et hændeligt uheld, eller?)

Anyway.
De overholder ikke deres del af aftalen.
Jeg havde nok sendt en SMS og spurgt hvor de bliver af.
Og hvis de bliver ved med at være upålidelige - opsagt samarbejdet.
Livet er for kort til folk, man ikke kan regne med.
1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider