Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Tilpasning af sadel
Forfatter: 
Dato:  19-08-2019 11:31
Et lille spørgsmål til Aller jer rytter

Ville i bruge en til at tilpasse jeres sadel som ikke havde været i England og få et diplom og arbejdet inden for sadelmager lauget.

Men som havde arbejdet med det i 3 år og faktisk er blevet anbefalet af flere?
Hun har viden og ridning samt tilpasning af sadler og en god forståelse for hest og rytter
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sadelmager
Forfatter: 
Dato:  20-08-2019 20:30

Man kan jo også uddannes andre steder end i England. Selv bruger jeg en der er uddannet i Sverige. For mig har det været den mest grundige af dem jeg har haft ude.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tilpasning af sadler
Forfatter: 
Dato:  21-08-2019 08:45

Sadelmager titlen er ikke beskyttet, så alle kan kalde sig sadelmager og tilpasse sadler.

 

Jeg synes, vi skal værne om de personer, som tager på kurser / uddannelse og benytte deres ekspertise.

 

Man kan uddannes i både England, Sverige og andre lande, hvilket giver en basis viden, jeg synes er vigtig.

 

Jeg har selv er sadelfitter i WOW sadler fra England. Jeg kan kun tilpasse disse sadler og vil aldrig rode mig ud i at omstoppe andre modeller.

Jeg kan til nød se om en anden sadel ligger nogenlunde på en hest, men eftersom jeg ikke vil vide, hvad den sadel har af bom ( krumning af bom) vil jeg ikke gøre det.

 

Så synes bestemt at du skal vælge en med uddannelse indenfor sadler til at tilpasse din sadel:-)

 


Fysioterapi og træning til ryttere

Saddelfitter for WOW sadler

http://www.wowsaddles.com

Facebook - Lauenborg fysioterapi

www.lauenborgfys.dk

www.staldlauenborg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider