Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Erfaringer om tilskud der beroliger?
Forfatter: 
Dato:  08-08-2019 22:28

Hej med jer...

 

Jeg har en 13 års vallak efter De Noir som altid har været til den lidt kække side... mange har sagt til mig at De Noir afkom bare er længe om at blive voksne - og det er måske også rigtigt??

 

Jeg har nogen gange givet ham Relax Amino fra Blue Hors inden et stævne og jeg synes at det har haft en effekt. Men nu kunne jeg godt tænke mig at finde et produkt jeg kan give på daglig basis og der bliver relax amino lidt omstændigt og MEGET DYRT!! ;0)

 

jeg har igår købt en spand NervControl fra Pavo og tænkte på om der var nogen der havde erfaringer med det? Eller måske med et helt andet produkt???

 

I så fald vil jeg MEGET MEGET gerne have input !!

______________________...__________

 

Har du lyst kan du læse mere om Don Juans og mine udfordringer her:

 

Link omkring hans manglende ro!!!!

peek.ridersnotebook.dk/ja-tak-en- hest-med-taending/

 

Link omkring hans reaktion på fluer og insekter:

peek.ridersnotebook.dk/vi-vandt- over-fluerne-men-tabte-klassen/

0
1
Svar på denne tråd
 
 Jeg har ingen....
Forfatter: 
Dato:  09-08-2019 11:17

... personlige erfaringer, for jeg har haft success med at træne mig ud af det, men der findes flere tilskud, som hævder at kunne hjælpe, hvis problemet er hormonelt betinget.

 

Fx "Perfect Gentleman" fra Brogaarden, eller noget af dette her: urtefarm.dk/DK/ Urtefarms%20produkter/ Beroligende.aspx

 

Som sagt har jeg trænet mig ud af problemet (som jeg kun har haft en enkelt gang), så jeg har ingen personlige erfaringer.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
1
Svar på denne tråd
 
 foder til varm gut
Forfatter: 
Dato:  15-08-2019 10:17

Hejsa. Jeg tror stort set ikke der ikke er det dæmpende tilskud vi ikke har prøvet. Intet har virket Til sidst fandt vi midlet der virker på vores varme vallak. Så stivelses fattigt foder som muligt i krybben og minimal portion, tilgengæld får han kvalitets hø ad libitum. Han har masser af energi stadigvæk.


Suldudu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Magnesium
Forfatter: 
Dato:  14-11-2019 09:33

Ud over at bruge foder der er lavt på stivelse og sukker, kan du bruge magnesium der også indeholder L-trytophane.

L-trytophane giver lige det sidste.

 

Jeg har brugt det på en tidligere hoppe jeg havde, med stort held.

Det sjove er at jeg nu også har en efter De Noir, Han er vågen men er meget fornuftig. Den store udfordring er når vi er til stævne, så spænder han voldsomt op, og er svær at få afslappet igen…


mvh

 

Julle

 

DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Urtefarm
Forfatter: 
Dato:  14-11-2019 11:56

Hej,

 

Jeg kan anbefale Urtefarms Cool Down. Min hest er nervøs omkring nytår, og ud af de ting jeg har prøvet, er dette et af dem, jeg synes har en virkning.

 

Jeg har tidligere brugt Bachs Nøddråber til min gamle hest, når jeg kunne fornemme, at den havde en dårlig dag, hvor den så spøgelser overalt. Det gjorde den i stand til stadig at bruge hjernen, selv om verden var lidt farlig (den havde nogle problemer i kroppen, der kunne gå op og ned, og i dårlige perioder var den ret jumpy men havde stadig brug for træning, og så var nøddråberne supergode!).

 

MVH

Jette


Nu med rød hoppe!

Og stadig synes jeg, at:

Rigtige piger rider military!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Glemte en ting
Forfatter: 
Dato:  14-11-2019 14:11

Hov, jeg glemte at sige, at du selvfølgelig skal checke, om produktet indeholder noget, er ikke er tilladt at bruge til stævner, som f.eks. Baldrian. Det husker jeg ikke, om Cool Down gør.

 

MVH

Jette


Nu med rød hoppe!

Og stadig synes jeg, at:

Rigtige piger rider military!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider