Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 bedste tid at ride på?
Forfatter: 
Dato:  08-07-2019 15:38

Er ved at opgive at ride tur om sommeren da vi blir ædt af myg etc. når vi rider i skoven & hesten blir skør af insekterne.

 

Har tænkt om der er tider på dagen, hvor det er bedre at ride end i andre. Jeg rider typisk ved 18-tiden.

Har prøvet snart alle produkter - uden det hjælper.

Når muligheden er der kører vi til stranden for der er vi for for insekter.

 

Hvad gør andre?

0
0
Svar på denne tråd
 
 skøn sommer
Forfatter: 
Dato:  08-07-2019 21:54

vi sprayer med ultrashield - og ellers ville jeg da overveje spray kombineret med ride insekdækken til at beskytte hestene - og en myggespray til dig selv :) :)


Nisha og Strejfer

TREC-rytter og pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 tidspunkt
Forfatter: 
Dato:  09-07-2019 17:40

tidligt morgen eller sen aften er godt på den her tid af året.. men ellers findes der et hav af produktere mod insekter. jeg bruger sommergel, på både hest og mig selv når jeg skal ride, og der findes ride insekt dækkerner der dækker stort set hele hesten, der er jeg personligt også glad for mit, og så ride lidt sådan sen aften når det begynder og bliver lidt kølligere, når det er dejligt og fredeligt


Hey hey...

Jeg hedder Pernille. jeg er 30 år, elsker og bruge så meget tid så muligt sammen med dyr. og især hestene

Skriv til mig hvis du har løst, er altid frisk på nye venner.

Knuzz

0
0
Svar på denne tråd
 
 morgen..
Forfatter: 
Dato:  10-07-2019 09:20

jeg rider på varme solrige dage gerne så jeg sidder på hesten kl. 6.. der er kun risiko for myg og ikke andre trælse bæster som bla. klæg.. myg kan der trods alt sprayes for..

 

jeg synes aften kan være lummert og hestene er blevet trætte af at stå og vifte insekter væk.. derfor mener jeg morgen er bedst..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider