Hans symptomer var snublen i skridt og meget hård og stram forpartsmuskulatur gennem længere tid plus lidt lad og træt af en 5 års at være. Har læst efterfølgende at øjenproblemer også kan være tegn på borrelia, og sidste år havde han konstant tårerflåd, hævelse, betændelse osv men tænkte det var pga den tørre sommer og derfor de aggressive fluer. Tænker nu en kombi af fluerne og borrelia.
Den blev testet for borrelia da alt andet ikke gav noget. Bøjepeøve, longe, løb på forskelligt underlag, ridning, mesoterapi, røntgen, kiropraktor, kst, anden beskæring og andre sko, anden sadel plus forsøg med hvor den præcis ligger - you name it, vi har prøvet det.
Han får sidste IV indsprøjtning med antibiotika imorgen, så har han fået 5. Ser en forbedring i humør og hvordan han bevæger sig. Er på folden gået fra at bevæge sig i grisepas til en rigtig fin trav.
Næste måneder holder han fri på en super fed mark jeg har-meget naturlig med sø, åer, træer og græs og dermed også flåter.
Så skal have fundet det bedste middel til at holde dem væk samt jeg tjekker ham grundigt hver dag.
Tager opfølgende blodprøve om en måneds tid. - jeg er fortrøstningsfuld.
Håber du finder ud af hvorfor din snubler. Og tak