Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Alternativ til betfor og vægttab
Forfatter: 
Dato:  06-04-2019 01:19

Hej. Jeg har for cirka 3 måneder siden fået min egen pony.

da vi købte den fik vi også et par sække foder med og den har egenligt bare fået det samme (betfor og preformance pellets fra Hercules) sagden er at jeg nu har fået afvide at jeg ikke kan fodre med våd med morgen og aften længere. Jeg har prøvet at læse mig lidt frem til hvad betfor indeholder dog uden held. Er der nogen der har ideer til et alternativ? Desuden har ponyen får en rimelig rund mave og skal tabe sig en del, er der nogle der har forslag til hjælp af det? Tak på forhånd 😅

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  07-04-2019 22:31


Hvis hesten skal tabe sig, så lad være med at give den noget istedet for Betfor så kan den godt leve uden.

Og hvis den skal tabe sig, så tænker du bare kan finde noget foder med lav udfodring eller nøjes med vitaminer og en slat lucerne.


Nu med eget ponydyr

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 fodring...
Forfatter: 
Dato:  08-04-2019 10:26

Hej

 

Hvor meget får den at spise nu?

Krybbefoder/grovfoder?

 

Hvis den skal tabe sig, vil jeg i første omgang skære ned på krybbefoderet og så enten vælge et light produkt eller en vitaminblanding, evt med lidt lucerne eller andet græsprodukt, der findes efterhånden mange forskellige.

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider