Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Stresser i fremmede boks
Forfatter: 
Dato:  20-12-2018 11:40

Har super cool hoppe, som

er total cool på tur, til stævner, alle steder, hun kan stå alene pp Stald hjemme mm. Men så snart hun bliver sat i en boks et fremmede sted blir hun ret stresset og karter rundt - hvis jeg går forværres det hn kalder desperat og styrter rundt.

reelt er det ikke et stort problem, men alligevel for det gør jeg fravælger arrangementer med overnatninger ?

nogen der har erfaring med dette?

0
0
Svar på denne tråd
 
 stresser på boks
Forfatter: 
Dato:  26-12-2018 19:33

Min gør lidt af det samme når vi er i byen...

Det hjælper en del hvis jeg kan have ham på fold e.l. i stedet for - men han går også i løsdrift til dagligt så det har nok også lidt betydning. Og især hvis han kan have en ven med (men det giver noget uro hvis vennen går).

 

Og så virker det som om det bliver bedre jo mere vi er afsted

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilskud eller træning
Forfatter: 
Dato:  27-12-2018 23:32

Man kunne måske træne det lidt væk, hvis du har muligheden. Nu ved jeg ikke hvor mange stalde der er hvor du står, men hvis der var 2 kunne man måske gå over i modsatte stald og låne en boks. I den boks kunne man jo træne at hesten skal være afslappet selvom det er en anden boks end den plejer at være i. Det kræver selvfølgelig at man har muligheden ellers ville jeg nok finde noget tilskud til stressede heste og give det når den skal i en fremmed boks.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider