Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Passier optimum
Forfatter: 
Dato:  21-08-2018 22:11

Er Passier Optimum normalt lidt hårdere i sædet en feks Grand gilbert? Jeg har i dag prøvet en ældre Passier Optimum på hesten. Den lå fint på hesten , men blev lidt overrasket da jeg prøvede at ride i den. Syntes ikke der var det vilde støtte og min bagdel(sædeben) var ikke så glad for den, men hesten var glad for den. Den var hård i sædet.

Jeg har en Grand gilbert nu men den er fra før de begyndte at lave kammeret bredere så der er ikke plads til rygsøjlen. Den er blødere i sædet og mere støtte end den optimum jeg prøvede idag


Hilsen

Lonni


The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now


Med hestene

Claire e. Churchill

Landianos-ø e. Tailormade Lancelot


www.EnggaardenMorum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Seat saver
Forfatter: 
Dato:  15-01-2019 13:57

Hej!

 

Optimum er ekstrem hård i sædet, men hvis den ligger godt på hesten, kan du prøve en Acavallo Gel out seat saver, som gør sædet væsentligt blødere. Og man bliver glad for støtten, når man har vænnet sig til sadlen... Faktisk er det min favoritsadel støttemæssigt, og jeg eeelsker ellers sadler med meget knæstøtte og dybt sæde.

 

Kh


 

Grevens Rumba, e. Blue Hors Romanov x World Cup 1, tysk oldenborg, B-hest i dressur, Vallensbæk Ridecenter

0
0
Svar på denne tråd
 
 optimum
Forfatter: 
Dato:  16-01-2019 20:56

Jeg fandt en anden nyere Optimum (2010) som slet ikke er hård at sidde i. Den jeg skriver om oven over er fra 2007 eller ældre.


Hilsen

Lonni


The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now


Med hestene

Claire e. Churchill

Landianos-ø e. Tailormade Lancelot


www.EnggaardenMorum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider