Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 opstaldning søges?
Forfatter: 
Dato:  30-04-2018 22:32

jeg kan kun finde rubrikken opstaldning tilbydes, men er der ikke et sted hvor man kan skrive hvad man søger? altså opstaldning søges?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det findes desværre ikke
Forfatter: 
Dato:  01-05-2018 06:32

hn valgte for nogle år siden at sløjfe den funktion, i deres jagt på kroner til bundlinien.

Jeg tror at det er noget med at de små private steder så valgte at kontakte folk der søgte, istedet for at betale de 250 kr. for 30 dages annoncering.

Desværre, for der er mange små guldsteder som ikke ønsker at annoncere åbent for alle, men er mere selektive i hvem de ønsker i deres stald.

 

hn har skrevet dette om hvordan man søger: www.heste-nettet.dk/forum/6/232927/ 232927/

 

jeg vil anbefale også at søge på fb, hvis du har den slags. Et godt råd dertil er, at skrive tlf.nr. i annoncen, hvis der er tale om at du søger i en åben gruppe. Det gør at folk uden FB også kan komme i kontakt med dig.

 

jeg mener at du under produkt og leverandør kan oprette et emne omkring opstaldning. Ikke en søgeannonce, men som en : "hvad er der af opstaldningssteder i xxxx, som lever op til disse krav:".

Så kan folk komme med bud, og skulle der være en udlejer imellem, så kommer det vel ikke meget tættere på en søgeannonce?

 

god jagt


Hilsen Nana

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej nana
Forfatter: 
Dato:  01-05-2018 07:17

Tak for svar :-)
Så var jeg da ikke blevet helt skør, kunne ikke forstå at jeg ikke kunne finde det.
Det er fordi vi er på et mindre sted, hvor vi søger et par koldblodsheste til vores heste som står i løsdrift, så tænkte jeg bare at det var nemt hvis jeg kunne læse mig til, om nogen der matchede vores sted.
Jeg vidste ikke at det kostede penge i opstaldning tilbydes, det må vi overveje. Jeg er med i div grupper på Facebook, men synes nemt at opslaget drukner der.

Hilsen Lone
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider