Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Noget underligt i koden
Forfatter: 
Dato:  21-03-2018 04:23

Billede

 

Billede
P

jeg har haft min hest i snart 4 måneder og lidt efter jeg fik ham hjem opdagede jeg at han havde noget i koden. Først troede jeg at det var muk, men det ligner ikke det jeg tidligere har set. Jeg har "behandlet" det hver dag og det er blevet mindre men det forsvinder ikke helt.. Ved i hvad det er?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan det...
Forfatter: 
Dato:  25-03-2018 14:21

ikke bare være arvæv - det ligner det i hvert fald på billederne?

 

Dorte

3
0
Svar på denne tråd
 
 Noget underligt i koden
Forfatter: 
Dato:  25-03-2018 19:36

Det kan det være? Men det er blevet mindre siden jeg begyndte at smøre det med penicilien cream..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mindre...
Forfatter: 
Dato:  27-03-2018 18:38

i omfang, eller bare fladere - for sådan noget vil typisk være dækket af død/tør hud, og det opløses formentlig i et eller andet omfang, hvis området smøres, penicillin eller ej...?

 

/Dorte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skal det bare lades være?
Forfatter: 
Dato:  28-03-2018 07:39

Jo det kan det vel egentlig godt være? der var skorpe på det før jeg begyndte at smøre det ind. Om det er godt eller dårligt ved jeg ikke? Jeg har ikke prøvet det før. Så jeg er usikker på om jeg bare skal lade det være eller blive ved med at smøre det. Der vokser heller ikke hår der og det virker ikke som om det er på vej

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fladere
Forfatter: 
Dato:  28-03-2018 07:41

Og det er nok bare blevet fladere

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville...
Forfatter: 
Dato:  29-03-2018 11:30

lade det være, og holde øje med det; danner det skorpe igen, kan du jo vælge fortsat at smøre med noget blødgørende af og til - penicillinsalven ville jeg dog droppe.

 

Men så længe skorpen ikke danner revner i huden, eller i øvrigt virker til at genere, gør den ingen skade...

 

/Dorte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak!
Forfatter: 
Dato:  29-03-2018 12:20

Tusind tak for hjælpen!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider