Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hvilket dækken kan passe min hest billed
Forfatter: 
Dato:  06-02-2018 15:35

 

 

Har du et bud på hvilket dækken der kan passe min hest ??

 

Lige nu går hun med Premier Equine og sidder godt, men slider vildt på skuldrene...

 

hun er 145 cm og vejer omtrent 550 kg DV hoppe 5 år.

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Håber i kan hjælpe ?

 

Venligst Kristina

0
0
Svar på denne tråd
 
 forslag...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2018 16:11

Mit forslag er Masta eller Weatherbeeta freestyle dækkener, de har lige den ekstra frihed, som undgår slidte skuldre.

 

(havde for år tilbage en dv-hoppe, 174cm, 550kg, som jeg prøvede alt på, for at undgå de slidte skuldre, endte op med Masta og Weatherbeeta dækkener, perfekt pasform)

 


1
0
Svar på denne tråd
 
 Amigo dækken
Forfatter: 
Dato:  07-02-2018 16:46

alle dækner fra Horseware Amigo går du aldrig fejl af

 




sagde Hanne


-

-

- pasning af hunde tilbydes i nordsjælland- - rigtige dejlige forhold hvor hunde er meget lidt alene hjemme, ingen hunde i bur, men sammen med os i vores hjem og hegnede have - hunde skov til ...

1
0
Svar på denne tråd
 
 min hest
Forfatter: 
Dato:  12-02-2018 09:52

det eneste dækken der ikke har slidt på mit skrummel af en vallak, er Weatherbeeta Freestyle med halvhøj hals...

jeg har et 100 g til ham, men har ikke kunne finde et med flere gram med den halvhøje hals, så der er mit bedste bud til ham, sit RBH dækken, der også er ok, men slider når det glider...

alle andre prøvede dækner har skrællet pelsen på skulderen. Han er en stor lang men ikke voldsom bred hest, men har store rammer og partier, hvilket giver problemet omkring skulderen.. Problemet ligger lidt i at halsen ikke er kraftig og derved så er åbningen stor når længden passer.. men kan se når halsen er lidt oppe på dækkenet er trykket på skulderen også rykket og derved passer bedre.... hel hals kan han ikke gå med og behovet er der heller ikke...


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Undertrøje
Forfatter: 
Dato:  13-02-2018 19:30

Hvis du ellers er glad for dine dækkener kan du jo overveje at købe en "undertrøje", så hun ikke bliver slidt på skulderen. Det virkede i hvert fald like a charm på min!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lene Farving
Forfatter: 
Dato:  14-02-2018 09:28

Har du set PE også laver en model med halvhøj hals og pude i nakken. Den bruger min veninde hvis hest ellers også kun fungerede med wb freestyle.

 


Mvh

Mette

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider