Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Lymfangitis
Forfatter: 
Dato:  25-10-2017 09:50

Jeg står med en hest, som har lymfangitis, men vi kan ikke komme af med det

han har fået smertestillende, penicillin, binyrebarkhormon osv.

og vi har kæmpet siden Maj

jeg giver ham også hyben, immunity, ekstra vitaminer, hvidløg osv.

 

men intet virker!

Han er på fold hver dag min. 7 timer

Han er uren, men det er pga han har mus i begge knæled i bagbenene

Jeg har taget rideskolen foder fra ham, pga meget stivelse og sukker, så han får ekstra wrap, lucerne, vitaminer og mash

 

 

nogen der har et råd ?

hvad er jeres erfaring ?

hvilket ben havde jeres det i ?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 biopat
Forfatter: 
Dato:  29-10-2017 11:51

hej

havde en vallak med hævede bagben, han var ikke uren, men tit hævet. Sidsel Sommer kaldte det lymfangitis, hun henviste mig til en biopat, hvor jeg fik nogle dråber. han skulle ha 10 dråber hver dag indtil flasken var tom, og han har ikke haft hævede bagben siden.

så kontakt evt sidsel sommer, kan desværre ikke huske hendes tlf. men kig på hendes hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd
 
 staldbandager
Forfatter: 
Dato:  15-12-2017 15:11

Hej

Det lyder til, du gør alt, hvad der er muligt at tilfører hesten, for at afhjælpe problemet.

Jeg har rigtig god erfaring med at hesten står med stald bandager eller stald gamasher når den står i boksen, det øger blodcirkulationen i benene, og derved mindskes ophobning af affaldsstoffer og lign. i hestens ben.


Med Venlig Hilsen

Rosita

 

Vivre de la vie hoppe 11/4-17 e halleluja, Vision de la vie hingst 14/4-16 e schwarzgold, Velvet de la Vie hoppe 26/4-15 e. Schwarzgold, Vogue de la Vie hoppe 24/4-13 e. Herbstkön ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 <3 himmelhest <3
Forfatter: 
Dato:  15-12-2017 21:04

Hej alle desværre fik min ven for livet fred d 10/11- 17 han kunne ikke mere. han var på Ansager dyrehospital i 10 dage men hver gang han kom af medicinen fik han feber og blev halt, så hans udsigter var dårlgie, så vi valgte at give ham fred, selvom det var den værreste beslutning jeg nogensinde har taget, men det var det bedste for ham og han var klar til at komme herfra, han lagde sig stille ned og sov ind :( <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider