Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 perfekte rosenknopper
Forfatter: 
Dato:  30-08-2017 22:05

ja meget simpelt - hvordan laver du dem? - gerne et billede og en lille trin for trin beskrivelse....

 

St. Hestedag nærmer sig jo med hastige skridt - og så skal der flettes.... Denne gang er manen dog i "flettelængde" - sidste år var den laaang så det tog sin tid med de der rosenknopper.

 

Et billede af vidunderne:

Billede

 

Ved ikke om billedet hjælper i forhold til de gode råd om dagens flotteste rosenknopper?

 

og de fedeste tips til fletning af halen modtages også :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spørg ikke mig
Forfatter: 
Dato:  31-08-2017 09:22

Jeg er absolut ikke den rette til at spørge om den slags, men prøv at tjek videoerne ud på Horsegroom Denmark's side på facebook - rigtig fine forklarende videoer :-)

Pøj pøj til Store Hestedag - i øvrigt skøn pony!

 

/Tania

0
0
Svar på denne tråd
 
 og her skulle så være
Forfatter: 
Dato:  06-09-2017 21:41

et billede af resultatet :) :) - det må komme - men fine blev de. Måtte lige flette om om morgenen da jeg havde flettet dem til den gale side - ups....

Og fik hjælp til at sy dem.

Datteren og Ponyen fik en fiiiin 6. plads i Grooming konkurrencen og det gav et gavekort så nu er der der købt lækker shampoo (bland selv) og noget spray til når der skal flettes - så de der løse hår skulle kunne undgåes. Så næste år kommer de måske til at stå endnu skarpere :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider