Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hestetandlæge Sjælland
Forfatter: 
Dato:  15-07-2017 17:29

Hej alle,

 

Jeg har brug for anbefaling af Hestetandlæge på Sjælland.

Jeg er fornylig flyttet til en ny by, og min gamle tandlæge kører ikke i det område jeg er flyttet til.

Jeg fik min hest ordnet af en ny tandlæge i mit nye område for godt 2,5 måned siden, men jeg kan se at jeg har brug for et par andre øjne på den her hest. Den savler allerede ved foderindtag, samt smider noget af foderet når den spiser. Den går på græs, og når de er inde, finder jeg også hun smider lidt græsklumper.

Det skal siges at det er en hest der har haft tandproblemer altid, og hun bliver ordnet fast 2 x årligt indtil videre.

 

Jeg bor mellem Roskilde og Ringsted.

 

Jeg ved at Henrik fra Hestetand vil blive nævnt, men jeg kan se han holder sommerferie, og jeg ønsker et lidt "akut" besøg :-)

 


Hilsner Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyrlæge og hestetandlæge
Forfatter: 
Dato:  16-07-2017 12:46

Hej Heidi

Jeg vil meget gerne hjælpe dig. Jeg hedder Jesper Rosenmeier og har Hestetandklinikken.dk. Jeg er dyrlæge og beskæftiger mig udelukkende med hestetænder og har også røntgen. Du kan læse meget mere på hestetandklinikken.dk.

Når du skriver, at hun smider græsklumper, så tyder det på, at hun har et problem i munden som gør, at hun har problemer med at tygge. Det kan fx. være diastemer, som er mellemrum mellem tænderne, med foderpakning og tandkødsbetændelse. I og med hun har haft tandproblemer altid, tyder det på, at problemet ikke rigtig er funet/løst og der derfor skal ske noget. Jeg har også mundhulekamera, så vi kan lave en rigtig grundig undersøgelse :-)

Du kan ringe på 53834378 og jeg skal til Roskilde på tirsdag :-)

Mvh Dyrlæge og hestetandlæge Jesper Rosenmeier

0
0
Svar på denne tråd
 
 hestetandlæge
Forfatter: 
Dato:  16-07-2017 13:09

Hej Heidi

Du kan rolig kontakte Jesper Rosenmeier - Vi har tidligere brugt anden tandlæge - men tog kontakt til Jesper, da vi også havde brug for at en anden kiggede på hesten. Super dygtig og rigtig god rar og fantastisk til at forklare. Held og lykke

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jesper rosenmeier
Forfatter: 
Dato:  16-07-2017 16:35

tak for din henvendelse Jesper.

jeg ringer til dig imorgen i din telefontid.

 


Hilsner Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider