Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Plastik sko til SMÅ hove
Forfatter: 
Dato:  17-05-2017 11:19

Hej.

Jeg har længe gerne ville have lagt nogle plastik-/ kunststofsko på min islænder. Min smed har vurderet hans hove og er positivt stemt over for det. Problemet er at jeg har svært ved at finde nogle der passer, og min smed kender ikke så meget til de forskellige mærker. Jeg ville rigtigt gerne prøve enten dynamix hit eller easywalker, men så vidt jeg kan se er de for store. Så Jeg håber der er nogen der ved om:

 

1. Man kan få nogle plastik- / kunststofsko der er tilpasset til henholdsvis for- og baghove.

 

2. Man kan få nogle der passer til forhove der er ca 11 cm brede og baghove der er ca 9,5 cm brede.

 

På forhånd tak :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 man skal måle
Forfatter: 
Dato:  18-05-2017 22:37

Man skal måle hoven og købe en boot der passer. Der er ikke forskel på forsko og bagsko, men man køber dem parvis, så man kan købe forskellige størrelser, hvis det er nødvendigt.

Mine har et nummer mindre på baghovene.

 

http://www.hovfokus.dk har forskellige modeller.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for dit svar :)
Forfatter: 
Dato:  19-05-2017 08:52

Tak for dit svar :) Jeg har måske ikke formuleret mig helt præcist. Det jeg leder efter er plastik-/kunststofsko der ligner en almindelig hestesko og som sømmes på ligesom almindelige sko. Jeg har afprøvet boots og det fungerer ikke for os.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider