Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 sammenvoksede sener
Forfatter: 
Dato:  20-07-2009 22:30

Er der nogen af jer der har erfaringer med sener der er groet sammen?


Jeg tænker på, ved i om der overhovedet er noget og gøre når først senerne er groet sammen..


Vh Karina.


ASTERIX MIN VEN

SNART ER DET TID TIL OG SIGE FARVEL

HVOR VIL JEG SAVNE DIG

HÅBER VI SES IGEN


0
0
Svar på denne tråd
 
 vi har haft en
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 02:57

Vi har haft en dsp pony der fik konstateret sammenvoksne sener på venstre forben, det var på ansager dyrehospital.

Dengang var diagnosen ikke god, den havde også forandringer i senerne.

Men de kunne skille dem ad, men i vores tilfælde var der meget ringe chance for bedring/heldbredelse.

det er en del år siden 4 eller 5, og rimmeligt nyt at gøre det. Så jeg ville nok spørge om hvad chancer der var, og om hvor gode prognoser der er på oprationen i dag og med den skade jeres hest nu måtte have.

Vi valgte at aflive vores, da hun haltede selv i skridt, dyrelægen var enig i valget.

Men det kan jo være at det kan lykkes i jeres tilfælde.



Hvornår har du lavet en foderplan til dine børn

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 08:05

Har også fået fortalt at de kunne skilles ved en opperation, men dyrlægen gir ham ik mange chancer for og blive rask..


Jeg vidste det jo godt, det var kun et sidste desperat forsøg på og finde nogen som kunne komme med nogle nogle positive svar.


Men ligesom jeres pony er Asterix også halt, og han blir aldrig haltfri, siger dyrlægen..



Så jeg vil være glad, hvis der ik kommer flere indlæg her i tråden om hvad man muligvis kunne gøre..




Grunden til jeg ik ønsker flere svar er at ASTERIX i morgen den 23 Juli blir aflivet mellem kl 15.30 og 17..



Vh Karina


ASTERIX MIN VEN

SNART ER DET TID TIL OG SIGE FARVEL

HVOR VIL JEG SAVNE DIG

HÅBER VI SES IGEN


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider