Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Så blev foleboksen gjort klar ;o)
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 20:05

Eller nærmere betegnet lille limers egen normale boks, der heldigvis har de rette mål.


alt derinde blev fjernet og der blev strøet et tykt lag stalosan.


Ovenpå røg der 8 spåner det fylder meget, menm når jeg ikke må muge den næste måned skal der jo være nok til at suge, så det kan se rent ud hele tiden.


I boksen ved siden af ligger to spåner, en som opfyldning og en til når følle er kommet og der er blevet snasket rundt derinde..


Idag da jeg kom var min ellers lever røde hest væk - istedet måtte jeg hente en hvis spånehest på folden hun er så tyk, at der ihvertfald lå 10 håndfulde spåner på ryggen af hende.


Hvordan ser det ud hos jer ?


Er i også ved at gøre klar til famileforøgelse ?.






Bitches
have more fun
media.putfile.com/Dont...-your-eyes
Stof til eftertanke.



0
0
Svar på denne tråd
 
 jeps...
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 20:46

boksen har hoppen stået i hele vinteren.


Håber vejret bliver så godt i april, at hun kan fole ude.

Men hvis ikek , ja så er det jo en dejloig stor foleboks.





IMC
0
0
Svar på denne tråd
 
 Næsten...
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 20:59

Da den første skal fole til maj, bliver boksene muget i bund her slut marts- først april, så kan der nå at komme en bund igen inden (der er endnu ikke blevet muget hele vintere, så de kan snart gå ud af boksene :-) )





Sælges : 2, 4½ års Hopper. Se min præsentation

Desuden sælges også for veninde 1, 3½ års vallak er tilredet - Kontakt mig for oplysninger og evt billeder/video


0
0
Svar på denne tråd
 
 metjen..
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 21:33

Hvor vildt. Håber ikke du skal igang alene med greb og trillebør


Det er altså lidt spændende at gøre "det sidse" klart. Vi stod da også 5 tøser bagefter og kunne næsten forestille os et lille føl derinde


Inger :


Det kunne da være dejligt hva ? men mon ikke det alligevel er for koldt i April til udefødsler ?? Eller hvad siger man mht. temperaturer osv. ?






Bitches
have more fun
media.putfile.com/Dont...-your-eyes
Stof til eftertanke.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi plejer
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 21:54
...at ordne boksen 8-14 dage inden folingen, så når der lige at komme en nogenlunde bund inden de foler. Så vi har god tid, de skal først fole om 3 mdr.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Parodies boks
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 00:29
..Tykke Parodie har lieg fået ordnet fole boksen..

Hun skal fole om en 14 dages tid.. Fyldte den ud med spåner og derpå halm.. Godt dørende er storo for hun er godt nok tyk!!
Jeg glæder mig vildt, det bliver min første foling, så det er bare super spændende..


MVH Sidsel
-Og store Parodie
0
0
Svar på denne tråd
 
 limelight
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 07:31
næ, her er boksene lavet så hele fronten kan fjernes og en bobcat kan komme til



Sælges : 1, 4½ års Hopper. Se min præsentation

Desuden sælges også for veninde 1, 3½ års vallak, tilredet, røngtenfotograferet og fundet fri for mus - Kontakt mig for oplysninger og billeder/video

0
0
Svar på denne tråd
 
 her er vi også
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 12:10

klar :-)

overvågningskameraet er sat op..boksen er gjort klar

jeg er begyndt og få sommerfugle imaven selvom Feline ikke skal fole før til april...


hun mistede tvillinger to måneder før termin sidste år,

så jo , hun er scannet og der kun skulle være en i hende, så er man lidt (meget ) nervøs..


held og lykke til jer alle med de forstående folinger :-)


m.v.h

Mitzi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Næste weekend..
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 12:53

Der er nu omkring 5 uger til termin

Så jeg satser på i næste weekenden at få muget ud i stalden og kalket boksen, hvor den første hoppe skal fole (venter 4 føl iår).

Hoppen skal fole i den boks hun normalt står i, da den er rigelig stor, 4 x 5 meter, den har ikke været muget ud siden december, så der begynder at blive lidt lavt til loftet..


Hoppen er meget stor i år synes jeg - hun ligner snart et stort påskeæg som er ved at sprænges





Hilsen Jane



Bedækning tilbydes ved kåret kat.III Pintohingst




INDY STAR PIH 22
0
0
Svar på denne tråd
 
 Skal hende
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 19:50

Limer-tøsen ikke snart fole???


Jeg sidder jo her og venter spændt på hvad der kommer ud



Louise
Veni vidi vici Jeg kom, jeg så og jeg sejrede

Hellere lykkelig af dumhed end klog af skade.

At undre sig over noget er hjernens første skridt mod opdagelse
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 20:45

Hej

Skønt at høre at i alle også venter på det skønneste føl i verden. Jeg lukkede min hoppe fra løsdrift og ind i boks for en uge siden. I starten kom hun ud hele dagen. Det er nu trappet ned til et par lange lufteture under overvågning. I starten ville hun ike være inde i boksen, selv om der stod en plag i boksen ved siden af. Først da jeg smed en shelænder ind til hende faldt hun til ro.

Jeg starter i aften med at se til hende hver time Og da manden har travlt på arbejdet, er jeg alene om at holde øje med hende. det skal nok blive sjovt efter en uge

Held og lykke med jeres hopper.

Hej fra Irene


Tjen penge i fritiden på en sjov og spændene måde.
0
0
Svar på denne tråd
 
 halløj
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 22:55

Alt er klart og pakket her :-).. min tykke pige kan fole når som helst, havde "temin" den 20. og har haft vokspropper i 3 dage nu.. er ved at være lidt træt af at tjekke hende 2 gange om natten, men man vil jo gerne være der også hvis der skulle gå noget galt..

Intet er som sidste gang hun folede så det er lidt svært i år og hun er godt nok meget større denne gang.. :-/


Held og lykke til alle jer andre der skal være "mormor"..


christina



PALOMINO/DV- HOPPE SØGES TIL AVLSBENYTTELSE I 2006.
SÅ HAR DU EN DU IKKE SELV ØNSKER AT IFOLE ER JEG MEGET INTERRESERET.

Sælges: Hoppe efter faigther, mf o´brian..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps, så blev Soushas
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 16:51

boks også klar - den er 5 x 3-3,5 m og fik 3 baller tørv i bunden til at neutralisere ammoniak og 4 easystrø ovenpå. Hun har termin om 5 uger.

Eva

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider