Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Køb af plage og/el. ungheste i udland
Forfatter: 
Dato:  14-08-2020 17:12

Da jeg har planlagt en tur til udlandet, nærmere tyskland og holland, for at finde en/flere fremtidige stjerner.
Er der nogen der kender nogen avlere/salgsstald etc. i tyskland el. holland, som har nogen spring heste fra alderen 1-4 til salg? Priserne må helst ikke være over de 75.000 kr pr styk.
TPF!
Hilsen Caroline.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pris og kvalitet
Forfatter: 
Dato:  14-08-2020 18:59

Både tyskere og hollændere ved også når de har kvalitet i stalden og så koster det penge ligesom herhjemme. Dem der er billige er de knap så interessante.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

Besøg os på Stutteri Lund

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 Priser
Forfatter: 
Dato:  14-08-2020 19:16
Det er jeg godt klar over. Syntes bare det kunne være spændende at få noget udlandsk blod med hjem nu når jeg alligevel skal den vej. Syntes da ikke det er urealistisk at få en plag el. unghest til under/omkring 75.000?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stjerne eller....
Forfatter: 
Dato:  14-08-2020 22:41

Spørgsmålet er om du vil have en stjerne eller bare en god hest. Du kan helt sikkert få en god hest til 10.000 Euro, men du skal være heldig for at få en stjerne til de penge.

 

Kender du Fohlenboerse, det er jo selvfølgelig føl, men kan du måske finde noget.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

Besøg os på Stutteri Lund

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 Perfekt!
Forfatter: 
Dato:  14-08-2020 22:45

Det var lige sådan en side jeg søgt. Tak!

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider