Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Ulåne hoppe til føl
Forfatter: 
Dato:  24-04-2020 13:39

Hej

Jeg vil vildt gerne have et føl mere på min hoppe, men jeg må ikke for min mand - han vil nemlig ikke have flere heste . Det respekterer jeg selvfølgelig.

Men jeg må godt låne min hoppe ud i den forstand, at føllet således ikke er mit. Min hoppe mangler kun 3 point og et føl mere for at kunne ansøge om elitehoppestatus, men det har jo lange udsigter, når jeg ikke selv må lave flere føl.

 

Er der mon nogle sider, hvor folk evt. søger en midlertidig avlshoppe? Jeg tænkte, at hoppen bare kunne blive gående, hvor den bor nu, hvis det var det letteste.


Venlig hilsen

 

M

 

 

Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Udlån
Forfatter: 
Dato:  25-04-2020 17:26

her på HN samt Facebook er nok mine bedste bud, er i tvivl om man kan sætte som udlån på ridehesten


 

 

www.stenhedegard.dk

 

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

samt Staldren Jorenku

 

Bedækning v/ welsh hingst tilbydes

 

Welsh hingsteføl sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvordan?
Forfatter: 
Dato:  15-05-2020 14:25

Undskyld jeg spørg her, men hvordan finder man ud af om en hoppe er elite hoppe??


Vh Birgitte Bak
0
0
Svar på denne tråd
 
 Elitehoppe
Forfatter: 
Dato:  15-05-2020 22:24

Hvis den allerede er udnævnt til Elitehoppe, så kan man se det på DV's side og på HesteData. Hvis ikke, så skal man finde reglerne for pointgivning på DV's hjemmeside, og så skal man i gang med at regne sammen.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

Besøg os på Stutteri Lund

 

3
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider